Proteiinijuoma ällötys

juotuani Fastin 85 proteiinia 1 dl mehun kanssa minulle tulee aina reiluksi tunniksi ällöttävä olo vatsaan. Eikä auta vaikka kuinka söisi muuta ruokaa samaan aikaan. :urjo:

Kärsiikö muut vastaavasta, ja oletteko päässeet kyseisestä olosta eroon käyttämällä pidemmälle jalostettuja proteiinijuomia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hera85 on saatanasta.
Toimii hyvin jos tahtoo ilmaa vatsaan. Laktoosi-intoleranssia ei oo, mutta Hera85 laittaa silti pakin sekaisin.

Optimum 100% :haart: :kuola:

Jos tuo jauhe osaisi siivota, menisin sen kanssa naimisiin.

Mikä järki on ostaa tollasta paskaa, maksaa siitä 15€/kilo ja vielä juoda sitä oksennuksen partaalla? On olemassa halvempia ja huomattavasti paremman makuisiakin vaihtoehtoja. :rolleyes:

Originally posted by Jyväbroileri
juotuani Fastin 85 proteiinia 1 dl mehun kanssa minulle tulee aina reiluksi tunniksi ällöttävä olo vatsaan. Eikä auta vaikka kuinka söisi muuta ruokaa samaan aikaan. :urjo:

Kärsiikö muut vastaavasta, ja oletteko päässeet kyseisestä olosta eroon käyttämällä pidemmälle jalostettuja proteiinijuomia?

Sinuna koittaisin sekoittaa jonkun muun kuin mehun kanssa tuota. Itselleni tulee ainakin huono olo jos sekoitan proteiiniä johonkin muuhun kuin veteen tai maitoon. Voi tosin olla, että tuo 85 ei sovellu sun mahallesi, who knows.. Koita sekoittaa sitä vaikka runsaaseen määrään vettä ja jos ei auta niin vaihda proteiiniä.

Tiedän tunteen! Tulee sellainen puolioksettava olo, kuvottava tunne vatsassa..
Itselläni se tulee maitorahka + rypsiöljy sekoituksesta ja kestää noin tunnin... Närästysvalmisteet on välillä auttanut, esim. Rennie

Jos vatsa menee sekasin niin kannattaa vaihtaa tuotetta.
en oo ite kokeillut kyseistä valmistetta mutta muissa Fastin tuotteissa ei oo vatsa mennyt yhtään sekasin:thumbs:

juotuani Fastin 85 proteiinia 1 dl mehun kanssa

Joo, join kerran omenamehua (ihan pelkiltään) heti reenin jälkeen reilun annoksen ja voin sanoa ettei tuntunu kivalta jälkeenpäin. Lataa se veteen ja kaakaota päälle, never fails. Ei se proteiini pahaa ole.

Se on päästä kiinni, henkinen juttu. Itelläkin kreatiini tekee vähän huonon olon jos otan pelkästään. Ihan sama onko syöny jotain vai ei. Eihän se edes maistu miltään, mut silti alkaa yököttään.

Palautumisjuomassa menee ihan helposti eikä tunnu missään, paitsi jos kreatiinit on ehtiny laskeutuun sheikkerin pohjalle ja valuu sit sieltä sellaisena mössönä. :urjo: Ei kiva.

Jea. Hera85:n kanssa RUNSAASTI maitoa ja kaakaojauhetta, Muuten maistuu ihan tuhkalle. Siis oikeesti. Tietenkin jos palautumiseen käytät eikä mahollisuutta ole maidon käyttöön niin se on vähän pakko niinku get used to it (menikö oikein?).

Ainiin ja kyllähän kaikkeen tottuu, (nimimerkillä hera85 alkaa vasta nyt 3:en pussin kohdalla maistua jotenkuten) mutta kaippa se helpointa olis ostaa eri kamaa.

mulla tuo hera85 taas toimii hyvin, ei mitään vatsaoireita vaikka herkkämasuinen olenkin. whey3 sen sijaan sai vatsan laulamaan ensimmäisinä viikkoina... :rolleyes: lähde siinä sitten ponnistelemaan salille. onneksi on kiristysnauhat housun lahkeissa :D

edit: itseasiassa tuosta hera85 tuli mullekin aluksi äklö olo, mutta sitten se vain katosi... hmm.

Ite kans tota hera85 vedelly, runsaan kaakao jauheen mukana. Karseeta, halpaa. Ton pussin jälkeen en enää koske ikinä.

Ei kyse ole mausta tai vatsan toiminnasta vaan siittä että tulee ällöttävä ja osittain heikottava olo tuon hera 85 juoman jälkeen. Aikanaan käytin Tai Kanen pilkottuja protskuja ja niistä ei tullut vastaavaa reaktiota.

Täytynee ostaa purkki parempaa tavaraa ja katsoa kuinka toimii.

Paskasta paska olo

Älkää hyvät miehet syökö tuollaisia huonoa oloa aiheuttavia tuotteita. Jos esim. kreatiini valuu Powerhousun sheikkerin pohjalle, pitäisi jo hälytyskellojen soida. Puhdas kreatiini liukenee nesteeseen eikä valu mihinkään. Raskasmetallit ja muu paska siellä sinun purkkisi pohjalla lilluvat. Oletko aivan pöljä?

Jos jostakin elintarvikkeesta tulee vatsavaivoja ja/tai -kipuja, tuote on pilaantunut, epäpuhdas tai myrkyllinen eikä sovi ihmisravinnoksi. Elimistö panee kivulla ja huonolla ololla vastaan. Hankkikaa puhtaita tuotteita eikä mitään jätepaskaa, jos haluatte huolehtia terveydestänne.

Minua teidän ei tarvitse tässä asiassa edes uskoa, mahanne kertoo kyllä tilanteen vakavuuden.

Vaihda merkkiä vaan suosiolla. Jotkut merkit aiheuttaa itselle ihan samoja ongelmia.

Re: Paskasta paska olo

Originally posted by Jouni Virtamo
Oletko aivan pöljä?
Hankkikaa puhtaita tuotteita eikä mitään jätepaskaa

:D :D :D Toi oli hyvä. Mutta kaikessa vakavuudessa, minä itse myös 85:sta käyttäneenä en ole koskaan huomannut mitään outoa minkään suhteen. Tällä hetkellä käytän erästä heraa joka on tuotakin vielä edullisempaa ja täyttä herkkua, eikä mitään vatsavaivoja.
:thumbs:

Re: Paskasta paska olo

Originally posted by Jouni Virtamo
Puhdas kreatiini liukenee nesteeseen eikä valu mihinkään. Raskasmetallit ja muu paska siellä sinun purkkisi pohjalla lilluvat. Oletko aivan pöljä?

Siis mitä?! "liukenee". Sekasinhan se menee,mutta olen käyttänyt "urani" aikana varmaan 10 eri merkkistä kreatiinia ja en ole kyllä huomannut,että yksikään liukenee samalla tavalla nesteeseen,kun esim.protsku.. No so not..asiaan.

Niinkun tossa on jo monta kertaa edellä mainittu. Ei ole pienintäkään järjen hiventä vetää valmistetta,joka.

A). Maistuu pahalla
B). Tulee paha olo

Markkinoilla on varmasti noin miljuuna erilaista valmistetta eli etsi sellainen vaihtoehto,joka sopii sun vatsalles. Semmonen löytyy varmasti. Imeytyminen on ainakin allekirjoittaneelle protskun tärkein ominaisuus.

Kysehän voi olla myös pilaantuneesta erästä, kokeile vaihtaa tuote uuteen liikkeessä. Fast protskuthan eivät ole kuuluisia tasalaatuisuudestaan. Ja käy myös selväksi sopiiko tuote sinulle.
Aika yksilöllistä tuntuu olevan.

Itse olen vedellyt Fast85 ilman ongelmia vaikka minulla on laktoosi-intoleranssi. Kerta-annokset ovet olleet 35g hyla maidon kanssa eikä ongelmia ole ollut. Muita halpisheroja en ole kokeillut, kun ne sisältävät yleensä 10% laktoosia.

Kreatiinilla saan helposti aikaan huonon olon, kun unohdan hiilarit kyydistä enkä juo riittävästi vettä.

Minulle onneksi Hera85 ei aiheuta mitään ongelmia ja menee oboyn kanssa, joko veden tai maidon kera, ihan sama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom