Mä en ole jarre55, mutta vastaan sulle, mitä luulen hänen tarkoittaneen. Ja tulihan se siitä viestistäkin jo ilmi: missä on tasapuolisuus?
Halonen itse korostaa tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta sekä maailmanolojen parantamista. Tässä väitteessä ja Halosen omissa toimissa on selkeä ristiriita. Mun mielestä. Se kritiikki kohdistuu valikoiden. Juurikin niihin riistäjäkapitalisteihin ja punasempia korkeintaan kehutaan asioiden edistymisesta. Olit muistaakseni tässä samaa mieltä, että Halosen linja ei ole ollut johdonmukainen.
Eli
1) Halosen omat toimet on ristiriidassa sanomansa kanssa.
2) Toinen juttu on asioiden painotus.
Kukaan ei kiellä ihmisoikeuksien puollustamista, mutta se miten se tehdään on eri asia. Nytkin Niinistö huomautti, että Suomen mielipide ei maailmalla ole juurikaan tullut esiin niin kuin ennen, muussa kuin niissä Yhdysvaltain arvostelupuheissa.
Presidentti ei ole ollut tarpeeksi aktiivinen Niinistön mielestä ja Halonen väitti, että tää näkymättömyys johtuu Vanhasesta. On kuulemma Lipposta harmaampi.
Pitäis ajaa sitä Suomen omaa etua äänekkäämmin ja meluta maailman tapahtumista maltillisemmin.
Mehän näistä keskusteltiin jo aiemminkin sun kanssa. Mä olin silloin tätä mieltä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=909926&postcount=379