positiivisia fiboja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei. Tässä vaiheessa saliharrastusta tekee mieli kertoa hiukan omia kokemuksia :)

Elikkäs. Aloitimme pienen kaveriporukan kanssa salilla käynnin tuossa viime helmikuussa. Saliohjelmamme oli silloin mitä oli ja muutenkin touhu oli alussa vähän sähläystä (emme tienneet mihin mitkäkin liikkeet vaikuttavat) luultiin jopa, että ylätalja ottaa kyynärvarsiin!

Salikaan ei ole paras mahdollinen esim. käsipainot puuttuvat kokonaan, ristitaljoista tai peck-dekeistä ei kannata edes unelmoida jne... Salin maksu tosin on 30 euroa vuodelta, joten se varmasti korvaa paljon ;)

Kesään asti tein tuota ohjelmaa, jonka eräs kaverini isoveli oli laatinut. Hänellä oli kuulemma paljon salikokemusta jne... ohjelma meni jotakuinkin näin ::

MA PV :: penkki, hauis
TI PV :: ylätalja, alatalja, kyykky
TO PV :: kapeapenkki, pystypunnerrus, ojentajat taljassa

Eli niinkuin näkyy ei hyvä. No kuitenkin sain pientä kehitystä kesään menessä (olin tosin täysin kukkakeppi ennen salilla käyntiä :) )

Kesällä onni kohtasi minut ja sain kaverini kautta kuulla pakkotoisto.comin foorumista. Aloin innolla lukemaan tätä foorumia ja oppisin paljon uusia asioita. Kesän aikana ei tullut paljon salilla käytyä mutta syksyllä laadin itselleni uuden ohjelman. Aloin myös syömään bodysoija- nimistä lisäravinnetta koska se oli suht edullista.

uusi ohjelmani menee jotakuinkin näin

MA PV :: kädet
KE PV :: jalat
TO PV :: rinta
PE PV :: selkä

nyt syksyn aikana on vasta tuloksia alkanutkin tulemaan. Olen itsekkin täysin yllättynyt! :) ojentajat, kyynärvarret, olkapäät &
hauis ovat paisuneet uskomattomasti ja jopa tissit ovat kasvaneet joihin en ennen ollut saanut oikein mitään tuntumaa!

Minulla on myös oma nostotyyli, jolla teen toistot ja mielestäni se tehoaa paremmin kuin hyvin. Elikkäs

aloitan lämmittelyn yleensä pelkällä tangolla. Teen toistoja 15-30 niin että lihakset lämpeävät. Sitten laitan rautaa tankoon sen verran, että painoa on mutta ei viellä tunnu pahalta. toistoja teen 10 kpl. Nostan painoja joka sarjan jälkeen hieman ja teen aina nuo 10 toistoa. Viimeiset sarjat menevät todella puskemalla ja se laittaa lihat kipeiksi ja tulosta näkyy. sarjoja tulee yhteensä yleensä 3-4. Uuhjeah! :thumbs:

Haluisin siis tällä postilla myös kiittaa pakkotoisto.comia. Te olette auttaneet minua eteenpäin ja tehneet saliharrastuksestani aina vain mielenkiintoisempaa.

Kiitos kaikille foorumin käyttäjille ja ennenkaikkea ylläpidolle! :worship:

Okei meni vähän hehkuttamiseksi mutta so what? :D

samoilla linjoilla...

Eri saleilla ehdin kierrellä jo viitisen vuotta, vailla sen suurempaa kehitystä. OK, saliharrastus oli koko ajan taustalla ja pääpaino oli kamppailulajeissa.

Reilu vuosi sitten löysin pakkotoisto.comin ja sen jälkeen muut harrastukset ovat jääneet taustalle ja saleilu on ollut ykkösjuttu. Pakkotoisto.com on antanut paljon tietoa treenaamisesta, ravinnosta ja näiden lisäksi se myös viihdyttää Yleiset lätinät -threadin ansiosta... :)

Ylläpito on tehnyt työnsä hyvin ja tietysti ilman aktiivisia palstalaisia ei meillä olisi näin hienoa nettisaittia! :haart:

Mut aikaa täällä kuluu liian paljon päivässä, prkl....!

Tuosta ohjelmasta, sen jako on samanlainen kuin itsellä, mutta järjestys on vähän eri. :thumbs:

Itse löysin Pakkotoiston 2kk sitten ja nyt tuntuu, että tiedän reenauksesta todella paljon ikäisekseni(murrosikä), joten kiitos minunkin puolestani(taitaa tämä threadi mennä pelkkään kiittelyyn :worship: )

Mietin, että miksi nää tarinat kuulosti jotenkin tutuilta. Sitten samoihin aikoihin ostoskanava pärähti käyntiin taustalla mekkaloivassa tv:ssä ja muistin! :lol2: Kertomusten perään sopis vielä "before" ja "after" -kuvat. Loistavaa markkinointia!

Ja älkää tulkitko tätä vittuiluna tai dissaamisena. Päinvastoin, tarkotus oli hymähtää hyväntahtoisesti. Aina on hienoa kuulla, kun joku on kokenut ns. treenivalaistumisen ja motivoitunut tosissaan. Saa boostia omallekin motivaatiolle!

Onneksi olin fiksu silloin 18 veenä, kun punttiharrastusta aloittelin, ja otin heti yhteyttä asiantuntevaan valmentajaan. Ei tarvinut miettiä, että teenköhän varmasti kaikki liikkeet oikein jne, kun ne näytettiin tarvittaessa kädestä pitäen. Myös ruokavalio on ollut alusta alkaen ( periaatteessa :D ) kunnossa.

Suosittelen muillekin :thumbs: !

Olin ennen 35vuotias työtön kaatumataudista kärsinyt ylipainoinen paskatyöntekijä nimeltä Tauno. Vaimoni oli juuri karannut parhaan ex-ystäväni kanssa pois maasta ja koiranikin jäi tiejyrän alle. Ulosottomies haki televisioni ja eteismattoni. Samoihin aikoihin naapurin lapset maalasivat ulkoseinääni spreillä hakaristejä ja jippii logoja. Elämä potki päähän lujaa.

Sitten kuin taikaiskusta googletin Pakkotoiston sivuille.. ja elämäni muuttui täysin!

Yhtäkkiä vyötäröltä karisivat 86kg ylimääräistä rasvaa. Penkki nousi 154kg korkeammalle. En tarvinnutkaan enää tukisukkia kaatuiluuni. Linda Lampenius kiinnostui minusta ja aloimme seurustelemaan. Lottovoittokin oli 2vk aikaisemmin kolahtanut tililleni. Jippiilogot hävisivät seinistäni ja koirakin heräsi henkiin. Sain ylennyksen namibian kirjastoministeriksi. Matkasin kuuhun raketilla. Hasselhof valittiin USAn presidentiksi jne.

überkool pakkis :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom