Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin no, voimme varmaan vetää yhtäläisyysmerkit tuomareiden tekemään arvosteluun kisatilanteessa ja matti meikäläisen nettifoorumitylytykseen offikaudella. Jos nämä ovat samanarvoisia, niin miksi järjestää kisoja? Kuten Immortality sanoi, kun kilpailijoille annetaan kritiikkiä, ainoastaan kisakunnolla on merkitystä.
Tässä kohtaa kannattanee myös muistaa että ainakin kevään fitnessclassicissa tuomarit olivat tuomaroimassa omia valmennettaviaan ;)

Videot olleet mukavaa katsottavaa. Kaipailisin tuonne poseland sivustolle jotain "kuka minä olen" esittelyä tai ansioluetteloa. Pintapuolisesti katselin sivuston läpi ja poseerausvalmennusta neito tarjoaa. Mutta jos olisin itse valmennuksen tarpeessa tai haluaisin suositella jollekin muulle niin kiinnoistaisi nähdä millä meriiteillä valmennusta tarjotaan. Onko itse kisannut, onko pärjännyt jne? Nämä tiedot ovat varmasti jostain luettavissa mutta mielestäni niiden pitäisi olla heti etusivulla kun jotain palvelua halutaan myydä.

Onhan niitäkin keissejä, joissa joku henkilö on pätevämpi valmentajana, kuin itse kisaajana. Tosin siinäkin tapauksessa sitten olis hyvä laittaa jotain parhaita menestyjiä omista valmennetuista.

Joo, sori kritiikistä. En mä nyt pahasti tarkottanut sanoa. Tuntuu vain, että jokainen halukas vetää nyt vlogia ja muuta shittiä ja treeni taustaa joku pari vuotta.
Täällä meilläkin näkee noita fitnesspimuja perse pullollaan rasvaa ja sitten ollaan niin ammattilaisia joka asiassa. Ehkä semisti kävi vain ärsyttämään. Ihan hyvinhän tämä Alona juttelee kavereiden kanssa mutta oma ammattitaito vain ei MINUN mielestä ole ihan kohdallaan.

Ei kai sitä treenitaustaa kymmeniä vuosia tarvita hyvien haastattelujen tekemiseen? Mielestäni Alona on kivasti saanut noissa haastatteluissa irti ihmisistä muitakin puolia, kuin mitä yleensä kyseisistä henkilöistä kuullaan/nähdään. Eli mielestäni nämä videot ovat oivallinen lisä body-aiheisien videoiden tarjontaan. Lissee vaan näitä!

Joo, sori kritiikistä. En mä nyt pahasti tarkottanut sanoa. Tuntuu vain, että jokainen halukas vetää nyt vlogia ja muuta shittiä ja treeni taustaa joku pari vuotta.
Täällä meilläkin näkee noita fitnesspimuja perse pullollaan rasvaa ja sitten ollaan niin ammattilaisia joka asiassa. Ehkä semisti kävi vain ärsyttämään. Ihan hyvinhän tämä Alona juttelee kavereiden kanssa mutta oma ammattitaito vain ei MINUN mielestä ole ihan kohdallaan.

Alona haastatteli juuri Ville Niemistä, pitääkö voittaa Stanley cup että saa puhua lätkästä?
Keväällä haastatteli Makua, pitääkö otella vaparissa että saa puhua vapaaottelusta?
Haastattelussa kävi myös Teemu "Pastori" Potapoff, olisiko haastattelu ollut parempi jos haastattelija olisi ollut pappi, järjestyksenvalvoja sekä toimittaja?

Kun katselee näitä Alonan, sekä muiden fitness-tyttöjen videoita, niin herää jossain vaiheessa tällainen ajatus:

Jokupäivä kun heräätte, niin fitness-buumi on mennyt ohitse, mitä ajattelisitte?

Itsehän olisin ihan perkeleen onnellinen!

Katsokoon, kuka katsokoon näitä Alonan videoita, mutta itseäni ei nappaa.

Kun katselee näitä Alonan, sekä muiden fitness-tyttöjen videoita, niin herää jossain vaiheessa tällainen ajatus:

Jokupäivä kun heräätte, niin fitness-buumi on mennyt ohitse, mitä ajattelisitte?

Muiden videoihin kantaa-ottamatta, mutta kun kerran täällä Alonan ketjussa avaudut, niin melko harva Poseland-video keskittyy millään lailla fitnekseen. Yllä olevaa Ville Nieminen -videota en ole vielä katsonut, mutta epäilen ettei sekään.

hyvä tietää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen samaa mieltä mainitsemasi ilmiön ärsyttävyydestä. Tämä fitnes"buumi" on uusi tapa tehdä itsestään numeroa varsinkin naisten keskuudessa, osalla ihmisistä/ naisista pitää olla joku juttu, jolla korostaa itseään muiden ihmisten silmissä. Kaiken mailman mäskisäkit ovat saaneet päähänsä esittää olevansa jotakin fitnesammattilaisia ja siinä treenaamisessa/ diettaamisessa/ kisaamisessa ei ole tietenkään mitään väärää, mutta kun monen kohdalla se kaikenlainen oheistoiminta on se tärkein juttu. Vuodesta toiseen ollaan yhtä paskan näköisessä kunnossa, mutta kisoihin ollaan kovasti menossa, muistetaan kävellä appelsiinit kainalossa, kannetaan vesipulloa joka paikkaan, tykitetään netti täyteen omia höpötyksiä olemattomista treeneistä/ dieteistä. Ja ollaan ihan vitun kanoja muutenkin. Aika huvittavaa ja hieman ärsyttävääkin tosiaan... Alonahan kyllä eroaa tuosta em. kanajoukosta ihan selkeästi, koska haastattelee ihan oikeita kilpabodareita ja urheilijoita, joka on todella kiva juttu, viis siitä mitkä Alonan omat meriitit on. Ja kyllähän varmaan monikin myös katsoo Alonaa tippa kepin päässä ja täten puoltaa paikkaansa myös sillä tavalla.

Tekisin kyllä selvän eron Alonaan ja näihin turhiin fitnesstyrkky bimboihin, kenellä ei ole mitään annettavaa ja tarkoituksena on vain tuoda itseään esille.

Alona kuitenkin tuottaa mielenkiintoista materiaalia hyvään tahtiin ja kuten ylempänä jo todettiin osaa esittää hyviä kysymyksiä ja saa kuluneistakin kasvoista irti uutta tietoa.

Hyviä videot ollu. Tosin jääkiekkolijoiden videot ei ole mun juttu,koska ei voisi vähempää kiinnostaa. Joten eipä sitä tarvii kattookaan. Samoin kun fitness kisaajat ei kiinnosta,niinpä
niitä tarvitse katsoa. Varmasti sellaselle ketä kiinnostaa,niin varmaan ihan hyviä. Ja jos koko poseland ei kiinnosta,niin ei varmaan sitten kannata turhaa avata koko ketjua.

Varmasti kanavalle aika hyvä homma että kaikenlaista urheilijaa siellä, kunhan nyt jotain reenaa! :) Sitä toki meinasitkin, eli kaikkea ei tarvitse katsoa.

Tuli kuunneltua Ville Niemisen haastattelu ja minusta oli hyvä. Olen pikku pojasta lähtien ollut kiinnostunut monista urheilulajeista, joten se on mnulle sangen luontaista. Joskus tulee uusia ajatuksia omiin tekemisiin. Jokainen taplaa tyylillään ja se on fine... :)

Vissiin Tomi Takamaa sekä Musta Barbaari tulossa kummatkin haastikseen, samaan aikaan siis.
Poselandin feisbyykistä analysoituna.

Tuli kuunneltua Ville Niemisen haastattelu ja minusta oli hyvä. Olen pikku pojasta lähtien ollut kiinnostunut monista urheilulajeista, joten se on mnulle sangen luontaista. Joskus tulee uusia ajatuksia omiin tekemisiin. Jokainen taplaa tyylillään ja se on fine... :)
Minustakin tuo Villen haastattelu oli hyvä.

Alona on kyllä tosi upea nainen! Ja hyvä haastattelu tuo niemisen villen kanssa oli.....Toivottavasti tulis lisää myös alonan treeni videoita:)

Hyviä haastatteluja todella mielenkiintoisista vieraista. Tuleekohan Boogiesta treenivideota? Ei nimittäin ole liiaksi sellaisia tullut vastaan.
Enkä ymmärrä tuota kritiikkiä Alonaa kohtaan. Nainen itse sanoo jollain videolla hakevansa näiden videoiden teolla myös motivaatiota omaan tekemiseen. Vähiin käy suomessakin haastattelijat, jos aina täytyy olla samalla tasolla haastateltavan kanssa.

Hyviä haastatteluja todella mielenkiintoisista vieraista. Tuleekohan Boogiesta treenivideota? Ei nimittäin ole liiaksi sellaisia tullut vastaan.
Enkä ymmärrä tuota kritiikkiä Alonaa kohtaan. Nainen itse sanoo jollain videolla hakevansa näiden videoiden teolla myös motivaatiota omaan tekemiseen. Vähiin käy suomessakin haastattelijat, jos aina täytyy olla samalla tasolla haastateltavan kanssa.

Seuraavalla viikolla tulee Boogien treenijakso pihalle, parin viikon päästä vuorossa sitten Mika Nyyssölän haastattelu :)

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom