Porukan rinnallevetomaksimit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hjjtt
  • Aloitettu Aloitettu
Raaka RV 150 kg (oma paino 86 kg)
Raaka TE 2*115 kg, kyykkyyn 120 kg

Molemmat kepinheiton sivulajeina. Ai niin MV 200 kg eli 300 kg MV:lla ???

Pete69 sanoi:
Kyllä tuo Hynni on uskomattoman kova 44-vuotiaaksi. Sen lisäksi, että laittaa Tompurillekin kovan vastuksen....
Hynni on sellainen geeni-ihme että siihen kannata itseänsä verrata. Meriitit ovat ihan mukavat:
http://www.kolumbus.fi/tarmo.kuusisto/herakles/jasenet/Hynni_Pertti.htm
Näemmä ei ole aivan äsken päivitetty sivua, työntöenkka taitaa tosiaan olla se 210kg. Ikää 44v ja rautojen suhteen elämänsä kunnossa.

Rinalleveto 85kg (maastaveto 230kg).

Syy huonoon suhteeseen voi olla se, että en ole moneen vuoteen edes yrittänyt tuota rinnallevetoa...voisi vaikka mennä nykyään enemmän.

rive 105
mave 170

Mahdollisimman tekniikka-voittoista yritän ottaa... Teen rinnallevedon aina ennen selkätreeniä peri-aatteessa lämmittelynä...

isukki tempas aikoinaa 140kg ja oli varuskunnan ennätys,no kyllä se oli myös nyrkkeilyssä ja painissa paras.itse kokeilin rinnalle vetoa 60kg kertaa 5 ja taka olkapäässä vihlas mukavasti joten siihen jäi sillä kertaa.itse olen miettinyt kyseistä liikettä tehdä isoilla käsipainoilla ,se vois olla omille olille parempi ja tehokkaampikin.

mutteriukko sanoi:
tempaus 70kg. Loppu meni vähän työntämällä.
RRV 95kg (mave 190kg).
Tempauksen laskuvaihe tuntuu olkapäissä vittumaiselta (repii-vihloo). En tiedä mistä johtuu. Haluttas aina tehä vain ykkösiä ja pudottaa ylhäältä alas.
Olisko tuohon hyvää niksiä?
Temponu olen yleensä treenin alkuun, jolloin olkapäät ovat vielä aika kylmänä. Saattaisi auttaa asiaan, jos lämmittelisi olkapäitä kunnolla. :rolleyes:
Tempauksessa vaan tangon alaslasku pitää tapahtua isoilla painoilla melkeinpä pudottamalla ja pienemmillä voi tuoda tuohon polville. Olkapäät menneet aika useilta ihmisiltä jotka ovat pudottaneet sen tuohon käsiensä varaan.

Rantakallio sanoi:
Työntö= kyykyn kautta ja ylöstyöntö... 120kg
Tempaus=90kg
Oma paino=67kg

Todella kovat tulokset!
Olisit esim. viime vuoden Helsinki Openissa ollut noilla tuloksilla 3. tai 4. MIESTEN avoimessa sarjassa ja IKÄISTESI SM-kisoissa alle 69 kg:n sarjassa tod. näk. korkeimmalla sijalla (en löytänyt äkkiseltäni tuloslistaa)..eli jos et kisaa, niin käypä huviksesi nappaamassa pari pystiä..Veikkaanko väärin jos kuitenkin arvaan, että olet niin jo tehnyt?

Rantakallio sanoi:
Olen poiminut noita pystejä painonnostossa jo 13-vuotiaana :)

:worship:
Tekniikka ja nopeus lienee kohdallaan...
Paljonko sulla on etukyykky/maastavetomaksimi ja rv-ennätys?

:offtopic:

Rantakallio sanoi:
Olen poiminut noita pystejä painonnostossa jo 13-vuotiaana :) Viime vuonna tuli PM hopeeta 62kg

Luin vasta nyt pitkästä aikaa threadia..Arvasin kyllä tuon, ja olisihan tuloslistoja selatessa ja järkeä käyttämällä tuon varmasti selvittänytkin..Tsemppiä treeneihin!

PS. Koitetaan itse päästä harrastelijana noihin tuloksiin (20 kg painavempana, 7 v. vanhempana :( ) En kuitenkaan masennu, kaikilla meillä on omat vahvuutemme ;)

Raaka rinnalle veto 110kg en ole enempää kokeillut, kun tulee tehtyä todella harvoin ja aina maastavedon jälkeen.
Suoritus tapa on sivusta katselleen suusta: "kuin hauiskääntö myötäotteella."

Raaka tempaus 80kg, nykäsen tangon suorille käsille pään yläpuolelle ja rupean tekemään pystypunnerrusta.

Back
Ylös Bottom