Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä Alona hieno homma saada Kike Elomaa haastatteluun, ja kuulla treenistä .ynm
Kike on ali arvostettu vaikka meriitit ovat kovat 1981 Kike voitti kaikki kansainväliset kisat.
 
Hyvä Alona hieno homma saada Kike Elomaa haastatteluun, ja kuulla treenistä .ynm
Kike on ali arvostettu vaikka meriitit ovat kovat 1981 Kike voitti kaikki kansainväliset kisat.

Kiitos, Kike oli aivan loistava!

Vaikka osa vieraista ei ole body piireistä, niin kannattaa katsoa niitäkin jos on mun videoista muuten tykänny. Oli se ala mikä tahansa, niin kaikilla vierailla on mielenkiintoisia ja tärkeitä asioita kerrottavana ja koitan tuoda ne parhaani mukaan esiin katsojille. Toivottavasti jaksatte katsoa myös niitä.
Ihan täysin en ole body "skeneä" kuitenkaan jättämässä. Kuvailen silloin tällöin treenejä eri henkilöiden kanssa sekä ollaan suunnittelemassa reissua mm Arnoldseihin ja vähän muuta mukavaa... :)
 
Muistaakseni Airan haastattelu on vielä katsomatta. Täytyy tunnustaa Iken olevan uusi tuttavuus mulle. Hän vaikutti erittäin positiiviselta henkilöltä ja on sanavalmis henkilö. Emilia toi esille sosiaalisen median riippuvuuden vai mitenkä hän sen kertoikaan. Itse olen omalla kohdalla miettinyt, että vähemmän voisi netissä olla vapaa-aikana ja tehdä aivan jotain muuta. Elämässä on niin paljon muutakin. :)
 
Kiva kuulla!

Itse olen vähentänyt todella paljon. Olen sulkenut kaikki ilmoitukset Facebookista, Instasta, mailista sekä muista apeista. Ainoastaan viestit ja puhelut tulevat perille ilmoituksilla. Joka kerta kun tulee FB -viesti tai ilmoitus, ihminen haluaa heti lukea sen, tämän takia poistin ne, sillä Facebookissa tai muussa sosiaalisessa mediassa ei ole mitään niin tärkeää, että se olisi katsottava heti. Jos jollain on minulle todella tärkeää asiaa, hänellä pitäisi olla numeroni johon voi soittaa, muussa tapauksessa asia ei voi olla niin tärkeä.

Lopetin itse tämän silloin, kun lapseni tuli pettyneenä luokseni ja sanoi "sä olet aina koneella".. se meni tunteisiin ja päätin lopettaa turhan netissä pyörimisen.

Kun ollaan perheen kanssa, puhelimet pidetään äänettömällä. Monesti ystävät ja perheen jäsenet valittavat kun eivät saa heti kiinni tai jos en vastaa viestiin heti ja kysyvät "mitä jos tulee hätä"?? Sanon aina, että "sillon soita 112, minä tuskin hätä tapauksessa voin auttaa kotoa käsin... ;)

Niin kuin Emilia jaksossa sanoi, some aiheuttaa riippuvuutta. Tietyt kuvat ja asiat herättävät hyvänolon tunnetta ja siihen jää koukkuun. Mutta, niin kuin muistakin riippuvuuksista, tästäkin voi päästä eroon. :)
 
Saanko kysyä, että miksi esim. edellisen videon treeni on lähinnä erikoistekniikoilla höystettyä "hierontaa" ja tätä on yleensä n. 95% alottelevien naisten treeneistä (harvoin esim raskaissa päälikkeissä kovia alle 10 toiston settejä)?
Kysymys ei siis ole mitään vittuilua Alonan treenejä kohtaan.:D
 
Onko kukaan muistanut pahoittaa mieltään Alona sun puolesta, liittyen tohon "Läski Alona" nimeen? Eihän nyt aikuinen ihminen saa puhua itsestään miten haluaa :D

Hah, ei tarvi pahoitella. Nimihän tuli siitä kun minulle linkattiin linkki jossa eräällä foorumilla oli puhuteltu minusta kauniisti "Läski-Alonana" ja ihmetelty kuinka voin tällä alalla tehdä töitä. :) Siitä se idea sitten lähti... :)
 
Saanko kysyä, että miksi esim. edellisen videon treeni on lähinnä erikoistekniikoilla höystettyä "hierontaa" ja tätä on yleensä n. 95% alottelevien naisten treeneistä (harvoin esim raskaissa päälikkeissä kovia alle 10 toiston settejä)?
Kysymys ei siis ole mitään vittuilua Alonan treenejä kohtaan.:D

Juu en ota vittuiluna. Mulla on jalkojen kans ollu vähän ongelmaa... Kolme jalkatreeniä viikossa ilman venyttelyjä(no hyvin vähäisellä venytyksellä) teki tehtävänsä.. Oma vika se on täysin. Mun etureidet on ihan sairaan jumissa ja ne vaivaa(kiristää) myös polvia.. Joten nyt mennään "hieroen" kunnes saan ne kuntoon. Kerta en ole kisoihin menossa, en fitness enkä painonnosto, niin en vitsi väkisin vääntää isoilla painoilla. Plus, kun olen tehnyt isoimmilla painoilla, niin se itse tekniikka on kärsinyt ja nyt Joonaksen kanssa yritetään panostaa siihen, että se miten tehdään on tärkeämpi kuin miten isoilla painoilla tehdään. :D Vastasiko kysymykseen? Toivottavasti ymmärsin kysymyksesi oikein. :)
 
Joonas tuntuisi olevan juurikin sopiva pt Alonalle :)

Tuli katseltua se Emiliankin video. Ennakkoluuloisesti ajattelin, että nyt ei ainakaan voi olla kiinnostava video, mutta kummasti siinä taas tunti vierähti. Tätä parisuhdeteemaa on viime aikoina ollut pakkotoistolla näkökulmasta jos toisestakin... mikään inhimillinen ei ole täällä vierasta ;)
 
Back
Ylös Bottom