Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Body-mielessä Alonan kunto on varmasti "järkyttävä", mutta jos puhutaan naisellisesta seksikkyydestä, niin sitä tossa kropassa kyllä riittää mun silmään yllin kyllin. Rauh!

Mulle aikoinaan isä teki eka painot sementistä valamalla. Sitten myöhemmin hän teetätti paremmat perussetit ja hänen autotalista tuli minulle pikku sali. Harmi kun möin ne pois myöhemmin. Viime vuonna meni lomalle Filippiineille, niin ennen matkaa olin kysellyt tutuilta salia, mutta eihän kyseisessä köyhässä pikku paikassa ollut mitään salia. Mutta sikäläiset oli olivat valaneet jonkunlaisia käsipainoja ja niin sain treenattua joidenkin innokkaiden paikallisten kanssa yhdessä. Hyviä muistoja... :)

Mulla meni suurinosa fokuksesta ton pätkän suhteen siihen, kun joku mainitsi aikaisemmin tässä ketjussa Boogien välttelystä r-kirjainta kohtaan. Ja tottahan se oli. Arnold Schwarzenegger on Boogielle varmaan hankala nimi, kun ei lempinimeäkään oikein ilman r:ää voi keksiä. Tämä ei siis millään pahalla Boogieta kohtaan, arvostan miestä kovasti. Ilman tuota aikaisemmin tehtyä havaintoa ja mainintaa, tuskin olisin edes kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Hyviä pätkiä, ja mielenkiintoisia vieraita ollut.

Boogie puhuu Savon murretta ja siinä ei liiemmin r-kirjainta äännetä. Sanoja kiännetään ja viännetään. Oiskohan siinä syynä r-kirjaimen puutteeseen puheesta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Boogie puhuu Savon murretta ja siinä ei liiemmin r-kirjainta äännetä. Sanoja kiännetään ja viännetään. Oiskohan siinä syynä r-kirjaimen puutteeseen puheesta. :)
no ei kyllä ole. Pitää hyväksyä nyt se tosiasia, että Boogiella on tuollainen vajavaisuus, jota haluaa peitellä.

Hienoja pätkiä nämä haastatteluosuudet. Boogien juttuja voisi kuunnella vielä lisää, veikkaan että tarinaa tulisi :) . Suomalaisista legendoista jos vielä saisi kameran eteen Fellin, Vilposen tai Leinon niin awot. No miksei kaikki jos mahdollista. Kiitos nyt jo näistä videoista ja etukäteen kiitos tulevista pätkistä :)

Jerry Ossia Alonalle aikaisemmin ehdotettu youtubessa, ja lupasi yrittää ;)

Oot Alona kyllä ihan paras. Jos se Jerry suostuu niin pyydät sitä kato vihjasemaan Flex Lewisille ;), että olis tämmönen tosi mukava haastattelija, joka saisi paljon nostetta videoilleen jos suostuisi pikku haastikseen joskus. Ainakin joskus Jerry ilmeisesti ollut yhteyksissä Lewikseen :)

Jerry Ossia Alonalle aikaisemmin ehdotettu youtubessa, ja lupasi yrittää ;) Tulihan se tämänkin viikon jakso vihdosta viimein !

Sini kertoi mulle joskus laivalla, että näytän kuulemma sellaiselta mieheltä, joka läähättää naisten ikkunoiden takana ja katon kun ne vaihtaa alkkareita. Kuulemma myös harrastan todennäköisesti tuhopolttoja.

Menkää haastattelee Keijo Reimania.Rädyn jälkeen Suomen toiseks menestynein kehonrakentaja.Reikulla on kaapissa mitskuja eikä pelkästään kaatuneita haaveita tai kuviteltua menestystä.

Sini kertoi mulle joskus laivalla, että näytän kuulemma sellaiselta mieheltä, joka läähättää naisten ikkunoiden takana ja katon kun ne vaihtaa alkkareita. Kuulemma myös harrastan todennäköisesti tuhopolttoja.

Noilla Sinin elämäm_koulu tatuoinneilla ei luulisi olevan varaa huudella tuollaisia :D

Menkää haastattelee Keijo Reimania.Rädyn jälkeen Suomen toiseks menestynein kehonrakentaja.Reikulla on kaapissa mitskuja eikä pelkästään kaatuneita haaveita tai kuviteltua menestystä.

Mukava olisi tosiaan kuulla Keijon tarinoita matkan varrelta ja ajatuksia bodauksesta jne.

Back
Ylös Bottom