Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bettina tulee ainakin mun Podcastiin jos se kelpaa ens hätään.Onko Bettina Gräsbeckkiä ehdotettu haastatteluun?
Kun muuten mainitsit, että olit saanut miespuolisilta faneilta näitä ei niin toivottuja intiimikuvia, niin minua kiinnostaisi itsekin miespuolisena Alona fanina kuulla ihan psykologin yms. analyysin mikä ihme niissä kyrpäkuvien lähettämisessä joitan oikein kiehtoo.
KelpaaBettina tulee ainakin mun Podcastiin jos se kelpaa ens hätään.
.Ootko Alona koskaan miettinyt, että kävisit aikuislukion? Saisit paikattua tuota sun nuoruudessa jäänyttä opiskelua mukavasti sillä
Kiitos videoista, ovat mielenkiintoisia edelleenkin, vaikkei aina alkuasetelman pohjalta tunnu mielenkiintoiselta.
Tää nyt oli Alonalle, mutta aihetta varmaankin passaa kommentoida... Elikkäs toisaalta jos on jo löytänyt sen oman jutun mitä haluaa tehdä ja sillä pystyy itsensä elättämään, eikä ole tarvetta esim. amk:hon hakeutua, niin sillä lukiollahan ei tee yhtikäs mitään.
Jos tänne voi heittää toivetta uusista vieraista, niin Auvo Niiniketo olisi erittäin mielenkiintoinen. En tiedä suostuuko haastatteluun, mutta Suomen Ju-Jutsun grand old manilla olisi varmuudella valtavasti tarinaa kerrottavana. Varsin vähän on miestä julkisuudessa näkynyt. Joskus 2002 muistan olleen haastattelun City-lehdessä. Kyllä siinä jo käytiin myös vähän jännemmissä aiheissa. Kuinka hoitaa joitain hommia mihin poliisilla ei ole valtuuksia jne. Eli Avella olisi varmasti paljon kiinnostavaa tietoa kamppailun historiasta Suomessa mutta sitten myös tuota James Bond- osastoa, jos intoutuisi tarinoimaan.
Toinen kiinnostava hahmo olisi ainakin vielä muutama vuosi sitten potku.netissä hurjia tarinoita (uskoo ken tahtoo) raapustellut kamppailupioneeri Kari Aittomäki. Niin ja lisätään tähän nyt vielä brassijujutsun Suomen ensimmäinen musta vyö, Markku Juntunen. Jos yksikin noista suostuisi haastateltavaksi niin olisi varmuudella kiinnostavaa settiä kenelle tahansa Suomen kamppailuympyröitä vähänkin seuraavalle.

Ootko Alona koskaan miettinyt, että kävisit aikuislukion? Saisit paikattua tuota sun nuoruudessa jäänyttä opiskelua mukavasti sillä
Kiitos videoista, ovat mielenkiintoisia edelleenkin, vaikkei aina alkuasetelman pohjalta tunnu mielenkiintoiselta.
Onko Bettina Gräsbeckkiä ehdotettu haastatteluun?
Kun muuten mainitsit, että olit saanut miespuolisilta faneilta näitä ei niin toivottuja intiimikuvia, niin minua kiinnostaisi itsekin miespuolisena Alona fanina kuulla ihan psykologin yms. analyysin mikä ihme niissä kyrpäkuvien lähettämisessä joitan oikein kiehtoo.

Onko Bettina Gräsbeckkiä ehdotettu haastatteluun?

Minna Pajulahden haastis ois toiveissa ainakin itselläni. Isosti mukana naisten bodyhommissa ja onhan tuo tainnut miehiäkin olla kisareissuilla maalailemassa 
Aikaisemmin ehdotin sinun omaa Arttua eli ei muuta kuin Arttu "tenttavaksi" kun on sopiva hetki, kiitos.
Voi olla kunhan vuodet vierivät, niin Alona kirjoittaa kirjan englanniksi ja sitten se suomennetaan myöhemmin.
Tässä on vähän taustoja hänestä:

Kuvaisitko Alona joskus sellaista behind the scenes videota ennen haastattelun alkamista/haastateltavan saapumista? Olisi kiva nähdä mitä kaikkea tapahtuu AlonaTV:n kulisseissa ennen kuin itse haastatteluosuus alkaa
ps. Varmaan joskus joku jo toivonutkin, mutta Markus Heinänen olisi kiva saada joskus vieraaksi. Siinä ukossa on potentiaalia vaikka muille jakaa.

En kyllä olisi uskonut, että @Mike on 41 vuotias. Meni täydestä tuo 29 ainakin minuun. Kyllähän Alonakin nuoremmalta näyttää, kuin mitä todellisuudessa on.
Mikellä on kyllä hyvä asenne elämään, tekee sitä mistä nauttii ja eliminoi kaiken paskan pois.
Kyllä tästä sai lisää motivaatiota omaankin tekemiseen. Kiitos molemmille.
Olisi mukava nähdä pienimuotoinen video tuosta teidän toimistosta. ;)
Nyt jäit Alona kiinni :D Valehtelit juoneesi vain kahvia, mutta maistuihan sinulle myös karkki.
Millos tosta Miken haastattelusta tulee jatko-osa? Oli hyvä pätkää ja katottava kyllä uudestaan, harvinaista herkkua. Fiksun olonen mies eikä esitä mitään