Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hynni on sellainen geeni-ihme että siihen kannata itseänsä verrata. Meriitit ovat ihan mukavat:Pete69 sanoi:Kyllä tuo Hynni on uskomattoman kova 44-vuotiaaksi. Sen lisäksi, että laittaa Tompurillekin kovan vastuksen....
Tempauksessa vaan tangon alaslasku pitää tapahtua isoilla painoilla melkeinpä pudottamalla ja pienemmillä voi tuoda tuohon polville. Olkapäät menneet aika useilta ihmisiltä jotka ovat pudottaneet sen tuohon käsiensä varaan.mutteriukko sanoi:tempaus 70kg. Loppu meni vähän työntämällä.
RRV 95kg (mave 190kg).
Tempauksen laskuvaihe tuntuu olkapäissä vittumaiselta (repii-vihloo). En tiedä mistä johtuu. Haluttas aina tehä vain ykkösiä ja pudottaa ylhäältä alas.
Olisko tuohon hyvää niksiä?
Temponu olen yleensä treenin alkuun, jolloin olkapäät ovat vielä aika kylmänä. Saattaisi auttaa asiaan, jos lämmittelisi olkapäitä kunnolla.![]()
Rantakallio sanoi:Työntö= kyykyn kautta ja ylöstyöntö... 120kg
Tempaus=90kg
Oma paino=67kg
Viime vuonna tuli PM hopeeta 62kgRantakallio sanoi:Olen poiminut noita pystejä painonnostossa jo 13-vuotiaana![]()
kovii on nääki tulokset..varsinki toi tempasu..punttimies82 sanoi:Oma rinnalleveto enkka on 140kg ja tempaus enkka 105kg
Rantakallio sanoi:Olen poiminut noita pystejä painonnostossa jo 13-vuotiaanaViime vuonna tuli PM hopeeta 62kg