Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä sä tuon tiedon nykäisit?themastodontti sanoi:Näemmä ilmestyy ens viikolla vasta toi 11
Huomasin kyllä itsekin ettei nyt ole jaksoa ilmoilla, mutta tuota tietoa en mistään löytänyt. Vai oliko se vain oletus?
Mjoo,kolmas kausi on vähän laahaamista,paetaan-ei paeta-vettä tulee-kaikki pielee-mä tuun mukaan-ethän tuu, takaisin selliin menoa.
Herää pieni kysymys että kenetköhän seuraavaksi sitten siepataan jotta hommat toimisi rokkaavammin.
Tuo Panama-sessio on jotenkin vain tökkinyt koko ajan.
Eka kausi oli paria notkahdusta lukuunottamatta vallan mainiota hubaa mutta liika toisto pilaa kaiken.
Tämän lisäks, nyt kun Sucre näyttäs joutuvan Sonaan, niin lähteeköhän Maikkeli jeesaa sitä?
Sucre kalauttaa vartijaa lanttuun jollakin ja lähtee livohkaan.
Erikoista että vain yksi heebo on vahtimassa kun kerran papereissa on fuulaa ja näyttää siltä että ovat napanneet jonkun tekijänkin kiinni.
Mikäköhän tuossa vielä töksähtää jotta rytmiryhmä palaa selleihinsä odottamaan aikoja parempia?
Niin niin, mutta siellä on tusinan verran jätkiä joilla on rynkyt kädessä;)
Kyllä musta vähän tuntuu, että Sucre sinne joutuu. Ei maikkeli sitä sinne jätä. Sitten kun se saa Sucren ulos sieltä, niin se jää ite kiinni taas vaihteeks. Näin me voidaan jatkaa aina seuraavat 3 kautta. Kuhan jaksoista saadaan jänskiä ja mielenkiinto säilyy, niin mä tulen kattomaan tätä, vaikka seuraavat 8 kautta.
Edit: Noniin, jakso 13. jälkeen pb jää tauolle. Kauanhan se jo olikin ilman taukoja.
Hei,puhumme Sucresta,se on sellainen fakiiri ettei muutama kaveri rynkkyineen tunnu missään.
Onhan tuo pahemmastakin selvinnyt,reikä rinnassa jatkanut kulkua yms.:thumbs:
Suurin jännäys tässä on koska Linc tiputtaa sen eukon häiritsemästä,samalla saaden tenavan takaisin.
Heh, kieltämättä.
Se tumma hiuksinen akka on muuten ihan saakelin mutta ihan käsittämättömän v*ttumainen:curs:
Olipahan jakso.
Mä en vieläkään usko, sen olevan oikeesti Sara jonka pää oli siinä laatikossa... Siihen löytyy vielä joku järkevä syy, miks ne oli lavastanu sen. Sanokaan mun sanoneeni!
Hahhahhaa, quottaan ihtiäni, oikiassa olin...
Edit: Olipahan jakso. Tähän loppu vissiin 3. tk ja neljännellä vissiin jatketaan. Jäi meinaa ns. kesken...
ja mites sä nyt sit oikeassa olit? Eipä Sarah tuossakaan jaksossa elänyt, eikä mitään muutakaan siihen liittyvää.
Khyyl se tuloo... Olihan siinä. Siellä kapakassa Whistler ja Mahone jutteli, että Michael tulee löytämään Sarahin. Ja mm. käsikirjottajat on kertonu samaa. Tätä tosin ei oo varmistettu... Vihjailtu.
Joo kyl siinä Sarasta puhuttiin että on heikoin lenkki ja Michael löytää sen. Mut mitähän se Mahone ja kumppanit nyt aikoo juonia :evil: