Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikä wokki vihanneksissa ole muka hiilihudraatteja...Originally posted by Taha
-Seitä ja wok-vihanneksia
-Kanaa ja wok-vihanneksia
-Nautaa ja wok-vihanneksia
-Raejuustoa ja tonnikalaa öljyssä
-Tonnikalaa ja wok-vihanneksia
-Raejuustoa ja wok-vihanneksia...
Lisää Sambal Olekia tms. ja soijakastiketta niin voilá!
Originally posted by Jeesus19
eikä wokki vihanneksissa ole muka hiilihudraatteja...
Joo eli olen tässä 2viikkoa ollu Ketogeenisellä ja rupee nää:Kana,munat,jauheliha,protskujauho,rahka tympimään.Aina samaa mössöä.Aloitin Threadin saadakseni uusia ohjeita dieetilleni.Hyvin on ketogeeninen toiminut ,paino pudonnut 3kg 2viikossa!Originally posted by Taha
Jeesus19:n pitäis tarkentaa, että onko pyrkimyksenä ketogeeninen vai vain vähähiilarinen dieetti. "Kedolla" syöminen menee kieltämättä aika ankeaksi, mutta alle 800kcal hiilareista/päivä-dieetillä saa syödä melken mitä vaan, kunhan välttää riisiä, perunaa, viljatuotteita ja sokeria.
Hyvin on ketogeeninen toiminut ,paino pudonnut 3kg 2viikossa!
On Helvetin vaikee mennä plus kaloreille ,eli miinuskaloreilla mennään vaikkei olis tarkotus.Originally posted by Taha
Kateeks käy. Ootko plus- vai miinuskaloreilla?
Hyvin on ketogeeninen toiminut ,paino pudonnut 3kg 2viikossa!
Aha tunnet mut paremmin kuin minä...Hienoa ....Originally posted by JSmith
Kai sä nyt sen tiedät että tuosta ehkä kolmannes on valkeaa lihasta, loput vettä?
Paino mitattiin tankkaus päivän jälkeen eli maanantaina...On tietenkin osa lähtenyt nesteistä ,mutta aika vahvan arvion teit sen enempää tuntematta minua...:kippis1:Originally posted by JSmith
vaan itselles. En mä nyt huvikseni tuota heittänyt.
Ihan oikeasti ota selvää. Se on suureksi osaksi nestettä mikä siinä alussa lähtee lihasten glykogeenivarastojen mukana, tulee takaisin kun alat syömään hiilareita uudelleen. Mulla lähti just se pari kiloa heti muutamassa päivässä, suoraan vessanpönttöön. Sulla näyttäisi tuota massaa, mistä pissiä nestettä ulos, olevan vielä reilusti enemmän. Jos et usko niin käy puntarilla seuraavan tankkauspäivän jälkeen.
Tai mistä mä tiedän, pakkis-universumissa kun saa lihastakin kolmessa kuukaudessa 45 kiloa. Eikä yhtään läskiä. Tietty.
Paino mitattiin tankkaus päivän jälkeen eli maanantaina...On tietenkin osa lähtenyt nesteistä ,mutta aika vahvan arvion teit sen enempää tuntematta minua...:kippis1: