Pre-hype: The Dark Knight

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänää kävin kattoo. Kova leffa, muttei ehkä ihan niin hyvä kun ennakkopuheiden perusteella oisin oottanu. Pitäs kattoo uuestaa rauhassa.

Pääsin vihdoin katsomaan tämän pätkän ja kauhean hypetyksen takia vähän petyin. Leffa oli toki hyvä ja varsinkin Jokerin temppuja oli hauska seurata, mutta kaiken ennakkohehkutuksen jälkeen odotukset olivat aivan liian korkealla. Hyvä supersankarileffa siis kuitenkin... ainakin pääpahiksen osalta :)

Eilen kävin kanssa katsomassa. Mitään en leffalta odottanut, joten yllätys oli suuri. Oli varmaan paras actionpätkä piiiiitkään aikaan. Vieläkin menee kylmiä väreitä.

Muutama kaveri joilla on elokuvasta jotain nillittämistä ollut, on maininnut että elokuva liikkui paikoin liiankin nopealla tempolla, ja uusia käänteitä/asioita jne. tuli kuin liukuhihnalta. Vaikka imo tuo ei mikään suuri synti ole, olisi kyllä hienoa jos dvd-julkaisu tekisi LOTR:it ja lisäisi kunnolla lisämateriaalia elokuvaan. Jossain muistaakseni mainittiinkin, että ainakin USA:n tv-mainoksissa näytettyä materiaalia puuttui tuosta teatteriversiosta.

Eilen pääsi vihdoin kattoon leffan ja odotukset oli kyllä huikeet. Ja olihan se leffa aivan helvetin hyvä :rock: Ei voi edes verrata neljään ensimmäiseen batmaniin, nyt tosta viittasankarista on tehty juuri niin rankka ja synkkä ku pitkääkin.

Pakko kai se on vielä tota Ledgeriäkin hehkuttaa, veti kyllä mahtavan roolin ja varasti välillä koko shown!

Eilen tuli tämä pätkä katsastettua ja aivan loistavahan se oli! Kaksi viimeistä Batmania ovat taas palauttaneet tämän saagan oikeille raitelle!

Itsekin kävin viikonloppuna katsastamassa pois. Teippasin ennen teatteriin menoa pääni jeesusteipillä pakettiin, jottei se räjähdä elokuvan silkasta mahtavuudesta :)

Olihan se perkeleen hyvä leffa! Ehkä olin lukenut liikaa hypetystä, joten odotukset olivat aivan eeppiset. Nyt kun tuota sanoo "helvetin hyväksi" tuntuu, kuin haukkuisi sen lyttyyn.

Itse kuulun myös siihen puoliskoon ihmiskunnasta, jota Batmanin örinä häiritsee. Siitä tuleekin leffan lähes ainoa miinus. Se toimii silloin kun bättis käskee/uhkailee pahiksia mutta kuulostaa hieman koomiselta kun puhuu "asiaa".

Se örinähän on sitä varten, ettei kukaan tunnista sitä Bruce Wayneksi. Hyvä juttu muutenkin, ei ole niin samanlainen kuin aiemmat Batmanit.

Se örinähän on sitä varten, ettei kukaan tunnista sitä Bruce Wayneksi. Hyvä juttu muutenkin, ei ole niin samanlainen kuin aiemmat Batmanit.

Juu kyllä ymmärrän sen tarkoituksen ja ihan hyvä ajatus siinä on takana. Ja kuten totesin, huutamisen tehokeinona oikein passeli ratkaisu.

Mutta ei se poista sitä, että mun korvaan se kuulostaa vähä hassulta ku Batman juttelee enemmän :) Tää on niitä juttuja, johon jokaisella on mielipide puolesta tai vastaan.

Tuli muuten vähän kylmiäväreitä siinä yhessä kohtauksessa missä Jokeri huutaa "LOOK AT ME"... hyi vittu kun oli äkänen ja skitso huuto. Toi batmanin örinä kyllä passaa niihin kovistelu kohtiin hyvin.

Edit: Tässä tää pätkä... Spoileria joten ne jotka ei oo leffaa kahtonut niin elkää klikatko http://www.youtube.com/watch?v=t6TbDwdE_4k

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olettaisin, että se örinä on jonkun rikollisille lisäpelkoa tuovan äänenmuunninvempaimen seurausta (jonka erillinen esittely on jätetty leffoista pois). Vois olla Bättiksellä aamulla kurkku kipeä, kun pitkin yötä ärjyy pahiksille. Tai enhän mä tiedä, mutta kuulostaa mun korvaan vähemmän spedeltä kuin itseaiheutettu möreys.

Jos nyt näin spekuloidaan fiktiivisiä juttuja...

Leffa oli ekat 1½h täyttä rautaa :rock:, mutta elokuvan loppu olikin sitten mielestäni turhan hätäisesti tehty. "Jokeri" varasti kyllä myös "Bätiksen" shown. Loistava suoritus kerta kaikkiaan tältä vainajalta :kippis1:

Liian hypetetty leffa mun mielestä. Olihan toi tän vuoden parhaimmista leffoista, mutta nykyään tehdäänkin pelkkää kuraa.

Todella valtava pettymys. Begins oli hyvä ja tätäkin odottelin noin 4 tähden arvoiseksi. Ainoastaan kaksi tähteä suon tälle päättömälle rymistelylle.

Käsikirjoittajat haloo! Ei mitään järkeä laittaa kymmentä "läheltä pitää"-tilannetta putkeen jatkuvalla syötöllä, varsinkaan kun niitä ennen ei oltu onnistuttu rakentamaan minkäänlaista kiintymystä roolihahmoihin. Olin 1,5 tunnin jälkeen sitä mieltä, että vetäispä Jokkeri ydinlatauksella koko Gothamin sienipilvenä ilmaan, niin pääsisi tästäkin tuskasta.

Eli juoni oli väsynyt ja erikoishuomiona musiikin heikkous, joka ei saanut mitään tunnetta kohtauksiin. Keskinkertaista viulua ja vinkumista. Näihin fiiliksiin saattoi kylläkin vaikuttaa loistavan Tarantino-boksin katsominen edellisenä viikonloppuna. Niissä pätkissä jutellaan niitä näitä hyvän musan tahtiin ja välillä ruiskutellaan verta oikein tunteella. Edes se yletön verimässäily ei häiritse, toisin kuin tämän Batmanin siisti koko perheen muksauttelu.

Tärkeintä leffoissa on kiinnostava tarina, sillä muuten ei kiinnosta katsella keskittyneesti tapahtumia. Tässä sitä ei ollut. Harmi. :zzzz:

2000-luvun paras action-leffa.

...

edit:
Musta nyt vähän tuntuu, että tuo on nähtävä uudestaan. Ei malttais odottaa dvd:n tuloa, joten kai se on marssittava toistamiseen leffateatteriin.
Sama täällä, oon harkinnut meneväni katsomaan The Dark Knightin toistamiseen leffateatteriin. Pelkään vaan, että toiseen kertaan näkeminen "pilaa" leffan.

Musta nyt vähän tuntuu, että tuo on nähtävä uudestaan. Ei malttais odottaa dvd:n tuloa, joten kai se on marssittava toistamiseen leffateatteriin.

Eilen kävin kattoon, hyvä leffa oli kyllä.

Harvemmin (okei, tuskin koskaan) tulee itsekään kahteen kertaan teatterissa mitään elokuvaa katsottua, mutta Dark Knightin kohdalla ei tullut mieleenkään että jotenkin menisi rahaa hukkaan. On se niin kova.

Back
Ylös Bottom