Proteiinicokis!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munqi
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt on sekin ihme nähty sitten. Leaderin proteiinicokis.

0.5 litran pullossa on 40g proteiinia ja vain 160kcal. Maku tosin on hirveä. Hinnasta en osaa sanoa mitään kun se oli ilmaisnäyte.

Onko kokemuksia? Onko tämä jo vanha juttu ja meuhkaan turhan takia?

Pahoittelen jos tämä on pakkiksen sääntöjä vastaan (mainostus), mutta ajattelin että näin mullistava asia tarvii oman threadinsa
:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipa tuo vanha juttu on ja ei tuo nyt periaatteessa kokikselta maistu, vaan ennemminkin vastaa jotain sellasta Grandin cola-mehua.

Toi on kyll niin törkeen pahaa että, kitkerä alku kruunattuna limaisella jälkimaulla. Kerran oon erehtynyt ostamaan, toista kertaa en.

Leaderin Protein40 ja recovery drinkit ovat mun mielestä erittäin hyvän makuisia, aivan kuin mehua joisi. Etenkin tuo cola on herkkua. Aika paljon on Recoveryjä tullut juotua treenien jälkeen.

Kyllä nuo proteiinimehut aina perusheran voittaa.

On tuo suhteellisen vanha tuote jo.

Minusta noita voisi kehittää paremman makuiseen suuntaan vaikka proteiinin ja hiilareiden kustannuksella (eli lisäämällä sokeria ja makeutusaineita). Joku puoletkin tuosta proteiinimäärästä sisältävä hyvänmakuinen kolajuoma olisi ainakin minulle ihan hittituote.

Niin kauan kun nuo litkut on hiilihapottomia niin en koske kepilläkään. Yäk. Hedelmämakuiset menee vielä mutta kolassa pitää olla happoja.

Ei ole mitään erityistä herkkua, hiilihappoa se tosiaan ainakin kaipais. Isoista marketeista voi kokeilla metsästää sitä.

tulee mieleen rio-cola mehu jää.
No just ton makunen. Sulatat rio-colan, poistat siitä sokerin ja juot. Siltä se maistuu. Ihan OK makusia noi on. Limsat on sit erikseen. Cola on lähikaupassa 3,0€ ja muut maut oli 2,8€. Tota on jo ollut muutamia kuukausia kaupan tuossa, eli ei mikään ihan kuumin uutuus kuitenkaan.

Kaikki energia tulee sit ilmeisesti proteiineista. Jos oikeesti sais tollatteen maistuun cokikselta (en oo maistanu tota) niin olis kyllä aika pommi.

Ei se nyt ihan niin pahaa ole? Ja tälläinen ei kelpaa. No jos on vannoutunut kolan litkijä, niin voi se potkia vastaan. Kai se näin tekisi Hokkasen Ollillekin. :) Olihan se aluksi tosiaan aika karmeaa tavaraa, siihen sitten tottui - vaikkei nyt pullo päivässä tahdilla mennä tosiaankaan (harvoin, kun palauttavat loppu). Ja tuo missä taas on 40g hiilareita mukana ei mielestäni paljoakaan eroa itse "Protein 40:sta". Tai sitten makuaisti on paskana näiden juomien takia... Alussa tuli kiskottua vielä näitä pelkästään, nykyään harvemmin.

Kaikki energia tulee sit ilmeisesti proteiineista. Jos oikeesti sais tollatteen maistuun cokikselta (en oo maistanu tota) niin olis kyllä aika pommi.
Heh, pitäisi ehdottaa yhteistyötä Coca-Colalle ja jollekin lisäravinnevalmistajalle. Saisin täyttää jääkaapin 1.5 litran proteiinikokiksilla.

On tuo suhteellisen vanha tuote jo.

Minusta noita voisi kehittää paremman makuiseen suuntaan vaikka proteiinin ja hiilareiden kustannuksella (eli lisäämällä sokeria ja makeutusaineita). Joku puoletkin tuosta proteiinimäärästä sisältävä hyvänmakuinen kolajuoma olisi ainakin minulle ihan hittituote.

happoja tuote kaipaa ja komppaan tähän ^^

Ihan ok tuote tuo on maultaan, en tosin vieläkään pysty uskomaan että juomassa todellakin olisi 40g proteiinia, se ei meinaan maistu yhtään "proteiinipitoiselta"...aivan kuin mehukattia joisi.

jkl'ssä ainakin useimmissa k-kaupoissa myydään.. mä en kovin usein ole tätä cokiksen makusta juonut, mut maistanut kuitenkin..mutta on sama ongelma kuten esim. fast'in profx-juomissa, eli tulee tosi limainen koko suusta..tosi inhottavaa tavaraa, ainakin mulle..:(

Hyvin tuntuu jakavan mielipiteitä tuon juoman maku :)

Mä kyllä tykkään tuosta juomasta,ja oikeestaan jokaisesta mausta.Just kävin ostaa 24tlk kyseistä evästä,ja kaikkia makuja tasaisesti.Tuon on vaan jotenki niin kätevä ottaa jääkaapista aina salille/työpaikalle matkaan.Maksaahan se tietty jonkin verran,mutta sepä onkin köyhien ongelma:whip:

Enpä ole kyllä parempia proteiinijuomia koskaan maistellut. Tuo colan maku on tosin hiukan kyseenalainen, mutta voittaa kevyesti kaikki maistamani jauhojuomat. Oli muuten aluksi paremman makuista, sitten sitä "paranneltiin", ja tuli se limaefekti mukaan. Joku vihreä maku on kans vähän nihkeämpi. Sitten taas greippi (?) ja joku toinen kellertävä on huippuhyviä. Pystyis ykkösellä kiskomaan kymmeniä pulloja putkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom