Portsareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
Kun nyt olen lukenut useitakin threadeja portsareista, niin oli pakko myös itse jotain sanoa...

Työskentelin aiemmin maakunnassa baarimikkona useissa paikoissa keikkatyöläisenä. muistan erään yökerhon missä myin viinaa. Paikalla oli kaksi portsaria pienestä paikallisesta firmasta. Eräässä tapauksessa syntyi hässäkkää saliin kun tanssilattialla huomaan pystypainin olevan käynnissä. pieni parikymppinen kundi ja n 1,5 x pidempi ja 3 x leveämpi olivat toisissaan kiinni. Parini(nainen) meni hakemaan TOISESTA KERROKSESTA portsareita ja itse menin väliin.

Sattumalta toinen poke oli alhaalla ja hän meni tilanteeseen. Outoa kyllä mies veti pienemmän pois tilanteesta. Itse rauhoittelin isoa miestä kun poke oli jotain sanonut pienemmälle kundille. Tämä kävi pokeen kiinni ja saimme laitettua miehen vääntämisen jälkeen rautoihin. Ainoa ongelma oli että poke laittoi raudat eteen jolloin pikkumies sai pätkäistyä häntä päin näköä. Lopulta saimme miehen kunnolla kiinni, kannoimme ulos talveen ja laitoimme raudoilla tikkaisiin odottamaan poliisia ja jäähdyttämään. Vuoron vastaava portsari valitti kipeää kaulaansa kun kundi oli häntä kuristanut KRAVATISTA... Oli aika mielenkiintoista touhua. Äijät hengaili aina yläkerrassa aulabaarinalueella, ja alhaalla missä suurin osa ihmisistä oli, he vain kiersivät nopeasti ja takaisin ylös. Sammuneet poistettiin vasta kun me sanoimme heistä. Kerran näin kun yksi heistä kävi tönimässä sammunutta hereille. kun ei mies herännyt niin jätti makaamaan pöytään. (ei hakenut ennen kuin kävimme sanomassa)

Muissa paikoissa oli yleisesti ottaen helvetin hyvät portsarit. Työt tehtiin tahoillamme ja pystyimme luottamaan toisiimme. Edellisessä mainitsemassani paikassa niin ei ollut.

P.S Täytyy vielä antaa kunnolla kehua (vaikkakin aika myöhäistä) Tampereen suuntaan. Olin muutama vuosi sitten käymässä kaverini luona ja menimme Vanhaan Diivaan. Todennäköisesti minulle oli laitettu juomaan jotain sillä olin saanut raivarin täysin tuntemattomalle. (Tämä oli siis ainoa kerta kun näin on tapahtunut) Tajusin vain tolkkuihini tullessani olevani ulkona keskustelemassa poken kanssa. Äijät hoitivat minut ulos ja rauhoittivat enkä todellakaan ollut tolkuissani. Helvetin hienosti hoidettu, olin vain aiemmin kuullut puheita paikan portsareista ja pesismailoista mutta paskapuhettahan tuntui olleen. Jännä juttu tässä asiassa oli se että kun tulin tolkkuihini ulkona, oli kaikki agre poissa... En huomannut missään vaiheessa että joku olisi juomani kanssa jotain tehnyt ja muutenkin olen aina tarkkana, varsinkin tämän jälkeen. Kun tulin vuoden päästä jälleen Tampereelle, oli paikka suljettu. Perskeles, olis poke kyllä tippinsä saanut...

P.p.s Täytyy sanoa että tekisi hyvää olla suljetussa huoneessa kahdestaan noiden tippojen antajien kanssa. Olen kerran ollut mukana hakemassa teltasta tyttöä jjoka oli saanut niitä. Onneksi hänen kaverinsa löysivät meidät ajoissa eikä varsinaista pahaa ehtinyt tapahtua. Helvetin raukkamaista, jos ei ilman tippoja saa niin menisi vaikka Tallinnaan...

No niin, tulipas sitä avauduttua...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tape80 sanoi:
Olen kerran ollut mukana hakemassa teltasta tyttöä jjoka oli saanut niitä. Onneksi hänen kaverinsa löysivät meidät ajoissa eikä varsinaista pahaa ehtinyt tapahtua.

mitä meinasitte tehdä tytölle,jota olitte hakemassa??pieksääkkö...
niin tuosta ainakin ymmrtää,että tytölle olis tullu lähtö tältä galaksilta jos hänen kaverit eivät olisi tulleet väliin..

No jokaiseen ryhmään mahtuu niitä ketkä tekee duuninsa kunnolla ja ketkä ei. kyllä ne ajan mukaan karsiutuu jolle ei toi duuni maistu tai ei oo mitään intressejä tehdä.

zztop sanoi:
niin tuosta ainakin ymmrtää,että tytölle olis tullu lähtö tältä galaksilta jos hänen kaverit eivät olisi tulleet väliin..

Tsori. Ajatus näemmä vaelteli. Eli tarkennus: Pikkufestareilla olimme kaveriporukalla. Yhden kaverin pikkusisko ja sen kaverit soitti. Niiden kaveri oli lähtenyt todella sekavana parin kundin luo. Pyysivät meitä mukaan taustalle. Teltta löytyi, tyttö otettiin mukaan (lähes sammunut) ja pieni muistutus kundeille...

Mr.Referee sanoi:
No jokaiseen ryhmään mahtuu niitä ketkä tekee duuninsa kunnolla ja ketkä ei. kyllä ne ajan mukaan karsiutuu jolle ei toi duuni maistu tai ei oo mitään intressejä tehdä.

Niinhän se on. Itselläni on todella iso kunnioitus portsareita kohtaan, varsinkin oman episodini kautta.

zztop sanoi:
Tytön kaverit varmaan haki tämän triidin aloittajan kavereineen auttamaan tämän huumatun tytön kantoon tjsp.

edit : hidas :)

Ja taas uusi ketju poken hommista, mahtaako olla jo yli tuhannes.
Eikö kukaan ole kiinnostunut kiinteistöpäällikön/rakennuttajan vivahdeikkaasta ja tunteita herättävästä työstä. Voisin kertoa karmaisevia tarinoita siitä mitä voi käydä, kun ottaa työmaakokoukseen väärät asiakirjapohjat tai sekoittaa päivämäärät tarjouspyyntökyselyyn.
Tässä ammatissa saa myös naisia ja kunnioitusta urakoitsijoilta.

Cthulhu sanoi:
Tässä ammatissa saa myös naisia ja kunnioitusta urakoitsijoilta.

Sulla jono naisia oventakana joka ilta ja jokainen haluaa maksaa et pääsee sisälle ja joka toinen haluu ottaa sut mukaan illan päätteeks siitä ovelta ;)

Jii82 sanoi:
Sulla jono naisia oventakana joka ilta ja jokainen haluaa maksaa et pääsee sisälle ja joka toinen haluu ottaa sut mukaan illan päätteeks siitä ovelta ;)
Näin se homma toimii rakennusteollisuudessa. TJEU.

Jii82 sanoi:

Ei halua. Kerran ex työpaikkaan koitti 2 sinne alaikäistä naista.
No nillä kun ei ollu ikää, niin en ottanu, sinä iltana oli muutenkin paljon jengiä ja oli sovittu ettei jousteta.
Tytöt kysy sitten viimesenä oljen kortena "Eikö nyt kaks nättii tyttöö vois päästä sisälle?"
Vastasin tähän "Tuskin minäkään pääsen kahden nätin tytön sisään"

Tombba sanoi:
Ei halua. Kerran ex työpaikkaan koitti 2 sinne alaikäistä naista.
No nillä kun ei ollu ikää, niin en ottanu, sinä iltana oli muutenkin paljon jengiä ja oli sovittu ettei jousteta.
Tytöt kysy sitten viimesenä oljen kortena "Eikö nyt kaks nättii tyttöö vois päästä sisälle?"
Vastasin tähän "Tuskin minäkään pääsen kahden nätin tytön sisään"

Klassikkoja... Mut mitä tossa on joustamista jos muijat on alaikäisiä??:)
Kertokaapas naiset mikä siinä järkkärin keltaisessa kyltissä niin paljon kiihottaa??

Äijät hengaili aina yläkerrassa aulabaarinalueella, ja alhaalla missä suurin osa ihmisistä oli, he vain kiersivät nopeasti ja takaisin ylös. Sammuneet poistettiin vasta kun me sanoimme heistä.
haiskahtaa "sumppilalta"? olenko oikeassa?
Lopulta saimme miehen kunnolla kiinni, kannoimme ulos talveen ja laitoimme raudoilla tikkaisiin odottamaan poliisia ja jäähdyttämään.
Ei kannata koskaan raudottaa mihinkään kiini. Tulee vaan lopulta itselleen paskaa niskaan.

"laskettelukeskus" lähellä Tamperetta...

Poket oli ilmeisesti vittuuntuneita siihen siinä vaiheessa ja maine mennyt sen räpellyksen takia. Omasta mielestäni oli periaatteessa oikein laittaa sinne, rauhoittui ainakin poliisin tuloon... Ois vaan kiva tietää et mistä se niin kunnolla kilahti, Varsinkin kun mä sen isomman sain rauhoitettua puhumalla eikä se pienempikään siinä vaiheessa ihan raivona vielä ollut

Hitto kun typopeikko iskee...

Mr.Referee sanoi:
Kertokaapas naiset mikä siinä järkkärin keltaisessa kyltissä niin paljon kiihottaa??

Ai nii naiset .. no tän kerran minäkin :nolo:

Kai se nyt pitäs olla itsestään selvää , ovella seisoo ensimmäinen ja ainut mies joka ei koko illan aikana ole tuubassa puristelemassa ja lässyttämässä geelin valuessa hikenä kuolan muodostamia vanoja pitkin poskia .. kysyy kohteliaasti papereiden muodossa naisen nimeä ja näkee iän samalla .. tämä mies todennäköisesti ainoastaan hakee pelastavana enkelinä nuo edellämainitut madot ritarillisesti häiritsemästä naista .. ja antaahan se keltainen tyylikäs lätkä koko paikan kovimman auktoriteetin :D

Melkosta settiä .. mut jos aletaan puhumaan noista portsarien puolelta tapahtuvista asioista niin esimerkkinä tuli mieleen viime lauantai-illan tapaus onnelan jonossa .. en tiedä näkikö joku muu tilannetta tai oliko kenties joku itse osallisena siihen .. mutta sivusta seurattuna tilanne näytti melko kovalta.
Toki "kohdehenkilökin" oli melko riskin olonen ja todellakaan en tiedä mitä oli aikasemmin tapahtunut mutta hapetusotteet ja ihan basic kuristukset oli kovasti käytössä, kaveri tuli ryminällä kahden poken "saatossa" ovesta ulos ja toinen otti kaverin kuristukseen ns . bend over- tyylillä jolloin kaveri taputti hetken päästä jotta ote irrotettaisiin mutta toinen poke otti samantien ihan kylmästi pillistä kiinni jolloin kaveri tietenkin hermostui ja pienen väittelyn ja naisten sekaantumisten jälkeen tilanne meni niin että nämä kaksi pokee juoksutti kaverin kadulle asti ja tilanteessa oli yhtäkkiä neljä pokee lisää ja yks seinän kokonen kaveri hapettamassa taas .. siihen loppui mun näkeminen mut pointti on se etten voi uskoa etteikö 6 isoa kaveria saa yhtä rauhottumaan ilman hapetusta .. ?

Korjatkaa jos olen väärässä tai oikaiskaa jos tiedätte enemmän asiasta mutta nämä kohdat mitä näin oli mun mielestä melko liioiteltuja , tilanteen olis saanu ehkä haltuun enemmän puhumalla ja vähemmän painimalla..

Onko tässä tilanteessa joku sellanen juttu et näytetään esimerkillä muille miten käy jos vittuillaan .. ?
Sen ymmärrän et pelin henki on se et lyöt yhtä - lyöt kaikkia .. mut kuitenkin ristiriitasta..

Mulla on portsareista vain hyviä kokemuksia. Joskus, jos on kiltti, sellaisen saa ottaa mukaan lähtiessä ;) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom