Asiasta voileipien syöntiin... Ei kukaan sattuisi tietämään, mikä biisi alkaa n. 45:02?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pain - Psalms Of Extinction
kyllä se on karu totuus monesti, kun tuollainen vaatteet päällä ihan kivan näköinen nainen pudottaa ne vaatteet pois ja tuokin on normiväestöön verrattuna periaatteessa ihan "hyvä". Kun liikaa tuijottelee keholajien harrastajien kuvia, niin turtuu niihin ja hieman normaalimpi näyttää aika kamalalta. Ottakaa miten tykkäätte, mutta em. tuli mieleen, kun mekko otettiin pois.
Kyllä minä arvostan tällä sivustolla kirjoittelevien kilpabodareiden juttuja ja olen sen antanut kommenteissani rivien välistä näkyä, että en pelkkää negaa heitä kaikille. Mulla on tämmönen tyyli, ottakaa miten tykkäätte. Ja täällä nyt olis varmaan miljoona viestiä voinut jättää kirjoittamatta monikin, jos multa, sulta tai vaikka nyt isoperseisiltä pojilta kysytään. Mutta ei kysytä. Modet poistaa, jos kokevat aiheelliseksi.Sinä se olet melko täydellisesti kusipää. Varmaan ihan ilman progressiota olet päässyt tuolle omalle tasolle. Ainuttakaan positiivista asiaa et halua kertoa vaan keskityt muiden haukkumiseen ja etenkin ulkonäköön. Progressio-debaatti - ketjussa haukutaan parikymppistä ja yli 200 kg:n kyykkääjää riisikepiksi, pelkäksi isoperseiseksi pojanklopiksi. Täällä vuorostaan teet selväksi, että Alona ei kelpaa Raudan Timolle. Toimiiko tämä haukuminen vaan yhteen suuntaan, Timo kertoo totuuden? Ei tarvitse vastata. Eiköhän me kaikki tiedetä, että millainen arjen sankari siellä naputtaa näppäimistöä. Tuonkin viestin olisit voinut jättää kirjoittamatta, mutta nimimerkin takaa voi räksyttää.