Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko Alona koskaan miettinyt, että kävisit aikuislukion? Saisit paikattua tuota sun nuoruudessa jäänyttä opiskelua mukavasti sillä :)
Kiitos videoista, ovat mielenkiintoisia edelleenkin, vaikkei aina alkuasetelman pohjalta tunnu mielenkiintoiselta.

Onko Bettina Gräsbeckkiä ehdotettu haastatteluun?

Kun muuten mainitsit, että olit saanut miespuolisilta faneilta näitä ei niin toivottuja intiimikuvia, niin minua kiinnostaisi itsekin miespuolisena Alona fanina kuulla ihan psykologin yms. analyysin mikä ihme niissä kyrpäkuvien lähettämisessä joitan oikein kiehtoo.

Kun muuten mainitsit, että olit saanut miespuolisilta faneilta näitä ei niin toivottuja intiimikuvia, niin minua kiinnostaisi itsekin miespuolisena Alona fanina kuulla ihan psykologin yms. analyysin mikä ihme niissä kyrpäkuvien lähettämisessä joitan oikein kiehtoo.
Bettina tulee ainakin mun Podcastiin jos se kelpaa ens hätään.

Ootko Alona koskaan miettinyt, että kävisit aikuislukion? Saisit paikattua tuota sun nuoruudessa jäänyttä opiskelua mukavasti sillä :)
Kiitos videoista, ovat mielenkiintoisia edelleenkin, vaikkei aina alkuasetelman pohjalta tunnu mielenkiintoiselta.

Tää nyt oli Alonalle, mutta aihetta varmaankin passaa kommentoida... Elikkäs toisaalta jos on jo löytänyt sen oman jutun mitä haluaa tehdä ja sillä pystyy itsensä elättämään, eikä ole tarvetta esim. amk:hon hakeutua, niin sillä lukiollahan ei tee yhtikäs mitään.

Aikaisemmin ehdotin sinun omaa Arttua eli ei muuta kuin Arttu "tenttavaksi" kun on sopiva hetki, kiitos. :)

Voi olla kunhan vuodet vierivät, niin Alona kirjoittaa kirjan englanniksi ja sitten se suomennetaan myöhemmin.

Tää nyt oli Alonalle, mutta aihetta varmaankin passaa kommentoida... Elikkäs toisaalta jos on jo löytänyt sen oman jutun mitä haluaa tehdä ja sillä pystyy itsensä elättämään, eikä ole tarvetta esim. amk:hon hakeutua, niin sillä lukiollahan ei tee yhtikäs mitään.

Passaa kommentoida ainakin minun puolesta. En tiedä oletko käynyt lukiota, mutta ainakin omasta mielestä se on ollut myöhemmässä elämässä suhteellisen hyödyllinen. Alonan kohdalla suurin hyöty olisi varmasti äidinkielen osalta, hänhän kuitenkin harmittelee monesti kuinka ei osaa kirjoittaa tarpeeksi hyvin suomeksi. Lukio-opinnot koostuu useasta eri aineesta, joita voi aikuislukiossa tietääkseni opiskella myös erikseen ilman, että tavoittelee ylioppilastutkintoa.

Olen käynyt lukion ja pari amk:ta päälle. Toki lukiolla on yleissivistävä vaikutus ja tietysti jos kokee tarvitsevansa vaikka juuri kirjoittamiseen apua niin siinä mielessä kannattavaa.

Jos tänne voi heittää toivetta uusista vieraista, niin Auvo Niiniketo olisi erittäin mielenkiintoinen. En tiedä suostuuko haastatteluun, mutta Suomen Ju-Jutsun grand old manilla olisi varmuudella valtavasti tarinaa kerrottavana. Varsin vähän on miestä julkisuudessa näkynyt. Joskus 2002 muistan olleen haastattelun City-lehdessä. Kyllä siinä jo käytiin myös vähän jännemmissä aiheissa. Kuinka hoitaa joitain hommia mihin poliisilla ei ole valtuuksia jne. Eli Avella olisi varmasti paljon kiinnostavaa tietoa kamppailun historiasta Suomessa mutta sitten myös tuota James Bond- osastoa, jos intoutuisi tarinoimaan.

Toinen kiinnostava hahmo olisi ainakin vielä muutama vuosi sitten potku.netissä hurjia tarinoita (uskoo ken tahtoo) raapustellut kamppailupioneeri Kari Aittomäki. Niin ja lisätään tähän nyt vielä brassijujutsun Suomen ensimmäinen musta vyö, Markku Juntunen. Jos yksikin noista suostuisi haastateltavaksi niin olisi varmuudella kiinnostavaa settiä kenelle tahansa Suomen kamppailuympyröitä vähänkin seuraavalle.

Saa ilman muuta toivoa ja tuo ehdotus kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta. Täytyy vähän tutkiskella miesten taustoja ja pyytää joku päivä vieraaksi. :)

Välillä olen miettinyt sitä, mutta olen nyt itsenäisesti yrittänyt lukea paljon enemmän ja vähän itsenäisesti opetella oikeinkirjoitusta. Lukion kävisin varmasti vain sitten, jos haluaisin jatkaa opiskelemaan siitä vielä eteenpäin.

Voi olla että on pyydetty mutta itse en ole vielä Bettinaan ollut yhteydessä. Kollegani tuossa jo mainitsikin, että Bettina on tulossa hänelle vieraaksi joten pääsette kuuntelemaan häntä nyt ainakin Miken podcastista. :)

Niin ja mikä noihin kuviin tulee, niin ei mitään hajua miksi ihmiset niin tekevät. Voisin tutkiskella asiaa ja katso kuka olisi sellainen "alan ammattilainen" keneltä tästä voisi kysyä. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikeltä tulikin jo tätä toivottua, mut laitanpa toiveen tännekin vetämään :) Minna Pajulahden haastis ois toiveissa ainakin itselläni. Isosti mukana naisten bodyhommissa ja onhan tuo tainnut miehiäkin olla kisareissuilla maalailemassa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikaisemmin ehdotin sinun omaa Arttua eli ei muuta kuin Arttu "tenttavaksi" kun on sopiva hetki, kiitos. :)

Voi olla kunhan vuodet vierivät, niin Alona kirjoittaa kirjan englanniksi ja sitten se suomennetaan myöhemmin.

Juu ilman muuta Arttu on tulossa. Jos haluaa laittaa Artulle kysymyksiä niin hit me. :) Tässä on vähän taustoja hänestä:
Arttu on palomies- sairaankuljettaja ja toimii tällä hetkellä sukeltajana Erottajan pelastus asemalla Helsingissä. Urheilutaustaa Artulla on sen verran, että hän on entinen ammattilaisvapaaottelija ja amatöörinyrkkeilijä. Hänellä on muun muassa SM ja EM mitaleja bjj:stä. (Vuoden 2003 Suomenmestari vapaaottelussa).
Hän on myös Finnfighters Gym:in perustaja yhdessä Ykä Leinon, Jari Ilkan ja Marko Leistenin kanssa. Hän on myös perustanut Gladiator Factoryn Kuopioon, yhdessä muutaman muun kanssa.
Ja jos joku on asuntosijoittamisesta kiinnostunut, niin Artulta voi kysyä myös siitä, sillä hän on toiminut asuntosijoittajana yli 10 vuoden ajan. Tässä vähän taustoja hänestä "lyhyesti" :)

Kuvaisitko Alona joskus sellaista behind the scenes videota ennen haastattelun alkamista/haastateltavan saapumista? Olisi kiva nähdä mitä kaikkea tapahtuu AlonaTV:n kulisseissa ennen kuin itse haastatteluosuus alkaa :)

ps. Varmaan joskus joku jo toivonutkin, mutta Markus Heinänen olisi kiva saada joskus vieraaksi. Siinä ukossa on potentiaalia vaikka muille jakaa.

Kuvaisitko Alona joskus sellaista behind the scenes videota ennen haastattelun alkamista/haastateltavan saapumista? Olisi kiva nähdä mitä kaikkea tapahtuu AlonaTV:n kulisseissa ennen kuin itse haastatteluosuus alkaa :)

ps. Varmaan joskus joku jo toivonutkin, mutta Markus Heinänen olisi kiva saada joskus vieraaksi. Siinä ukossa on potentiaalia vaikka muille jakaa.

Voisin joskus kuvata. Miken haastattelussa kuvattiin ja se näkyy haastattelun lopussa. Haastattelun lopussa ei ole vielä mikit päällä, joten ääni tulee suoraan kamerasta.

Pyydän Markusta joku kerta vieraaksi. :)

En kyllä olisi uskonut, että @Mike on 41 vuotias. Meni täydestä tuo 29 ainakin minuun. Kyllähän Alonakin nuoremmalta näyttää, kuin mitä todellisuudessa on.
Mikellä on kyllä hyvä asenne elämään, tekee sitä mistä nauttii ja eliminoi kaiken paskan pois.
Kyllä tästä sai lisää motivaatiota omaankin tekemiseen. Kiitos molemmille.

Olisi mukava nähdä pienimuotoinen video tuosta teidän toimistosta. ;)

Nyt jäit Alona kiinni :D Valehtelit juoneesi vain kahvia, mutta maistuihan sinulle myös karkki.

Viimeksi muokattu:
Millos tosta Miken haastattelusta tulee jatko-osa? Oli hyvä pätkää ja katottava kyllä uudestaan, harvinaista herkkua. Fiksun olonen mies eikä esitä mitään

En kyllä olisi uskonut, että @Mike on 41 vuotias. Meni täydestä tuo 29 ainakin minuun. Kyllähän Alonakin nuoremmalta näyttää, kuin mitä todellisuudessa on.
Mikellä on kyllä hyvä asenne elämään, tekee sitä mistä nauttii ja eliminoi kaiken paskan pois.
Kyllä tästä sai lisää motivaatiota omaankin tekemiseen. Kiitos molemmille.

Olisi mukava nähdä pienimuotoinen video tuosta teidän toimistosta. ;)

Nyt jäit Alona kiinni :D Valehtelit juoneesi vain kahvia, mutta maistuihan sinulle myös karkki.

Kiva kuulla että tykkäsit, Mike on hyvä tyyppi ja varmasti nähdään lisää hänesta AlonaTV:llä. Ja en valehdellut, se oli eri päivä kun kysyit, sinä päivänä en syönyt. ;)

Millos tosta Miken haastattelusta tulee jatko-osa? Oli hyvä pätkää ja katottava kyllä uudestaan, harvinaista herkkua. Fiksun olonen mies eikä esitä mitään

Vielä ei olla lyöty lukkoon päivämäärää mutta jatko-osasta on keskusteltu jo kyllä. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom