Elikkäs. Koittanut etsiä järkevän hintaisia Rash guardeja, shortseja ja spatseja lukkopainiin. Onko suosituksia mistä kannattaa ostaa ja minkälaisia? On hintahaarukkaakin niin birusti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko tosissasTemusta koko setti 10€, rashguard, housut ja shortsit. Kestäny jo vuosia.
Olen. Menikö Nippon-myyjä makella tunteisiin kun ei saakkaan myytyä ylihintaisia rättejä...lolOotko tosissas
Olen. Menikö Nippon-myyjä makella tunteisiin kun ei saakkaan myytyä ylihintaisia rättejä...lol
Ei mennyt tunteisiin, taitaa kaikki tulla kiinasta muutenkin??. Mä olen tottunut maksamaan reilua ylihintaa tuotteista joita käytän, siksi oli mielestäni hassua että joku selviää 10€ varusteilla vuosia. Tuo on suorastaan "uskomatonta". Ja Andylle viesti nyt kun jonkun moden tavoitin, voisitko katsoa miksi minulla ei näy "Donad Trump" ketju ollenkaan? Taisin kerran painaa vahingossa ignore tread mutta sitä ei jostain syystä saa un-ignoorattua. Voikkona auttaa?Olen. Menikö Nippon-myyjä makella tunteisiin kun ei saakkaan myytyä ylihintaisia rättejä...lol