Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli hyvä ja mielellään kuuntelisin lisää Harria. Olen itse ollut kiinnostunut kyseisistä aiheista omassa elämässä värikkään maailman keskellä. Kiitos Alonalle ja Harrille!
Kiitos kiitos! :D

Todella positiivinen yllätys tämä Harri-jakso! Ei ollut aiemmin tullut mies vastaan, mutta vakuuttavaa ulosantia ja asiat oli selvästi pureskeltu omalla järkeilyllä ja kokemuksella, mikä lisää uskottavuutta. Hyviä maanläheisiä kysymyksiä Alonalta. Tämä jakso pitäisi kaikkien katsoa ja sisäistää, täyttä asia.
Kiitos palautteesta. Mukava kuulla, että tykkäsit. :D

On kyllä yksi parhaista jaksoista tuo Harrin haastattelu.
Kyllä tuosta sai lisäpotkua omaankin mielenhallintaan.
Välillä sortuu itsekkin tuohon, että kaikki on paskaa ja sitten on paska olo.

Mukava persoona on myös tuo Umppu, mukava oli teidän keskusteluja kuunnella. Kuvaa ihmeessä toistekkin.
Hyvä kun välillä tulee tälläistä materiaalia, mitä ei osaa yhtään odottaa. Lisää vaan vastaavia jaksoja.
Kiitos jaksoista. !:)

Hyvää settiä tuossa Harri Gustafsbergin haastattelussa. Mentaalipuolen jutut ovat aina yhtä mielenkiintoisia. Lisää urheilupsykologeja yms. Alonan haastateltavaksi, kiitos :D

Minulle sopii myös lisää vastaavanlaisia, kiitos. :)

Yritetään. Paljon on mielenkiintoisia tyyppejä kenen kans haluun rupatella jaksoilla. Ja ihan mahtavaa, et katsojat saa jotain irti niistä. Paulin kans kuvattiin ja siitä tuli tosi hyvä vaikka itse sanonkin. ;)

Yritetään. Paljon on mielenkiintoisia tyyppejä kenen kans haluun rupatella jaksoilla. Ja ihan mahtavaa, et katsojat saa jotain irti niistä. Paulin kans kuvattiin ja siitä tuli tosi hyvä vaikka itse sanonkin. ;)

Se on hienoa kun itse tuntee onnistuvansa omassa työssään. Minua se ainakin motivoi paljon kun tuntee tehneensä itse hyvin.

Konaa jo mainitsikin positiivisesti Umpusta. Itse tykkäsin myös kuunnella teidän jutustelua, jotka koskettivat hyvin paljon tärkeitä arkielämän asioita.

Tsemppiä 24/7! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pahoittelut negatiivisesta kommentista, mutta en ymmärrä noita trailereita. Joka kerta lähinnä vituttaa vahingossa klikata auki ja huomata, että kyseessä on vain reilun minuutin pituinen mainos. Jos näissä on joku fiksu ajatus taustalla ok. Ainakin omalla kohdalla koen, että noista on enemmän haittaa kuin hyötyä poselandille.

Pahoittelut negatiivisesta kommentista, mutta en ymmärrä noita trailereita. Joka kerta lähinnä vituttaa vahingossa klikata auki ja huomata, että kyseessä on vain reilun minuutin pituinen mainos. Jos näissä on joku fiksu ajatus taustalla ok. Ainakin omalla kohdalla koen, että noista on enemmän haittaa kuin hyötyä poselandille.

Tarkoitus on tuoda esiin seuraavaa jaksoa. Samalla tavalla kuin elokuviakin mainostetaan ennen kuin niitä pääsee elokuvateatteriin katsomaan. Tiedän, tämä on kaukana elokuva maailmasta, mutta sama ajatus takana. Plus, kun teaseriin kasaa hauskoja ja mielenkiintoisia pätkiä, niin silloin sellaisetkin saattavat kiinnostua katsomaan koko jakson, joilla muuten olisi jonkinlainen ennakkoasenne vierasta kohtaan, eivätkä lähtisi tunnin mittaista jaksoa katsomaan.

Ok. On vain tuntunut typerältä pakotukselta eikä muutkaan bodytubettajat kaupallista tulevia videoita yhtä voimakkaasti. Uskon myös, että kohdeyleisö löytää haastattelut ilman trailereitakin. Mutta jokainen tavallaan ja jatka parhaaksi näkemällä tavalla. :)

Auvolla vois olla melko värikkäitä tarinoita! Ei vaan hirveästi ole julkisuudessa näkynyt, joten voi olla...
Kysy Alona Elastista. Vois saada hyvin näkyvyyttä podcast samalla mediassakin ja varmaan mielenkiintoista juttua vois tulla treenaamisestakin plus ainakin positiivista asennetta.(Syötät jonku skandaalikommentin sinne joukkoon:D:D)

Ok. On vain tuntunut typerältä pakotukselta eikä muutkaan bodytubettajat kaupallista tulevia videoita yhtä voimakkaasti. Uskon myös, että kohdeyleisö löytää haastattelut ilman trailereitakin. Mutta jokainen tavallaan ja jatka parhaaksi näkemällä tavalla. :)

Jatketaan. :) Kiitos palautteestasi, sillä kaikki palaute on tärkeää.

Back
Ylös Bottom