Proteiinijauheen tilausta

Kertokaas, mistä olette tottuneet tilaamaan isompia satseja proteiinia ja muita lisäravinteita, jos nyt perus marketit ja kuntosalit jätetään pois? verkkokaupat maailmalta ym..?
Olisi tarvetta tilata kerralla isompi satsi prot.jauhetta joka sitten riittää ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei muuta kuin selaamaan nettikauppoja, Mike tuskin ilahtuu jos aletaan nettisivuja luettelemaan. Itse suosin 3 eri kauppaa 2 löytyy tästä Oulun kuppeesta ja yksi ruotsista. Hinta on se juttu minkä perusteella minä tilaan, suosin 4-5kgn pönttöjä.

Halvimmillaan proteiinia saa tällä hetkellä 4kg/48 euroa. Jauheessa proteiinia 78g/100g ja saa vieläpä maustettuna. Eri asia sitten, löydätkö kyseisen nettikaupan, joka noita myy ;)

Kirjota googleen, kielenä suomi: Mass
Helvetin halpa ja hyvä lisäravinnekauppa. Ite oon jo pari vuotta ostanut jauhot tuolta!

Ainiin, itse en ainakaan suosittele lisäravinnetukun tuotteita, itselleni kiertää ja närästää kyseiset jauhot saatanasti. Muitten kanssa ei ole ollut yhtä pahaa ongelmaa. Tiedä sitten mistä johtuu, liikaa laktoosia tai jotain lisäainetta.
Vaikka itselläni ei ole laktoosi-intoleranssia.

Halvimmillaan proteiinia saa tällä hetkellä 4kg/48 euroa. Jauheessa proteiinia 78g/100g ja saa vieläpä maustettuna. Eri asia sitten, löydätkö kyseisen nettikaupan, joka noita myy ;)

Kyseisen tuotteen proteiinipitoisuus ei ilmeisesti todellisuudessa ollut niin suuri kuin aiemmin ilmoitettiin, nyt sanovat että se on 74-78 g. Nyttemmin sieltä katosi aineosaliuettelosta lisätty sokeri (glukoosi).

Kotisivulla ainesosaluettelossa ei ole glukoosia ja proteiinupitoisuus on 74-78 % mutta etiketissä on glukoosi mukana ja proteiinipitoisuus kaikissa 78 % mikä ei ole edes mahdollista. Glukoosin lisääminen tietty laskee proteiinipitoisuuttaa, samoin kaakaojauhe.

Riippu tilanteesta. Jos henkikö on dieetillä ja purkissa on vaikka 50 % proteiinia ja 30 % hiilareita niin kyl tulee suht mukavasti ylimääräistä hiilaria josta ei henkilö edes tiedä

eipä tossa 74-78 % protskussa ole todellakaan paljoa hiilaria. 7 % eli 7 grammaa näytti olevan. Aika turha tollasesta stressata, edes dietillä. Toi sun vertaiskuva on vedetty hyvin ojasta. Hyvä vertaus meinaa.

Eikö mee koko löpinä jo ihan hifistelyks? Eli kiviäkin kiinnostaa onko siinä 74% tai 78% protskua. Aika vitun sama.

Näin minäkin ajattelen. Laittaa vähän vähemmän maltoa peliin. kunhan se pitoisuus on edes ilmotettuun päin niin se riittää minulle kun maku on hyvää ja tuote halpaa.

eipä tossa 74-78 % protskussa ole todellakaan paljoa hiilaria. 7 % eli 7 grammaa näytti olevan. Aika turha tollasesta stressata, edes dietillä. Toi sun vertaiskuva on vedetty hyvin ojasta. Hyvä vertaus meinaa.

Siis ku siinä ei voi olla edes tota 74 % jos sokeria lisätty eli sulla nyt meni pointti hieman ohi.. mut no prob :)

jos sokeria on 7% niin loput jauheesta 74% ei voi olla protskua? Tottakai siinä on paljon muitakin lisäaineita mutta eiköhän toi protskumäärä ole ainakin sinnepäin.

Riippu tilanteesta. Jos henkikö on dieetillä ja purkissa on vaikka 50 % proteiinia ja 30 % hiilareita niin kyl tulee suht mukavasti ylimääräistä hiilaria josta ei henkilö edes tiedä

Tää on niin hyvin liitetty tähän halpaan protskuun että jee. Ei tällä oo mitään tekemistä siinä, onko protskua 74% vai 78%.

Joo, olen syönyt ufs protskuja ja monen muun, samalla lailla ne kaikki vaikuttaa. Enkä ole koskaan ostanut mitään ultrahifi 99,9% protskua.

Itse ainakin ostan protskut sieltä mistä saa halvalla ja hyvän/siedettävän makuista. Ja tätähän tässä kysyttiin.

Siis nyt puhutaan TODELLISTA pitoisuuksista, ei etiketissä ilmoitetuista. Niihin voi laittaa mitä lystää. Tämä nyt ei Jukalle mene jakeluun ei sitten millään :) Laske esim. siihen sulkaan tai minttusuklaan makuiseen muutama prosentti kaakojauhetta ja muutama prosentti sokeria, luonnostaan esiintyvä laktoosi, aromit jne. Miten sinen mahtuu 74 %, 78 %:sta puhumattakaan?! Ota taskulaskin käteen jos ei muuten onnsitu. Ja lähtötiedot vois olla vaikka 80 % proteiinia ja 4 % laktoosia.

Ei mua niin paljoa kiinnosta, että alkaisin niitä laskemaan.

Kuten sanoin, aika vitun sama onko siinä 78% tai 70%.

Toi taitaa koskea kaikkia protskujauoja? kaikki ne valmistetaan samalla tavalla. eri juttu on sitten ne 96% ultrahifiprotskua 40€/kg. Samalla lailla sillä halvemmallakin protskulla kehittyy.

Kallista kuin mikä;)

Kilo lisää ja kymppi vähemmän on halpaa. Kylläkin maustamatonta...

Edit. Piti tarkistaa... se olikin 34 euroa ja 4.5 kiloa. proteiinisuhde sama ja Hera siis kyseessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom