Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hiukan välittyy noista Alonan treenipätkistä fiilis kiinnostuksen puutteesta, se tekemisen meininki uupuu? rouva pääsee kuitenkin tekemään treenejä scenen "huippujen" kanssa ja opastamana eikä edes näytä hiki tulevan? täysillä Alona täysillä! ;)

hiukan välittyy noista Alonan treenipätkistä fiilis kiinnostuksen puutteesta, se tekemisen meininki uupuu? rouva pääsee kuitenkin tekemään treenejä scenen "huippujen" kanssa ja opastamana eikä edes näytä hiki tulevan? täysillä Alona täysillä! ;)

Kyllä se mua kiinnostaa, mun "valitus" saattaa olla myös mun sarkastista huumoria ;) Vaikka treenataan, niin kyl siinä pitää vähän huumoria olla mukana, ei tää niin vakavaa ole. Kehonrakentajat voi sitten tehdä niitä HC -videoita. :)

Mitä hikoiluun tulee, mä en vaan hikoile koskaan vaikka tekisin mitä, selkä ja tissiväli on ehkä ainoat paikat josta treenin jälkeen löytyy hikeä. Naamasta ei ole tullut hikipisaraa esiin koskaan, ehkä saunassa jos istuisin siellä tunnin, niin sitte saattais pari tippaa puskee pihalle. :D :D

^ok, hyvä jos nautit treeneista =) nautit tai et niin katson aina kuitenkin :D

Joku voisi opettaa nuo kahvakuulaheilautukset kunnolla Alonalle, on kuitenkin äärimmäisen hyödyllinen liike. Lantio pitää tulla rivakasti eteen ja kädet on rentoina eikä ruveta hartioilla vänkäämään sitä kuulaa ylös niinkuin tuossa videolla.

Joku voisi opettaa nuo kahvakuulaheilautukset kunnolla Alonalle, on kuitenkin äärimmäisen hyödyllinen liike. Lantio pitää tulla rivakasti eteen ja kädet on rentoina eikä ruveta hartioilla vänkäämään sitä kuulaa ylös niinkuin tuossa videolla.

Oranki voisi aloittaa oikeiden tekniikoiden videosarjan. Liikkeet saat valita itse. Kännissäkin saat olla jos jännittää!

Alonan uudet kotisivut ovat nyt auki.

www.alonatv.com

FB_IMG_1467204272665.jpg

Hyvä vai huono? :)

Hyvällä tavalla. Taitaa tulla juuri parhaat haastikset tulla kun porukalla hyvä pössis ja rento meininki. Varsinkin videomuodossa ärsyttävän kyllästyttävää seurata podcastejä missä haastattelija kysyy ja vieras vastaa ja siltä polulta ei poiketa sitten vahingossakaan.

Vaikka kyseisen podcasting informaatioarvo ei ole järjetön joihinki muihin verrattuna, niin kuuntelijan/katselijan näkökulmasta helv mielenkiintoisempaa seurata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom