Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyllä oikein mukavan oloinen kaveri tuo Arto. Muistan itse kun autokoulussa olin, niin ei siinä paljoa puhuttu. "Käänny vasemmalle... sitten oikealle " Loppuun vielä näkemiin.
Vieläkö autokoulusarjaan on odotettavissa jatkoa ?

Tälläiset henkilöt jäävät kyllä mieleen. Esim kaupassakin jos on mukava kassa niin kyllä minä mielelläni jonotan hieman pidempään toiselle kassalle, mikäli koen saavani parempaa palvelua.
Mukavasti piristää päivää tuollaiset pienetkin asiat.
Ja kyllähän ihmiset puhuvat eteenpäin mikäli kokevat saaneensa hyvää palvelua. Sama koskee myös huonoa palvelua, kyllä ne naamat jäävät mieleen ja niistä puhutaan eteenpäin.
Itse ainakin kiinnitän erityisen paljon huomiota asiakaspalveluun, koska itsekin sitä työssäni teen.

Mun autokoulun opettaja risti salama manteriksi kun pärrä kortin ajoin 17 oulaisissa räntä sateessa, jouduin koukkaan jalka käytävän kautta kun kaveri kaatu eteen kun pysähty suojatien eteen kun mummeli meni :D mut ei voinut ottaa korttia pois kun se oli jo taskussa ja joutu myöntään et osaan ajaa , no alotin 10 v crossin ajamisen mut kyllä nainen huusi :hyper:
Piippolassa ajoin osan autokortistani, ope sano " väistät vaan mummoja niin kaikki menee hyvin " loput ajoin jyväskylässä mut tommonen autokoulun ope auttaa varmasti ajaan rennosti vaikkei olis koskaan autolla ajanutkaan

^^
3cfe06fcb5e0590ce64f05d07ef1dc5268c72b969a93d78cffe8181589f7557b.jpg

OnkoAlona menossa Fitnessgaalaan? Sieltä varmaan saisi hyvää videoo, kun kyselisit ihmisiltä kuulumisia :)
Loistavia videoita olet tehnyt, jatka samaan malliin.

OnkoAlona menossa Fitnessgaalaan? Sieltä varmaan saisi hyvää videoo, kun kyselisit ihmisiltä kuulumisia :)
Loistavia videoita olet tehnyt, jatka samaan malliin.

Kysyin tuota samaa tänään Alonalta.
"Kysyin eilen samaa Alonalta, ja luultavasti hän ei tapahtumaan osallistu. Kiitosta."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikamoista. Ton videon perusteella on ihme jos olette kahden vuoden päästä vielä yhdessä IMO
Kaksi vuotta oltu yhdessä ja edelleen hyvin rakastuneita. Me ollaan erilaisia monissa asioissa mutta molemmissa on puolia jotka vetää puoleensa. Keskustelu ja avoimuus on hyvin tärkeää parisuhteessa kuin parisuhteessa ja se on meidänkin "salaisuus".

Huippua! Erilaista ja rohkeaa.
:) Thanx!

Kaksi vuotta oltu yhdessä ja edelleen hyvin rakastuneita. Me ollaan erilaisia monissa asioissa mutta molemmissa on puolia jotka vetää puoleensa. Keskustelu ja avoimuus on hyvin tärkeää parisuhteessa kuin parisuhteessa ja se on meidänkin "salaisuus".

Erilaisuus voi olla myös hyvä voimavara parisuhteessa kun sen oiken oivaltaa. Se on sama kuin esim. joukkueurheilussa, missä haetaan erilaisia pelaajia eri pelipaikoille ja kun heidän motto on voittaa yhdessä, niin kyseisellä joukkueella on mahdollisuus menestyä hyvin verrattuna joukkueeseen, jossa pelaajat eivät halua ja osaa löytää yhteistä "säveltä", kuinka menestyä pitkässä juoksussa. Sorry, nyt ei oikein ilmaisuni tullut hyvin, mutta yritin ainakin... :)

Itse olen sitä mieltä kun on itsessä jokin ominaisuus, josta haluaa päästä eroon tai olla jossain parempi, niin ei kannata lähteä muuttamaan "väkipakolla" vaan uskoa siihen, että aika muuttaa meitä kun anamme itse siihen luvan. Eräs vanhempi mies minulle opetti minulle niin aikoinaan ja olen sen todennut olevan totta omassa elämässä. Emme koskaan ole täydellisiä ja eikä meidän tarvitse ollakaan, mutta aina voimme kasvaa ihmisinä, jos haluamme sitä aidosti. :)

Narsisti?
Jengi on niin vitun kujalla, ettei osaa nauttia elämästään ja olla oma itsensä, vaan laatikoidaan kaikki erilainen ja etenkin puhetta herättävät persoonat johonkin negatiiviseen. Vitun vammaista ja ahdistavaa, onnea elämään.

Nauroin eilen kun tän videon aamu kahvia joidessa katoin :p alonasta näki heti et nyt osu ja uppos mut otit hyvin vastaan artun kommentin ja sait mitä pyysit, keskinäinen kunniotus näkyi
Itse taisin olla liian empaattinen edellisessä suhteessa ja paloin loppuun, nostin repun selkään ja läksin, nyt tekisin toisin mut sitä on enää turha jossitella mut ole oma ittesi ja omasta kokemuksesta voin sanoa et pikkasen olemalla ns mulkku homma toimii, oma tila ja aika on oltava jotta jaksaa olla muidenkin kans :cool:

Erilaisuus voi olla myös hyvä voimavara parisuhteessa kun sen oiken oivaltaa. Se on sama kuin esim. joukkueurheilussa, missä haetaan erilaisia pelaajia eri pelipaikoille ja kun heidän motto on voittaa yhdessä, niin kyseisellä joukkueella on mahdollisuus menestyä hyvin verrattuna joukkueeseen, jossa pelaajat eivät halua ja osaa löytää yhteistä "säveltä", kuinka menestyä pitkässä juoksussa. Sorry, nyt ei oikein ilmaisuni tullut hyvin, mutta yritin ainakin... :)

Itse olen sitä mieltä kun on itsessä jokin ominaisuus, josta haluaa päästä eroon tai olla jossain parempi, niin ei kannata lähteä muuttamaan "väkipakolla" vaan uskoa siihen, että aika muuttaa meitä kun anamme itse siihen luvan. Eräs vanhempi mies minulle opetti minulle niin aikoinaan ja olen sen todennut olevan totta omassa elämässä. Emme koskaan ole täydellisiä ja eikä meidän tarvitse ollakaan, mutta aina voimme kasvaa ihmisinä, jos haluamme sitä aidosti. :)

Juu, siis koskaan ei kannata lähteä itseään täysin muuttamaan, siitä ei tule mitään. Ollaan perheen kesken puhuttu, että omaitsensä pitää olla ja kenenkään takia ei pidä muuttua, mutta huonoja tapoja voi taas muuttaa. Tämä minun "ongelma" onkin meidän perheen vitsin aihe usein. Pojat keskenään naureskelee usein mulle, esim "ei sille nyt kannata puhua, ei se ymmärrä ja sit alkaa riehumaan anna sille vaikka jotain syötävää" Tai joskus kysyvät toisiltaan et "mikä sillä nyt on?" Toinen vastaa, "Se on taas oma itsensä" :D

Nauroin eilen kun tän videon aamu kahvia joidessa katoin :p alonasta näki heti et nyt osu ja uppos mut otit hyvin vastaan artun kommentin ja sait mitä pyysit, keskinäinen kunniotus näkyi
Itse taisin olla liian empaattinen edellisessä suhteessa ja paloin loppuun, nostin repun selkään ja läksin, nyt tekisin toisin mut sitä on enää turha jossitella mut ole oma ittesi ja omasta kokemuksesta voin sanoa et pikkasen olemalla ns mulkku homma toimii, oma tila ja aika on oltava jotta jaksaa olla muidenkin kans :cool:

Joo siis, kyllä mä osaan itselleni nauraa ja meillä onkin tapana vähän piikitellä. Mutta hyvän maun rajoissa kuitenkin. En tiedä kannattaako ihan mulkku olla, mutta siitä olen samaa mieltä et omaa tilaa tarvitsee jokainen. Jos oltaisiin 24h yhdessä, mulla menis hermot viikossa, ellei parissa päivässä. :D

Jengi on niin vitun kujalla, ettei osaa nauttia elämästään ja olla oma itsensä, vaan laatikoidaan kaikki erilainen ja etenkin puhetta herättävät persoonat johonkin negatiiviseen. Vitun vammaista ja ahdistavaa, onnea elämään.

Noh, näitä tulee aina kun on jotain normaalista poikkeavaa. Yllättävän vähän paskaa tullut nyt ja se on aina kiva. Mukava oli huomata, et aihe herätti keskustelua ja jengi hyvin keskusteli asiallisesti. :)

Noh, näitä tulee aina kun on jotain normaalista poikkeavaa. Yllättävän vähän paskaa tullut nyt ja se on aina kiva. Mukava oli huomata, et aihe herätti keskustelua ja jengi hyvin keskusteli asiallisesti. :)

Sinähän sanoit videon lopussa "Kertokaa mitä mieltä te olette" , mun kommentti nyt oli turha, mut se kuka heitti narsisti kommentin, vastasi mun mielestä sun kysymykseen. Ihme et pitää aina hyökätä, jos ei ole pelkkää positiivista sanottavaa.

E. Tää oli siis myös Mikelle.

Back
Ylös Bottom