Presidentinvaalit 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näitä keskusteluja kun on seurannut nyt monesta eri lähteestä niin en vielä tähänkään mennessä ole saanut selville kummat on pahemmin pihalla siitä mitä Haavisto edustaa, nuoret jotka eivät seuraa niin tiiviisti politiikkaa vai keski-ikäiset joille Haavisto on vain homo. On se hassu maailma.

edit. Tarkotin siis sitä että jotkut nuoret jotka eivät seuraa tiiviisti politiikkaa tietävät Haavistosta enemmän kuin vanhemmat ihmiset jotka eivät näe metsää puilta.
 
Käsittääkseni on ihan "ilmainen" tempaus ollut.

Sairaan hyvä idea kylläkin vaikka itse kutosen lappuun kävin jo rustaamassa ennakkoon.

tossa youtube linkki vielä tohon Finlandiaan: http://www.youtube.com/watch?v=jaKko3VGAnY

Googletin tuosta tietoa ja ilmainen tempaushan se oli. Kalliilla hinnalla tarkoitinkin pituutta ja lähetysaikaa. Varmasti kallein rako laittaa mainos jolla pituttaa kolmatta minuuttia.
 
Katsoin tuossa tuon mainoksen ja spekuloin ääneen leikilläni että oiskohan pitänyt sittenkin äänestää Haavistoa niin poika 2 v sanoi "Eeeeeiiiii" :D


No kieltää se kyllä kaiken muunkin mitä ei ymmärrä...
 
Käsittääkseni on ihan "ilmainen" tempaus ollut.

Sairaan hyvä idea kylläkin vaikka itse kutosen lappuun kävin jo rustaamassa ennakkoon.

tossa youtube linkki vielä tohon Finlandiaan: http://www.youtube.com/watch?v=jaKko3VGAnY


En pruuvaa yhtään tollasta fläshmobbausta ja vielä vähemmän kun nämä edelläkävijä hipsterihipit käyttää sitä edustajansa mainostamiseen.
En kyllä yllättynyt yhtään, että tuon takana oli numero kakkosen kannattajat. Mikä helvetti niitä vaivaa kun noin suurta meteliä pitää koko asiasta pitää?

Onneks tämä paska on tänään ohi niin ei tarvi kuunnella, lukea, nähdä eikä puhua koko vaaleista.
 
En tajuu tota Arajärvi juttua.Siis kyllähän kaula aukoista tulee kurkittua itekki sisään mut eihän tosta siis hemmetti ees näe mitään.Ainoa selitys on et Pentti ihaili tyylikästä korua;)

:offtopic: Sen ilme on vaan niin hupaisa dibbadabbaduu-ilme, kun Mary kääntyy jopa hieman närkästyneen oloisena. Selvästi oli tuijotuksen rekisteröinyt, kun alkoi heti nykiä kaula-aukkoaan :D Toi nyt oli tommonen tilannekuva, voisi varmaan aika monelle miehelle käydäkin. Mutta hupaisa gif, ei siinä!

Tämän homoasian esille tuominen tässä ketjussa on sama kuin ampuisi itseään nilkkaan, mutta pakko kuitenkin heittää lusikkansa soppaan. Normaaliudesta: se on hirveän hankala käsite, ja erittäin kontekstista riippuvainen, yksittäisenä sanana oikeastaan mitään selittämätön. Se on myös tunnetila.

Normaaliutta luo yleisyys ja joukon yhteinäisyys. Amazonian viidakkokansalle on täysin normaalia syödä toukkia puunkuoren alta, ja länsimaisesta tähän joukkoon kuulumattomasta se on epänormaalia. Mutta sivistys on opettanut, että sen asian ja niin tekevät ihmiset voi hyväksyä, vaikka ei itse matoja syökään.

Seksi ei ole yhtään tämän vakavampi asia. Määrittääkö sinun heteroseksisi työminääsi? Ei minun ainakaan. Eikä se aiheuta muitakaan käytöshäiriöitä. Sellaiseen vaaditaan jo diagnosoitu sairaus.

Jotkut jopa saa viestinsä kuulostamaan siltä, että on olemassa vain tämmöinen "hinttiryhmä", vailla yksilöitä. Ei se tee heistä vähempiarvoisia, että heitä on vähemmän, eikä esim. joka toinen ole homo. He pystyvät yksilöinä kaikkeen mihin heterokin, niin hyvässä kuin pahassa, joten on aivan naurettavaa väitellä homon suoriutumisesta presidenttinä.

Pekka Haavisto ei uhkaa sinun elämääsi, lihaa syövä, valkoinen heteromies. Maailma ei pidä koko Suomea "homomaana" hänen takiaan. Ja huvittavinta, samat ukot jotka haukkuu kiihkomuslimit ym "rättipäät" (ei minun sanojani) lyttyyn, ovat tässä keskustelussa hyvin huolissaan siitä kuinka nämä rättipäät suhtautuu Haavistoon.

Mä todella toivon, että tämä maailma muuttuu sellaiseksi, että tämmöistä keskustelua ei tarvitse käydä. Toisaalta, niin kauan kun joku tuntee toisen olevan erilainen kuin hän itse, nämä keskustelut alkaa taas. En tarkoituksella ottanut kantaa Haaviston poliittiseen uraan, mutta mielestäni hänen toimensa ovat riittäviä tehtävään ja lisäksi, hän ei tee työtään yksin. Hän on fiksu mies ja osaa kyllä keskittyä olennaiseen tilanteessa kuin tilanteessa.
 
Huh, näyttipä Jenni hyvältä... :haart: Kyllä tollasta mammaa mielummin kattelee kun jotain karvasta latino äijjää seuraavat kuus tai kakstoista vuotta...
 
Vittu tuo sinnemäki on pihalla. Oikein etoo tuo ämmä, tyhmä elää aivan omassa haavemaailmassaan, voi luoja vihreiden naamoja kun ennakko äänet tuli :D voi tätä nautintoa. :)
 
Tuli iso jytky....65 / 35 Tätä toivoin ja sieltähän se tuli !!!
 
Back
Ylös Bottom