Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sä oot ollu kyl hyvin ahkera julkaisemaan mun videoita, kiitos! :)

Olenhan minä. :)
Kiitos sinulle, kun videoita teet !

Nyt kun teillä on Miken kanssa tuo yhteinen toimisto ja teillä molemmilla on tuolla omia härveleitä.
Käytätkö sinä omissa videoissasi Miken tavaroita, esim nuo Mikit tuossa trailerissa ?
Hyvä traileri oli, täyspitkää jaksoa odotellessa. ;)

Viimeksi muokattu:
Olenhan minä. :)
Kiitos sinulle, kun videoita teet !

Nyt kun teillä on Miken kanssa tuo yhteinen toimisto ja teillä molemmilla on tuolla omia härveleitä.
Käytätkö sinä omissa videoissasi Miken tavaroita, esim nuo Mikit tuossa trailerissa ?
Hyvä traileri oli, täyspitkää jaksoa odotellessa. ;)

Juu, käytän mutta trailerilla oleva ääni oli suoraan kamerasta. Itse jaksoon käytän ääniraitaa joka on äänitetty Miken laitteilla.

Edit: What. :D Konaa oo kyllä inttiä nähnytkään.
Haitko heti C paperit? :D :D

Edit: What. :D Konaa oo kyllä inttiä nähnytkään.
Haitko heti C paperit? :D :D

En hakenut. Kyllä kai tämän vajaa 6 kk kestää vaikken täällä tykkää ollakkan.
Eihän tuosta olla palveluksessa kuin abaut 80 päivää.
Alussa on rentoa, koulutuksia ym.
Eiköhän se mettähelvetti ala lähiaikoina. :D

:offtopic:

En hakenut. Kyllä kai tämän vajaa 6 kk kestää vaikken täällä tykkää ollakkan.
Eihän tuosta olla palveluksessa kuin abaut 80 päivää.
Alussa on rentoa, koulutuksia ym.
Eiköhän se mettähelvetti ala lähiaikoina. :D

:offtopic:

Ootko niillä oppitunneilla yms kännykkä kädessä kokoajan vai miten tuon toteutat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä on kyllä suuri mysteeri. :D

Ootko niillä oppitunneilla yms kännykkä kädessä kokoajan vai miten tuon toteutat?

Toteutan minkä ?
En minä nyt niin idiootti ole, että puhelinta armeijassa oppitunneilla käyttäisin.
Enkä usko, että tuo edes onnistuisi. Lähtisi puhelimet lopullisesti pois.

Puhelinta saa käyttää tuvassa sekä tauoilla, joita on jatkuvasti.

Eiköhän jatketa aiheesta eli Poselandista :)

Hei kaikille,

Vihdoista viimein saatiin Mike vieraaksi, kiitos siitä Mikelle ja katsojille jotka jaksoitte häntä vieraaksi vuoden verran toivoa. Pääsin myös kokeilemaan Sirenin mikkejä mutta editointi vaiheessa minulla kävi pieni moka. Tai no moka ja moka mutta yritin ensimmäistä kertää synkäta äänet suoraan editointi ohjelman avulla. Yleensä teen sen itse. Anywho, eka klippi on tehty ohjelmalla, ja se taisi jättää myös kameran äänen taustalle ja siitä syystä alussa ääni hieman kaikuu. My bad. Toivottavasti pääsitte silti nauttimaan jaksosta, näitä tulee varmasti lisää.
:)

Jos tänne voi heittää toivetta uusista vieraista, niin Auvo Niiniketo olisi erittäin mielenkiintoinen. En tiedä suostuuko haastatteluun, mutta Suomen Ju-Jutsun grand old manilla olisi varmuudella valtavasti tarinaa kerrottavana. Varsin vähän on miestä julkisuudessa näkynyt. Joskus 2002 muistan olleen haastattelun City-lehdessä. Kyllä siinä jo käytiin myös vähän jännemmissä aiheissa. Kuinka hoitaa joitain hommia mihin poliisilla ei ole valtuuksia jne. Eli Avella olisi varmasti paljon kiinnostavaa tietoa kamppailun historiasta Suomessa mutta sitten myös tuota James Bond- osastoa, jos intoutuisi tarinoimaan.

Toinen kiinnostava hahmo olisi ainakin vielä muutama vuosi sitten potku.netissä hurjia tarinoita (uskoo ken tahtoo) raapustellut kamppailupioneeri Kari Aittomäki. Niin ja lisätään tähän nyt vielä brassijujutsun Suomen ensimmäinen musta vyö, Markku Juntunen. Jos yksikin noista suostuisi haastateltavaksi niin olisi varmuudella kiinnostavaa settiä kenelle tahansa Suomen kamppailuympyröitä vähänkin seuraavalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom