Proteiini välttämätöntä?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Painonnostaja: -Juu, niistä tulee aivoripuli, jolloin nukkuessasi aivosi valuvat nokastasi ulos. Aivan kuten peruna aiheuttaa syöpää ja kännykkä sulattaa aivosi, jossei proteiinien aiheuttama aivoripuli ole niitä siis vielä valuttanut nokastasi ulos.

"olen kuullut protskuvalmisteiden olevan jotenkin haitallisia aivoille tai jotain?"

edit. Ja asiaan, monipuolinen normaaliruokavalio riittää ihan varmasti, kunhan sitä syö riittävästi. Lisäproteiinit tulee tarpeellisiksi silloin, kuin normaali ruokavalio on muuten niistä köyhää. Eli lihaa ja maitotuotteita vaan reilusti naamaan, niin pärjää varmasti.

Muistan joskus lukeneeni kyllä, että proteiinivalmisteet(en meinaa lihaa ym.) tekevät jotain aivoille.

Tuosta en ole varma, mutta kuulemma ei ainakaan paljoa saisi vetää noita protskuvalmisteita, koska silloin kuulemma ei enää normiruuasta saadut protskut tehoa.

Eivät ne mitään aivoille tee!
Kuinka niitä saataisiin edes myydä kaupoissa,jos ne noin vaarallisia olisivat?

Samaa kamaa niistä löytyy kuin normiruuastakin.
Esim hera,maitoproteiini,soija jne jne.

Muistan joskus lukeneeni kyllä, että proteiinivalmisteet(en meinaa lihaa ym.) tekevät jotain aivoille.

Tuosta en ole varma, mutta kuulemma ei ainakaan paljoa saisi vetää noita protskuvalmisteita, koska silloin kuulemma ei enää normiruuasta saadut protskut tehoa.
:hyvä:
otapa selvää mistä nuo on valmistettu

Eivät ne mitään aivoille tee!
Kuinka niitä saataisiin edes myydä kaupoissa,jos ne noin vaarallisia olisivat?

Samaa kamaa niistä löytyy kuin normiruuastakin.
Esim hera,maitoproteiini,soija jne jne.
Mutta enemmän. Ja älkää välittäkö, olen kai lukenut jotain mututietoa.

Mutta enemmän. Ja älkää välittäkö, olen kai lukenut jotain mututietoa.

Ylimääräinen proteiini muutetaan elimistössä hiilareiksi, joiden ylimäärä puolestaan rasvoiksi, joiden ylimäärä sitten kertyy siihen vatsan ympärille. Eli sillä ei ole väliä syötkö sitä protskua ylenmäärin, vaiko rasvaa, paitsi se että protskun muokkaus kuluttaa sitä energiaa eli se ei lihota yhtä tehokkaasti.
Näin olen lukenut.

Sen verran vois sanoa että sitä protskua saa vetää naamaansa aika saaaaaaaaaaatanallisen satsin ennenkun se alkaa mitään haittaamaan. (LIIALLINEN proteiinin saantihan saattaa rasitta munuaisia. Mut sitä saa vetää sen 5g/painokiloa kohden ennenku se mitään haittaa [älkää vetäkö hernettä nenään jos ei ihan millintarkkaa tietoa ole, pääasiassa pitää paikkansa])

Ja nykysissä proteiinilisäravinteissa on kyllä ne protskut sen verran puhtaassa muodossa et mitään jalostuskemikaalien vaikutuksia ei tarvii pelätä, niitä ei kyllä löydy mistään.

Kyllä musta nyt tuntuu, että joko täällä on ihmisillä lukemisen ymmärtäminen todella heikkoa tai sitten luetaan pahkasiasta ym. näitä ravintouskomuksia.

Ihan vakavissani olin kysyessäni tuota. Ei heti tarvitse leimata rölliksi, jos joku ei tiedä jotain, minkä itse tiedätte hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ihan vakavissani olin kysyessäni tuota. Ei heti tarvitse leimata rölliksi, jos joku ei tiedä jotain, minkä itse tiedätte hyvin.

mee suomi24... ja jos olit tosissas niin lue asioita jostain muualta kun mututietoa omaavilta sivuilta

Mitäs pahaa siinä on jos joku kyselee täällä asioista?

mut luulis jo asian selvinneen painonnostajalle

mitä vittua sä oot vetänyt? Taitaa olla lievästi pönttö tukossa. Ja jos et ole vetänyt, vaihtoehto 2 on parempi kuin 1 sillä jo pelkästään salilla käymällä saa enemmän aikaan kuin sohvalla istumisella, ruokavaliosta viis.

Jos oikeasti et viitsi sen verran nähdä vaivaa, että hakisit parin kuukauden välein lastin lisäravinteita palautusjuomaa varten, juo vaikka litra rasvatonta maitoa treenin jälkeen (51 g hiilihydraattia, 38 g proteiinia). Esim. tutkimustietoa: http://www.jissn.com/content/5/1/15

Ei tuo tietenkään ole aivan yhtä hyvä kuin esimerkiksi esipilkotut proteiinit, mutta huomattavasti parempi vaihtoehto kuin jättää palautusjuoma kokonaan pois.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom