Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se toimii. Väkivalta lopettaa vittuilun.

Valitettavasti kyllä. Tuo kirjoitushan levisi ku kulovalkea ja siitä tullut aika paljon kommenttia mutta pääosin kyllä positiivista. Osa ymmärsi väärin, ja sanoivat, että ei heti pitäisi olla lyömässä ja painotankin, että missään nimessä ei opeteta lapsille, että heti nyrkit esiin. Ensin pitää yrittää hoitaa puhumalla, sitten koittaa lopettaa lähtemällä tilanteesta pois, sitten jos kiusaaminen on fyysistä ja mikään ei ole auttanut, niin silloin on lyötävä takaisin.
 
Tekeekö Alona nykyään töitä edelleen kotona ? Kesällähän teit muistaakseni Danielin huoneessa, mutta nyt kun lapset ovat kotiutuneet ei se taida enään onnistua.

Vieläkö sinulla on toimisto hakusessa ?

Juu, kotona teen edelleen. Daniel otti huoneensa takaisin, joten mun työpöytä päätyi takaisin portaikon alle. :) Haastiksia varten saatiin tila käyttöön Fabianinkadulla katutasosta, missä kuvattiin eilen eka jakso. Se oli ihan kiva tila. Mutta joo, edelleen etsin tilaa jossa voisin tehdä hommia ja kuvata jaksoja. Ovat vaan hki alueella niin kalliita. Miken kanssa taas varmasti löytäisimme hyvän jostain, mutta kun me asutaan eripuolilla kaupunkia, et hän tuskin haluaa Jollakseen asti tulla ja mun on vähän turha lähteä keskustaan asti joka pv.

Meillä on muutto edessä tuossa ensi vuoden alussa ja ainoa kriteeri minulla on se, että saisin oman toimistohuoneen. :D

Mut katotaan mihin ratkaisuun päädytään.

By the way, ens viikolla on Arnold Classic Road Trip!! Lähdetään sinne taas kuvaamaan. :)
 
Valitettavasti kyllä. Tuo kirjoitushan levisi ku kulovalkea ja siitä tullut aika paljon kommenttia mutta pääosin kyllä positiivista. Osa ymmärsi väärin, ja sanoivat, että ei heti pitäisi olla lyömässä ja painotankin, että missään nimessä ei opeteta lapsille, että heti nyrkit esiin. Ensin pitää yrittää hoitaa puhumalla, sitten koittaa lopettaa lähtemällä tilanteesta pois, sitten jos kiusaaminen on fyysistä ja mikään ei ole auttanut, niin silloin on lyötävä takaisin.
Väkivalta tietty sanana tosi hyökkäävä. Itsepuolustus parempi. Joskus jopa se ensin lyöminenkin lasten kohdalla voi olla paikallaan. Kun kiusaajat tajuavat, että et ole suosiolla alistumassa kiusattavaksi niin etsivät helpomman kohteen. Kiusattuja ei tietenkään saa syyllistää, mutta ainakin omassa lapsuudessa kiusatuksi joutumista ehkäisi, että välittömästi pisti takaisin. Itse kiusaaminen tuskin loppuu, kun se siirtyy vaan toiseen kohteeseen.
 
Väkivalta tietty sanana tosi hyökkäävä. Itsepuolustus parempi. Joskus jopa se ensin lyöminenkin lasten kohdalla voi olla paikallaan. Kun kiusaajat tajuavat, että et ole suosiolla alistumassa kiusattavaksi niin etsivät helpomman kohteen. Kiusattuja ei tietenkään saa syyllistää, mutta ainakin omassa lapsuudessa kiusatuksi joutumista ehkäisi, että välittömästi pisti takaisin. Itse kiusaaminen tuskin loppuu, kun se siirtyy vaan toiseen kohteeseen.

Juu, ymmärsin kuitenkin mitä tarkoitit.

Voi olla, että kiusaaja siirtyy toiseen kohteeseen, mutta kyllä se "turpaan saaminen" joskus antaa sellaisen opetuksen, ettei kiusaaja viitsi lähteä enää keulimaan.

Tapauksesta josta puhuin kirjoituksessa, kävi onneksi niin, että kiusaaja lopetti kiusaamisen kokonaan. Ei kiusannut poikaani, eikä muitakaan. Toki, en tiedä mikä tilanne on nyt, tästä on parisen vuotta aikaa. Mutta, kyllä, on sitten myös tapauksia, milloin kiusaaja valitsee vain toisen kohteen. Olisi hienoa jos vanhemmat opettaisivat lapsia myös menemään väliin, jos näkevät, että heikompaa kiusataan.

Joka tapauksessa, meidän vanhempien tehtävä on ottaa vastuu omistamme ja opetettava miten käyttäytyä, mikä on oikein ja mikä väärin.
 
Tiedätkö Alona mitä Niko Mäkelälle kuuluu? Olisi kiinnostavaa jossain vaiheessa nähdä vaikka uusi haastattelu häneltä. Sen verran haastava on nuoren miehen tilanne että kiinnostaa tietää miten hänen elämänsä etenee.
Oli erittäin vaikuttavaa nähdä niin kypsä 16-vuotias, vaikeudet kasvattavat.
 
Mä yritän parhaani. Viime vuonna kävi hyvä tuuri kaikipuolin. Törmäsin hyviin tyyppeihin ja netti luisti erittäin hyvin.
Levrone on jo luvannut haastiksen. Jos herra on nyt mestoilla, niin pitäisi onnistua. Laittakaa kysymyksiä, jos on jotain tiettyä mitä haluaisitte häneltä kysyttäbän. :)
 
Back
Ylös Bottom