Presidentinvaalit 2024

"Caruna-kaupat" oli kyllä täysin Kataisen ja Vapaavuoren junailemat, kumileimasimena siinä Haavisto toimi. Hämmentävää, ettei nämä koskaan kohdistu oikeisiin maaleihin nämä "syytökset". Äänestin kyllä ennakkoon Stubbia, mutta on aivan vähän-älyistä syyttää Haavistoa "Caruna-kaupoista"....
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Caruna-kaupat" oli kyllä täysin Kataisen ja Vapaavuoren junailemat, kumileimasimena siinä Haavisto toimi. Hämmentävää, ettei nämä koskaan kohdistu oikeisiin maaleihin nämä "syytökset". Äänestin kyllä ennakkoon Stubbia, mutta on aivan vähän-älyistä syyttää Haavistoa "Caruna-kaupoista"....
Tottakai Katainen sekä Vapaavuori olivat myös kaupoissa mukana ja heidänkin tulisi vastuunsa kantaa. Haavistolta hallitsematonta "kumileimasimen" käyttöä.

 
En tiedä itsekään paljo motti puuta maksaa eikä kiinnosta suoraan sanottuna pätkääkään 😅
Tosi merkittävä asia presidentille, wau
Itsehän luulin vielä muutama vuosi sitten, että motti on joku yhteen uunin lämmitykseen riittävä määrä klapia, ja minä olen sentään maaseudulta kotoisin 😁 Ehkä stubbinkin vastaus olisi ollut eri jos ensin olisi kerrattu mikä motti on.
 
Itsehän luulin vielä muutama vuosi sitten, että motti on joku yhteen uunin lämmitykseen riittävä määrä klapia, ja minä olen sentään maaseudulta kotoisin 😁 Ehkä stubbinkin vastaus olisi ollut eri jos ensin olisi kerrattu mikä motti on.

Sitähä on ollu joka tuutissa klapien hinnan noususta ku kaikki muukin kallistunu. Tietysti tuon muovailuvahanaaman ei tarvi sellasesta kiinnostua kun sähkö tulee töpsölistä
 
Sitähä on ollu joka tuutissa klapien hinnan noususta ku kaikki muukin kallistunu. Tietysti tuon muovailuvahanaaman ei tarvi sellasesta kiinnostua kun sähkö tulee töpsölistä
Ei tuolla klapien hinnalla ole mitään tekemistä minkään kanssa. Jos ei itse tarvi klapeja mihinkään, niin miksi kiinnostaisi hintakaan?
Ei minuakaan voisi vähempää kiinnostaa vaikka pelletin hinta kun lämmitän taloa sähköllä.
 
En myöskään ymmärrä miksi tuosta Stubin klapien hinta-arviosta vouhkataan. Hänellä on kuitenkin Iivari lyhyestä matematiikasta, joten ei tuon pitäisi tulla yllätyksenä.
 
Itse en TV:tä katso, mutta onko missään haastattelussa/väittelyssä juontajat nostannet esiin-kysyneet Stubbilta sitä että kun hän on sitä mieltä (omien puheidensa mukaan), että hän ei kannata itsenäisiä kansallisvaltiota (kuten suomea), niin miksi hän silti pyrkii itsenäisen valtion päämieheksi? Pyrkiäkseen lopettamaan sen? Mielestäni pikkuisen aiheellisempia kysymyksiä, kuin motin hinta...
 
Sitähä on ollu joka tuutissa klapien hinnan noususta ku kaikki muukin kallistunu. Tietysti tuon muovailuvahanaaman ei tarvi sellasesta kiinnostua kun sähkö tulee töpsölistä
Varmaan noin. Mutta ei tollasiin uutisiin kiinnitä mitään huomiota jos ei ole klapeja ostelevaa tyyppiä. Jos itte tarviisin klapeja niin kävisin omasta mehtästä tekemässä. Ei hajuakaan motin hinnasta, enkä edes enää varmuudella muista mikä motti on 😁
 
Itse en TV:tä katso, mutta onko missään haastattelussa/väittelyssä juontajat nostannet esiin-kysyneet Stubbilta sitä että kun hän on sitä mieltä (omien puheidensa mukaan), että hän ei kannata itsenäisiä kansallisvaltiota (kuten suomea), niin miksi hän silti pyrkii itsenäisen valtion päämieheksi? Pyrkiäkseen lopettamaan sen? Mielestäni pikkuisen aiheellisempia kysymyksiä, kuin motin hinta...
No missä on kertonut olevansa tätä mieltä?
Taas näitä helvetin öyhöttäjiä "EU liittovaltio!!! Rokotteet tappaa!! Maa on litteä öyhhhh"

Avasin tän ketjun toista kertaa ja oli virhe. Äkkiä pois
 
En myöskään ymmärrä miksi tuosta Stubin klapien hinta-arviosta vouhkataan. Hänellä on kuitenkin Iivari lyhyestä matematiikasta, joten ei tuon pitäisi tulla yllätyksenä.
Stubbin äänestäjänä tuo kyllä oli kuin pientä puukkoa olisi haavassa pyöräytetty. Ei voi olla noin pihalla aina kun joku numero mainitaan, oli konteksti mikä tahansa. Ei vain pysty - mutta ilmeisesti pystyy. Toki ymmärrän, että ei varmasti herra ole paljoa halkoja elämässään välttämättä nähnyt. Nykypäivänä 22 eurolla hyvä jos saa pullakahvit ja hyvänpäivän toivotuksen kahvilasta.
 
No missä on kertonut olevansa tätä mieltä?
Taas näitä helvetin öyhöttäjiä "EU liittovaltio!!! Rokotteet tappaa!! Maa on litteä öyhhhh"

Avasin tän ketjun toista kertaa ja oli virhe. Äkkiä pois

"Alexander Stubb valittiin ulkoministeriksi helmikuussa 2008. Tämä videopuhe on pidetty amerikkalaisen Carnegie Endowmentin koolle kutsumassa tilaisuudessa 18.7.2008. Stubb sanoo haluavansa kansallisvaltioiden kuten Suomen loppuvan, ja EU:n muodostuvan sotilaalliseksi suurvaltioksi."


View: https://youtu.be/83EE-ypprZE
 
Itse en TV:tä katso, mutta onko missään haastattelussa/väittelyssä juontajat nostannet esiin-kysyneet Stubbilta sitä että kun hän on sitä mieltä (omien puheidensa mukaan), että hän ei kannata itsenäisiä kansallisvaltiota (kuten suomea), niin miksi hän silti pyrkii itsenäisen valtion päämieheksi? Pyrkiäkseen lopettamaan sen? Mielestäni pikkuisen aiheellisempia kysymyksiä, kuin motin hinta...
Ei, koska ne kuuluu samaan kerhoon ja televisiossa esitetään vain yksinkertaistettua propagandaa massoille.

Ainakaan ei tarvitse pelätä sotaa, koska Suomella ja Venäjällä on sama johtaja.




View: https://m.youtube.com/watch?v=daE0jthD5F8



View: https://m.youtube.com/watch?v=Hw2E2LKsYRk&pp=
 
"Alexander Stubb valittiin ulkoministeriksi helmikuussa 2008. Tämä videopuhe on pidetty amerikkalaisen Carnegie Endowmentin koolle kutsumassa tilaisuudessa 18.7.2008. Stubb sanoo haluavansa kansallisvaltioiden kuten Suomen loppuvan, ja EU:n muodostuvan sotilaalliseksi suurvaltioksi."


View: https://youtu.be/83EE-ypprZE

Sitten kun otetaan Halla-Ahon 16v vanhoja lausuntoja niin kas kummaa, eihän niin saa tehdä
 
Päivä Räsäsen ajojahti kertoo hyvin, mitä nostetaan esille ja mitä ei!
Lähinnä mietin että samalla taktiikalla voi nostaa Haaviston 90-luvun lausunnot puolustusvoimien "alasajosta" mutta jokainen tietää hänen mielipiteensä nykypäivänä ja sen että vei meidät Natoon, luojan kiitos
 
Back
Ylös Bottom