Proteiinipatukkakysely

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en ole maistanu hy-prota mutta noi pienet on erinomaisia sopivia välipaloja suosittelen maistamaan! maksaa n. 1,30€/kpl

HyProta ja Easy Bodyn patukoita tulee syötyä aina silloin tällöin. Töihin hyvä ottaa mukaan, kun ei jaksa tehdä eväitä :laiska: Yllätti tuo, et täällä on tota HyPro:n valkosuklaata hehkutettu. Mulla meinas tulla :urjo:, vaikka oon muista HyPro mauista tykännyt :confused:

Miten pitkään tuo Hy-Pro 100g patukka pitää näläntunteen poissa? Noin keskimäärin ajateltuna kun aineenvaihdunta on yksilöllistä.

Itse syön tällä hetkellä Nutrisportin patukoita. 1kpl viikossa menee ja todella hyvää on! Varsinkin Jogurtti-Omena! :kuola:

Yksi kipale maksoi laivalla 1.50€, tyttöystävä toi niitä ihan kivasti mukanaan. Sanoinko jo että ne on todella hyviä? :)

Yksi patukka, 46g,
192 Kcal
17,9g Proteiini
18,2g Hiilihydraatti
5,88g Rasva

Tosiaan Mike, otas jotain pienempiä ja samalla myös halvempia patukoita myyntiin(esim. Nutrisport :thumbs: ). Tämän patukan ku vetää vaikka parin maitolasin kanssa alas niin sehän on jo ihan kiva pommi.

Gillyanne sanoi:
No, onneksi meillä on HyPro :rock: :kuola:

Joo. Ja hintakin on suhteellinen asia. Jotkut käyttää sen hinnan ennemmin tuopilliseen lapin kusta, tai pussilliseen karkkeja joissa ei takuulla ole kuin korkeintaan gramma proteiinia. Kyllä hyvästä herkusta (Hy-Pro) voi vähän maksaa.

Parempaan en ole kyllä törmännyt.

Kyllä se on se HY-PRO valkosuklaa mikä vie kielen mennessään, hyvä nyt kun pakkikseltakin saa noita patukoita niin voi niitä muiden tilausten mukana tilata.

Testorage sanoi:
Joo. Ja hintakin on suhteellinen asia. Jotkut käyttää sen hinnan ennemmin tuopilliseen lapin kusta, tai pussilliseen karkkeja joissa ei takuulla ole kuin korkeintaan gramma proteiinia. Kyllä hyvästä herkusta (Hy-Pro) voi vähän maksaa.

On muuten taivahan tosi. Eikös röökitoppakin maksa jo enemmän kuin yksi Hy-Pro...?

Taidanpa ostaa (ainakin) yhden valkosuklaa Hy-Pron evääksi, kun ensi pe on taas pitkä junamatka edessä :kuola:

Mike sanoi:
Nutrisportilta saimmekin jo tukkuhinnaston. Voipi olla että 90+ protein patukoiden kera ilmestyy Pakkikselle.

Mä olen ymmärtänyt, että sama valmistaja (Nutrisport) joka tuottaa 90+ jauhon ei tee näitä patukoita, jotka ovat 1:1 eiseltin jöötien kanssa. Kerran asiaa tiedustelin ja näin mulle väittivät.

Mike sanoi:
Nutrisportilta saimmekin jo tukkuhinnaston. Voipi olla että 90+ protein patukoiden kera ilmestyy Pakkikselle.

Saatteko/otatteko tässä yhteydessä myös Nutrisportin Whey Protein Isolaten?

patukat ovat todella hyviä, mutta ovat aivan liian kalliita opiskelja budjetille...
itse teen mielummin noita big fellan proteiini patukoita... on hyviä ja halvempia kun kaupalliset... :rock:

Mesotechin patukat on ihan älyttömän hyviä, tuon Hy-Pron lisäksi!
Maistuu ihan Jim-patukalle. Miinuksia pieni koko ja hinta. (en muista hintaa tarkasti)

Sumu sanoi:
Voi herranjestas sentään. En suostu lukemaan moista tekstiä ennen oikeinkirjoituksen tarkastamista.

Niinpä! Jumala, miksi käänsit selkäsi? Ensin tsunami ja heti perään tapahtuu jotain tuollaista. En lue muuten minäkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom