Progressiivisuuden tärkeys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patruush
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli olen treenannut nyt n. 6kk enkä ole juuri lisännyt painoa esim. pääliikkeissä joka kerta lisää 2,5kg. Olen satunnaisesti lisännyt painoa ja nyt tuntuu siltä, että raudat nousevat liian hitaasti.
Kyykyssä sarjapainot ovat nousseet 20kg, penkissä 10kg näin esimerkkinä.
Otin juuri käyttöön Elaston 2-jakoisen ja ajattelin nyt aloittaa jonkun systeemin jolla progressiivisuus kasvaisi.

Eli onko teidänkin mielestä sarjapainojen nousut säälittäviä? Minusta on, kun miettii että aloittelija
olen.
Paino on kyllä noussut n.80kg-->n.90kg mutta esim. hauiksen ympärys ei ole juurikaan kasvanut vaan kiinteytynyt, huono vai hyvä juttu? Pitäisikö olla kasvua jo tullut?
Sitten vielä sellaista, että mikä olisi hyvä systeemi näin progressiivisuutta ajatellen?

Kiitos vastanneille.

Aina kun saavutat tavoitetoistomäärät, niin liikkeen koosta riippuen aina 1,25kg, 2,5kg, tai 5kg lisää. Prässissä voi laittaa vähän enemmänkin.

e. Kiitti hei :D !

Aina kun saavutat tavoitetoistomäärät, niin liikkeen koosta riippuen aina 1,25kg, 2,5kg, tai 5kg lisää. Prässissä voi laittaa vähän enemmänkin.
Täytyy vaan nyt sit alkaa muistaa aina tehdä tämä.. Tuski siitä sitten on haittaa jos ei jaksakkaan pusertaa ihan loppuun ja saa avustusta viimeiseen toistoo tjst?
Jos vielä saisi vastauksia lisää niin olisi kiva :)

:offtopic: Vastis, lähes vahingossa päädyin tuonne treeniblogiisi ja kun näin kuvasi niin olet kyllä hyvässä kunnossa. Mun mielestä lihaa löytyi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom