Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Khyyl se tuloo... Olihan siinä. Siellä kapakassa Whistler ja Mahone jutteli, että Michael tulee löytämään Sarahin. Ja mm. käsikirjottajat on kertonu samaa. Tätä tosin ei oo varmistettu... Vihjailtu.

whistler ja mahoney eivät puhuneet sarahista, vaan Gretchenistä. Hän oli heikoin lenkki koska Schofield etsii hänet käsiinsä, jolloin Schofield löytää myös Whistlerin ja Mahoneyn

SAMA, ymmärsin että puhu siitä pahasta horosta. Tosin mun lontoon taidolla niin paha sanoa mitään, mun mielestä juurikin se sara on heikoin lenkki ja scofield tulee löytämään sen, ja sen jälkeen whistlerin ja mahonen ja mahone ei halua maksaa heidän töppäilystän.

öö eiku vittu, mikäs ton gretchenin nimi olikaan , sarah vai susan? :D

whistler ja mahoney eivät puhuneet sarahista, vaan Gretchenistä. Hän oli heikoin lenkki koska Schofield etsii hänet käsiinsä, jolloin Schofield löytää myös Whistlerin ja Mahoneyn

Aaa, no joka tapauksessa käsikirjottajat vihjailee sen paluusta.:)

Mun mielestä oli asiallinen jakso, joka oli pitkästä aikaa jännä ja viihdyttävä.

Epä-prisonbreikkimäinen loppu ei oikein paljastanut juuta eikä jaata sarjan jatkosta. Jotenkin luulisin että neloskausi vielä kuitenkin tulee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parempi ois jatkua meinaa ei sucren kuulu jäädä Sonaan! prkl! Ja se perkeleen Mahoyn saa kyytiä! :D

Kyllä, viimeinen oli.

Mahdollisesta neloskaudesta sen verran lueskelin, että on erittäin todennäköistä että sarja jatkuu.
Mistä sä tuon repäisit? Itse käsitin, että kun se jatkuu, on se vieläkin kolmoskautta... Eikä se ollut vasta kuin 13. jakso.

Oli miten oli, hyvä jakso jälleen kerran.

Mistä sä tuon repäisit? Itse käsitin, että kun se jatkuu, on se vieläkin kolmoskautta... Eikä se ollut vasta kuin 13. jakso.

Oli miten oli, hyvä jakso jälleen kerran.

Käsikirjottajien lakon takia, ne jättää ne ''perus'' 7-10 jaksoo 3 tk:sta tekemättä ja markkinoi sitä 4 tk:lla. Yks syy on myös se, että jenkeissä pb ei oo saanu kun 7,5 miljoonan katsoja luvut per jakso. 1tk:lla oli noin 14 miljoonaa per jakso, vähän vertailua.;)

Edit: Paul schering sano, että sillä on loistava idea seuraavalle kaudelle, mikä ikinä onkaan, niin kertoo myös se, että 4 tk on tulossa.
Yks mahollisuus on, että tulee ns. spin-off sarja. Yks tuttu spin-off sarja on frendeistä väännetty Joey.

Yks mahollisuus on, että tulee ns. spin-off sarja. Yks tuttu spin-off sarja on frendeistä väännetty Joey.
Jos tulee (mitä epäilen vahvasti), toivottavasti ei ole yhtä "laadukas":D

Oli kyllä harvinaisen hyvä jakso toi 13. jakso, toivottavasti pian pääsemme katsomaan lisää pakoa!

Mitä te oikein selitätte

Siis se sarahan on oikeasti kuollut, siis sarjassa(omasta mielestäni) koska: Sehän itse halusi pois sarjasta(siis näyttelijä), kun halusi viettää aikaa lastensa kanssa. Subtv:llä tulleessa e(mikälieessää) oli jotain juttuu paosta, vai katoinko mä sen juutuubista, mutta siiinä se wentwortti ja mikäs burrowwsi oli niin puhunut, että ymmärtää, että sarahin näyttelijä haluaa olla perheensä kanssa. Toisaalta se sen kuolema tapahtui sillei vähä pikasesti ja siit ei kerrottu juuri mitään, eli on pienoinen mahollisuus, että jos se tulis takas neljännelle kauelle.

Tässsä aikasemmi joku mainitsi siitä vikasta jaksosta ja että joku on heikoin lenkki ja tulee sen perää, niin ne puhu kyllä siitä gretsen susanista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom