Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saas nähdä, julkaiseeko Iltasanomat, MTV ja YLE AlonaTV:n haastattelun (vähintään voisi jollain tavalla tuoda esille). Haastattelu oli hyvä nuoresta huippu-urheilijasta. Sasha on hyvä esimerkki monille nuorille ja myös vanhemmille urheilijalle.

Hyvä Alona! Jatka sitkeästi, kova työ palkitaan varmasti jatkossa....

Minulla on ollut sama usko pitempään ja usko senkun vahvistuu. Kiva näin katsomon puolelta kuulla muidenkin näkevän saman. Olen kertonut ihmisille, jotka eivät ole olleet kiinnostuneet tän tyyppisistä jutuista, mutta osa ainakin jonkun verran seuraa AlonaTV:tä nykyisin. Ja kun Arttu pääsee vauhtiin, niin tulee uutta väriä paljon. Ei muuta kuin sopivaa kärsivällisyyttä kaikilta osapuolilta, niin tulee enemmän kuin hyvä. :)

Aivan mahtava lukea teidän kommentit täältä. Te ootte kuitenkin se pitkäaikaisin yleisö joka mulla on ollut, niin teidän palaute ja tuki merkkaa enemmän kuin arvaattekaan!

Kiva myös, että näin paljon tullu viestiä. Yleensä paljon keskustelua aiheuttaa vähän negatiivisemmat jutut, mutta nyt se , että tämä positiivinen juttu sai näin keskustelua aikaan on oikeesti hieno juttu!

Kyllä me jatketaan ja painetaan niin kauan kun vaan voidaan. Tälläinen juttu ja palaute antaa lisäpotkua ja itsevarmuutta jatkaa taas. Kiitos teille ja kiitos Artulle, ilman häntä en tänne olisi päässyt. <3

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Urheilijat saatttaa jopa tykätä Alonan haastattelusta kun ei ole samaa vanhaa jargonia mitä perinteiset kaavoihin kangistuneet urheilutoimittajat heittää heille.
Positiivinen erilaisuus on valttia,aina.

Urheilijat saatttaa jopa tykätä Alonan haastattelusta kun ei ole samaa vanhaa jargonia mitä perinteiset kaavoihin kangistuneet urheilutoimittajat heittää heille.
Positiivinen erilaisuus on valttia,aina.
Mietin tismalleen samaa kun kattelin ton Barkovin pätkän.

Komppaan edellisiä. Alona on saanut luotua rennon, kevyen ja helposti lähestyttävän ilmapiirin. Tuskin Sashakaan tiesi kuka nainen hänelle ehdottaa haastattelupyyntöä. Ei muuta ku kovalla höyryllä eteenpäin ja Arttua sopivasti mixaten toisiin juttuihin. Isot kiitokset hyvästä materiaalista!

Kiitos kaikille viesteistä! Mukava kuulla, että mielestänne haastattelu poikkeaa normaalista sillä se on ehdottomasti tarkoituskin. Sanoinkin Barkoville ennen haastista, että en paljon kysele itse jääkiekosta ja siitä miten sitä pelataan vaan enemmänkin hänestä henkilönä ja mikä on hänet vieny näin pitkälle näin nopeasti ja, että tarkoituksena on saada katsojia motivoitumaan ja samaan "ahaa elämyksiä" omaan tekemiseen. Sitten kysyn aina kaikilta onko jotain mistä he eivät halua puhua. Haluan jaksoista mahdollisimman rentoja, enkä halua pilata fiilistä kysymyksillä mitkä saavat haastateltavalle epämukavan olon.

Mukava kuulla, että mielestänne haastattelu poikkeaa normaalista sillä se on ehdottomasti tarkoituskin. Sanoinkin Barkoville ennen haastista, että en paljon kysele itse jääkiekosta ja siitä miten sitä pelataan vaan enemmänkin hänestä henkilönä ja mikä on hänet vieny näin pitkälle näin nopeasti ja, että tarkoituksena on saada katsojia motivoitumaan ja samaan "ahaa elämyksiä" omaan tekemiseen.

Se (jääkiekko)pelistä puhuminen olisi poikkeavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom