Prässiongelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon nyt huomannu parina viime kertana, että, kun teen prässiä, (niin kapeana, kuin myös leveänä) niin mulla ottaa vasen reisi aivan törkeesti enemmän hittiä, kuin oikea.
Huomasin, että kun pistän jalat aivan suoraksi, niin paino lepää aikalailla vasemmalla jalalla, eikä mulla ole todettu olevan eri pituiset jalatkaan. Koitin korjata asennon aivan uusiksi monta kertaa ja olla niin liimattuna siihen alustaan, kuin vain voin. Silti ei auttanut.

Onko kellään muulla ollut tälläistä ongelmaa ja miten olette siitä päässeet?
Kannattaako vain laittaa joka kerta oikea jalka hieman lähemmäksi keskustaa, kuin vasen jalka, jotta paino jakautuisi tasaisesti?

Oon nyt huomannu parina viime kertana, että, kun teen prässiä, (niin kapeana, kuin myös leveänä) niin mulla ottaa vasen reisi aivan törkeesti enemmän hittiä, kuin oikea.
Huomasin, että kun pistän jalat aivan suoraksi, niin paino lepää aikalailla vasemmalla jalalla, eikä mulla ole todettu olevan eri pituiset jalatkaan. Koitin korjata asennon aivan uusiksi monta kertaa ja olla niin liimattuna siihen alustaan, kuin vain voin. Silti ei auttanut.

Onko kellään muulla ollut tälläistä ongelmaa ja miten olette siitä päässeet?
Kannattaako vain laittaa joka kerta oikea jalka hieman lähemmäksi keskustaa, kuin vasen jalka, jotta paino jakautuisi tasaisesti?

Tää nyt voi olla vaikka hermotuksessa mutta miksi siihen alustaan pitää liimautua, josko se pelkästään auttais, että annat lantion, lonkan, pakaran, yms seudun "elää" vähän luonnollisemmin niin se vois osua kohdalleen ihan luonnostaan.

Mulla ollut samaa, tosin penkissä. Voisin kuvitella, että saattais johtua toisen pakaran tai selän kireydestä. Itelläni pari lenkkiä ja sauna hoisi homman komeasti :D

Mulla ollut samaa, tosin penkissä. Voisin kuvitella, että saattais johtua toisen pakaran tai selän kireydestä. Itelläni pari lenkkiä ja sauna hoisi homman komeasti :D

Ite vähän aavistelin samaa. Mutta venyttelen aika hyvin aina paikkoja, että ei luulis siitä olevan kiinni.
Parin päivän päästä senkin näkee, että onko ongelma hävinny.

@Kalimero lähinnä tarkoitin sitä sillä liimautumisella, että pidän alaselän hyvin tuettuna siinä alustassa.
@ Viittasankari Ei ollu kyykätessä samaa ongelmaa, kun kokeilin.

Täällä kans tahtoo olla samaa,tekipä kyykkyä (smithissä) tai prässiä taikka molemmat niin nykyään kipeytyy ja ottaa enemmän oikeaseen jalkaan. Omituista koska jokunen vuos sitten tällästä ei ollut. Eilen kokeeksi kyykky vapaalla tangolla prässin päälle ja nyt jo huomaa että oikea koipi enemmän kipee =)

Vaiva oli tänään sama siinä prässissä ja sitten pyysin yhtä salituttua tulee kattomaan vähän eri perspektiivistä, että onko ne jalat harmoonisessa asennossa ja vastaus oli, että ei. Oikeeta jalkaa kun siirsin ihan hieman alemmas, niin vaiva hävisi.

Kyllä on prkl pienestä kiinni. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä sama, ei ole löytynyt ratkaisua/aiheuttajaa. Oikeestaan ihan mikä liike vaan, niin toispuoleisesti mennään. Esiväsytys heikommalle puolelle auttaa tuntuman perusteella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom