Proteiini valmiste Muscle+

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Terve, kaipaisin tietoa että mitäs tehdä kun nyt syön muscle+ nimistä protskuvalmistetta ja tilasin juuri kreatiini lisävalmistetta, mutta MUSCLE+:ssa on jo 5g kreaa per 100g, tosin 1 annos = n. 50g, mutta kannattaako mun myös syödä kreatiini lisävalmistetta lisäksi? kun se oli tarkoitus, mutten tiennyt että muscle+ sisältää kreaa noin "paljon" myös.. vinkkejä kaivataan jälleen :)

Itse aihe sopisi varmaan paremmin Ravinto osastoon. Eli ensikerralla sinne sitten vaikkapa. Ja sitten itse kysymykseen: Jos haluat maksimaalisen hyödyn tuosta kreatiinista, niin suosittelen käyttämään myös lisäksi sitä. Homman voit aloittaa vaikka tankkaamalla kreatiinia (muista juoda paljon vettä) 10-20g jopa päivässä muutaman päivän ajan. Sitten kun "varastot" on täynnä, niin ei enään noin suuria määriä tarvitse nauttia päivittäin. Muutenkin kreatiinin käyttö kannattaa tietääkseeni vetää tyylillä esim. 2kk käyttää -> muutama viikko ilman jonka jälkeen aloittaa uudestaan. Muista vetää kreatiinia sitten myös välipäivinä jos haluat siitä sen täyden hyödyn irti.

Itse olen samaa palkkaria, eli MUSCLE+:ssaa käyttänyt, ja en ole erikseen kreatiinia vetänyt. Eli se on vähän makukysymys. Itse en nyt ainakaan näin kesäksi mitään kunnon kreapöhöä halua. (eli nesteitä kasvoihin ja muualle kehoon.)

Eiköhän tuo yksi saman käyttäjän aloittama threadi tuolla ravintopuolella riitä.

Lock!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom