Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa Alonan pää tähtäimenä, olla Arskan haastattelun saaminen o_O
Kai Arska jollakin perusteella valitsee kenelle haastattelun antaa, vai tekeekö Arskan tausta joukot sen päätösen, vai saako sen haastattelun se joka ensimmäisenä ehtii.

Olen yrittänyt kontaktoida sen henk kuntaa mut ei oo tullu vastauksia... Katotaa, kyl se joku päivä ;)
 
No mä lausun sen aina noi mut herra LevronEEE halusi sitten korjata. :) Ei se mitään, se on hauska heppu ja oikein mukavasti otti meidät vastaan. :)
Et oo ainut kenelle se korjaa ton lausumisen, useasti mies muistuttanut eri haastattelijoita tosta :D Hauskan olonen heppu kyllä ja varmaan mukava haastateltava :)
 
Vaikka jotku videoille peukuttavatkin alaspäin, niin silti he antavat yhden View aina lisää.
Ei muuta kuin kaikki Suomalaiset peukuttamaan alaspäin, niin saadaan Alonan videolle miljoona katsojaa :D Anteeksi sarkasmini ;)
 
Vaikka jotku videoille peukuttavatkin alaspäin, niin silti he antavat yhden View aina lisää.
Ei muuta kuin kaikki Suomalaiset peukuttamaan alaspäin, niin saadaan Alonan videolle miljoona katsojaa :D Anteeksi sarkasmini ;)

Kyllä, juuri näin! Ajatellaan positiivisesti! :D Olen kuitenkin kiitollinen kaikille teille, jotka arvostavat sitä, että olen tullut tänne asti kuvaamaan, pistänyt työni kotona paussille(mikä tarkoittaa sitä, että kotiin päästyä on rästihommia :) ) ja jättänyt lapseni viideksi päiväksi lapsenvahdin kanssa. Teidän kiitos on erittäin tärkeää minulle! <3
 
Minulle tullut vakiokanava, jota seuraan säännöllisesti. Samalla sitä toivoo Alonan puolesta, että kova uurastus kantaa hedelmää pitkälle tulevaisuuteen. Itse tulee hyvän tilaisuuden tullen kerrottua ihmisille, onko AlonaTV ja Poseland tuttu jne. Joku voi katsoa yhden videon, joku enemmän, joku voi alkaa seuraamaan säännöllisemmin.
 
Dennisin haastattelu tosi hyvä ! On se mahtava, kun saat tuon tason ammattilaisia haastatteluun.
Lyhyesti ja ytimekkäästi osaat kysyä juuri ne oikeat ja mielenkiintoisimmat kysymykset.

Onkos sieltä Arskan henkilökunnalta tullut mitään vastausta ? Ainakin olet yrittänyt, nice jobb !

Kiitokset, myös Artulle. ;)
 
Back
Ylös Bottom