Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
training_addict sanoi:Jaa, että mikä pelleilyä? Muistaakseni olkoon vaikka Neuvostoliittoon liittymisen kannalla, mutta mitä vittua se liittyy taas mihinkään??!?
training_addict sanoi:Ymmärsitkö mitä tossa artikkelissa sanottiin? Vähän tuntuu, että meni jälleen kerran sopivasti punaleiriltä yli/ali. Alleviivaappas ne kohdat tosta artikkelista, jossa Jaakonsaari on liittymässä NATO:oon.
training_addict sanoi:Mun mielestä mä nyt aika selvästi nauroin sille pelleilylle, minkä taakse Halonen piiloutu koko NATO-keskustelun ajan ja millä Niinistön kiinnostusta NATO:on kummasteltiin.
Corleone sanoi:No liittyy sen verran, että Jaakonsaari kritisoi Halosta ja Lipposta sen takia, että on eri mieltä Natoasiasta.
Corleone sanoi:Viestistäsi sai sen kuvan, että pidät Jaakonsaaren lausuntoa jotenkin todisteena sille, että Halonen puhui paskaa. Minun mielestäni se ei todista mitään, jos Jaakonsaari esittää oman mielipiteensä. Ehkäpä sitten erehdyin, mutta ainakin siinä viestissä, jota quottasit puhuttiin demareiden kaapista ulos tulosta, vaikka Jaakonsaari on ollut samaa mieltä koko ajan.
Corleone sanoi:Ja koita nyt hyvä mies rauhoittua ja jättää vähän noita epäasiallisuuksia. Olisiko sun mielestä parempi, että täällä vaan keskenään haukuttaisiin demareita? Sitähän se kyllä tässä ketjussa aika pitkälti on ollut ja en siksi ihmettelekään, että täällä eri mieltä olevat eivät viitsi osallistua keskusteluun.
Corleone sanoi:Mikä tässä on pelleilyä? Muistaakseni Jaakonsaari on julkisesti ollut Natoon liittymisen kannalla jo pitkään. Kai puolueen sisällä saa eri mieltä olla?
Sanoin: "ensimmäinen demari on uskaltanut jo kurkata ulos NATO-kaapista vaalien jälkeen"Corleone sanoi:Ehkäpä sitten erehdyin, mutta ainakin siinä viestissä, jota quottasit puhuttiin demareiden kaapista ulos tulosta, vaikka Jaakonsaari on ollut samaa mieltä koko ajan.
Valaisepa niitä asioita, joiden vuoksi olen listallasi. Ei silti, että sillä mitään väliä olisi, mutta ihan mielenkiinnosta. Sekö, että olin Halosen puolella sua ärsyttää? Mun mielestä omat postaukseni ovat olleet asiallisia ja mielestäni kunnioitan toistenkin mielipiteitä. Esimerkiksi en ole mitään asiatonta sanonut Niinistöstä yhdessäkään kirjoituksessani. Mutta jos sulle riittää hermostumiseen se, että on eri mieltä, niin olkoon sitten. Sitäpaitsi mitä ihmeen mutua minä esitin. Jaakonsaari kritisoi Lipposta, koska on eri mieltä hänen kanssaan. Eikö niin? Se mikä Lipposen oma kanta todellisuudessa on, onkin sitten ihan eri juttu. Tapaukseen olenkin yhdessä aiemmassa postissani viitannut lauseella "käännän takkia kuin Lipponen". Tästä olemmekin varmaan samaa mieltä. Jos sulla on sellainen kuva, että olen jotenkin henkeen ja vereen demari, niin väärässäpä olet. Minä katsos pystyn näkemään huonojakin puolia heidän toiminnassaan.training_addict sanoi:Demarit on kyllä ihan itse haukkunsa ansainneet, joten mulla on aika sama millä tekosyyllä tähän ketjuun eri mieltä olevat tällä kertaa "eivät viitsi osalllistua". Eihän se näköjään sinuakaan estänyt. Mä pyrin vastaan asiallisesti, mutta esim. sä oot aiempien kommenties perusteella päässyt mun kirjottamattomalle mustalle listalle joille vastatessa, mä en edes viitsi yrittää hillitä itseeni. Toinen juttu mikä vaikeuttaa itsehillintää on toi sun mutus, mitä Jaakonsaari sano, mitä mä kritisoin sekä sun omat johtopäätökset siitä, mitkä sai mun verenpaineen koholle(jälleen):
Corleone sanoi:Valaisepa niitä asioita, joiden vuoksi olen listallasi. Ei silti, että sillä mitään väliä olisi, mutta ihan mielenkiinnosta. Sekö, että olin Halosen puolella sua ärsyttää? Mun mielestä omat postaukseni ovat olleet asiallisia ja mielestäni kunnioitan toistenkin mielipiteitä. Esimerkiksi en ole mitään asiatonta sanonut Niinistöstä yhdessäkään kirjoituksessani. Mutta jos sulle riittää hermostumiseen se, että on eri mieltä, niin olkoon sitten.
Corleone sanoi:Sitäpaitsi mitä ihmeen mutua minä esitin. Jaakonsaari kritisoi Lipposta, koska on eri mieltä hänen kanssaan. Eikö niin? Se mikä Lipposen oma kanta todellisuudessa on, onkin sitten ihan eri juttu.
training_addict(1.posti) sanoi:Terve tätä pelleilyä...eihän Niinistö montaa kertaa maininnutkaan, että sinne selonteon taakse on turha piiloutua. Ja mikäs se Halosen NATO-kanta taas olikaan?? "Mä seison sen takana mitä yhteisesti on päätetty" Vittu mitä paskaa!
training_addict(2.posti) sanoi:Mun mielestä mä nyt aika selvästi nauroin sille pelleilylle, minkä taakse Halonen piiloutu koko NATO-keskustelun ajan ja millä Niinistön kiinnostusta NATO:on kummasteltiin. Eli juurikin sillä eduskunnan ja hallituksen yksimielisellä turvallisuuspoliittisella selonteolla, jonka mukaan NATO pidetään aitona optiona ja sillä hyvä. Ei tarvii spekuloida sen enempää ennen kun Putini painaa punasta nappulaa. Vasta sitten laitetaan hakemukset postiin
training_addict(3.posti) sanoi:Mun mielestä sitä pelleilyä nyt on, että koska tiedettiin suomalaisten olevan NATO-vastaisia, niin Halosen leiri, ei paitsi vetäytynyt sen wanhan ja muutenkin aatamin aikaisen selonteon taakse, mutta kaivo vielä jonkun Lipposen ihmetteleen omia puheitaan.
Samaa vitun pelleilylinjaa jatkaa Jaakonsaari, olkoon vaikka kuinka NATO-myönteinen, tulemalla nyt julkisuuteen 3 päivää vaalien jälkeen, muutenkin aika päivänselvällä asialla, että ne vitun selonteot on vanhentuneita jo yleensäkin, puhumattakaan tästä erikoistapauksesta.
===> SEN TAKIA HALOSEN KOMMENTTI "SEISON SEN TAKIA MITÄ YHTEISESTI VUONNA KILPI JA MIEKKA ON PÄÄTETTY" ON AIKA VITUN NAURETTAVAA. Oli sitä jo aiemminkin, mutta nyt se tunnustetaan selkeesti jo omienkin parissa. Ja vielä naurettavampaa siitä tekee se saatanan populistääntenkalastelu ja Niinistön leimaaminen.
Corleone sanoi:Jos sulla on sellainen kuva, että olen jotenkin henkeen ja vereen demari, niin väärässäpä olet. Minä katsos pystyn näkemään huonojakin puolia heidän toiminnassaan.
Mun eilisiltana kirjoittama viesti on mystisesti hävinnyt?? Sisältö oli kuitenkin se, että en todellakaan pysty olemaan objektiivinen tässä asiassa, mutta en omaksu minkään puolueen kantoja täysin. Mahdollisimman objektiiviseen tarkasteluun tulisi kuitenkin aina pyrkiä, ei kai siinä voi mitään pahaa olla.training_addict sanoi:ja ps. nyt sä kyllä pääsit sille mun listalle. erimieltä voi vapaasti olla, mutta se on kanssa vähintään yhtä epäkunnioittavaa ja vittumaista käytöstä alkaa puhuun jostain ihan muusta, samalla nostaen itsensä johonkin 3.objektiivisuuden taivaaseen, kuitenkaan edes yrittämättä ymmärtää, mistä muut puhuu. Oli ne kommentit muuten sitten miten asiallisia tahansa.
Arvid sanoi:Jaakonsaari paljasti oman vanhan kantansa lisäksi, että Lipponenkin on ollut eri mieltä NATO:sta, mitä vaalien alla puhui. Ja kaikki samoin ajattelevat demaripoliitikot olivat tietysti vaalien alla hiljaa, joten siitä "NATO-kaappi" vaalien aikana.
.
Corleone sanoi:Mun eilisiltana kirjoittama viesti on mystisesti hävinnyt?? Sisältö oli kuitenkin se, että en todellakaan pysty olemaan objektiivinen tässä asiassa, mutta en omaksu minkään puolueen kantoja täysin. Mahdollisimman objektiiviseen tarkasteluun tulisi kuitenkin aina pyrkiä, ei kai siinä voi mitään pahaa olla.
Lisäksi tuohon, että en puhu muka asiasta. Minun mielestäni kirjoittamani asiat liittyivät tuohon Jaakonsaaren juttuun, vaikka olisinkin tulkinnut sun kirjoitustasi väärin. Monesti on vaan niin, että se oma asia on mielessä ihan selvä, eikä pysty käsittämään mitä toinen tarkoittaa. Näin tässä taas taisi käydä puolin ja toisin. Minä en nähnyt asiaa pelleilynä ja sinä et käsittänyt miksi minä toin Jaakonsaaren Nato-kannan tähän mukaan. Mutta tämäpä tästä, nyt saa jo riittää tästä aiheesta mun osalta.
nippon sanoi:Pää asia on että Halonen voitti!! Niinistö ei aja kuin rikkaitten etuja ja hyötyjä. Työväestä viis!! Toivottavasti ei tule ikinään tähän valtioon porvari presidenttiä.
Niin aina:Dvanha mies sanoi:juu kannattaa postata tänne tuo...SDP:n kansanedustajan yksisilmäistä propagandaa.