Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Galileo sanoi:Mun mielestä tämä oli tosi kiva lause. :haart:
Gangst3ri sanoi:Eka nauratti.
Loppuakohti alko itkettää.
Ja sit mietityttää että mitä helvettiä ne siellä ravintoterapeutti-koulussa opettaa?
muzzi sanoi:Olisi kiva joskus lukua "lääketieteellinen tutkimus" siitä miten proteiini rasittaa esim. munuaisia.
D.Yates sanoi:Käsittääkseni aikuisiän diabeteksen hoidossa on saatu hyviä kokemuksia vähähiilarisella (ja samalla siis runsasproteiinisella) ruokavaliolla.
Pakkiksen jengille nyt ei kannata alkaa selittään näitä juttuja. DC-ketjussa tuosta on tultu niin monesti "vittuileen", että miksei esim. 2-3g/kg riitä.Snake sanoi:Pitäiskö tässä olla nyt huolestunut?
Protskua menee tällähetkellä n.400g/päivä eli reilut 4g/painokilo(paino nyt 92-94kg).Hiljattain,kun nostin noi protskut noin ylös,niin palautuminen on selvästi nopeutunut ja yleisestikinottaen parempi olo.Mitä mieltä jengi?
toolate sanoi:Itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että esim tuolla 3g/kg ja 4g/kg on eroa. Parhaimmillaanhan tuota menee 5g/kg päivässä.
ERGJ sanoi:Kaikenlaista paskaa sitä julkaistaan. Ei joku voi ajatella tosissaan, että laittaisi lautaselle kolme(3) lihapullaa. Otanko sitten helvetisti perunaa siihen, että proteiinit toimivat oikein ja olen mahtavassa kunnossa ja blaa blaa.
Nojaa...minulla nyt on melkein aina tapana suurennella ja yleistää asioita.. Tarkoitus oli vain jonkinlaista yleistä "harhaanjohdattelua" kritisoida.Maso sanoi:Missä siinä tekstissä noin sanottiin? Eikö siinä just mainittu, että kovempaa treenaavien ja liikkuvien pitäisi saada 1.2 - 1.7g/kg proteiinia, joka varmasti riittää keskivero salipulliaiselle. Ammattilaiset on sitten erikseen.
Eipä oikeastaan edes kiinnosta (tai ei kiinnosta vääntää tästä aiheesta). Itse olen kuitenkin todennut, että tästä on hyötyä ja lisäksi ylijumala on näin määrännyt, että se siitä.Cockton sanoi:Miten iso osa tuommosesta 5 g/kg -määrästä menee lihaksen kasvamiseen energiaksi / läskiksi / paskaksi? (Riippuu tietysti siitä mitä muuta syö, eli mitkä on sitten makroprosentit?)
Snake sanoi:Pitäiskö tässä olla nyt huolestunut?
Protskua menee tällähetkellä n.400g/päivä eli reilut 4g/painokilo(paino nyt 92-94kg).Hiljattain,kun nostin noi protskut noin ylös,niin palautuminen on selvästi nopeutunut ja yleisestikinottaen parempi olo.Mitä mieltä jengi?
toolate sanoi:Eipä oikeastaan edes kiinnosta (tai ei kiinnosta vääntää tästä aiheesta). Itse olen kuitenkin todennut, että tästä on hyötyä ja lisäksi ylijumala on näin määrännyt, että se siitä.
Sen voin sanoa, että läskiksi menee huomattavsti pienempi osa kuin jos ottaisin protua 3g/kg ja täyttäisin lopun tarpeen esim. hiilareilla.
Joo, en mä millään pahalla. Hyvin toi ruokailu ja sitä kautta palautuminen on toiminut DCn aikana suurilla proteiini määrillä. n. 6 kk päästä nähdään kuvista paljon tuolla syömisellä iskeytyy ihraa kehoon. Edellisellä n. 5 kk pituisella treeniajaksolla rasvaa tuli hieman vähemmän kuin lihasta. Toivottavasti nyt onnistuu yhtä hyvin. Tosin nyt menee koneeseen vielä enemmän ruokaa.Cockton sanoi:Juu en vääntämismielessä kysynyt vaan ihan tiedonpuutteesta.
Tuon alemman kommentin tajuamiseen munkin ymmärrys riittää.