Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PMLats sanoi:Viimeisimmässä Alueuutisissa oli ainakin K-market Mustapekan (Oulunkylä, Käpylän juna-aseman vieressä) mainos, jossa mielestäni sanottiin, että tilauksesta saa noita "porosalkkuja". Olikos sillä hintaa jotain 9-10e/kg, en pysty nyt tarkistamaan kun heitin lehden jo keräykseen.
Masa76 sanoi:Kyllä..kannattaa katella, mitä salkku sisältää..
siellä taitaa olla poronvasaa, kylkiluineen,
joissa ei vasalla juuri lihaa ole, eli tarkkailkaapa todellista kilohintaa!!
Tietenkin herkut on herkkuja ja niistä on valmis maksamaan enemmänkin..
Itsellänihän on puhdasta luutonta hirvenlihaa 68kg pakastimessa. :thumbs:
Ei välttämättä mitään bodarin perusruokaa, mut helvetin hyvää kuitenkin....Masa76 sanoi:Kyllä..kannattaa katella, mitä salkku sisältää..
Itsellänihän on puhdasta luutonta hirvenlihaa 68kg pakastimessa. :thumbs:
Kyllä..kannattaa katella, mitä salkku sisältää..
Itsellänihän on puhdasta luutonta hirvenlihaa 68kg pakastimessa.
PanaSync sanoi:Itsellänihän on luutonta hirvenlihaa 200kg kolmessa pakastimessa
mulla on miljoona biljoona kiloa hirvenlihaa arkussa, ketä kiinnostaa.....(KADE)Herra 47 sanoi:Ja mä kun luulin että mulla on paljon hirvenlihaa pakkasessa kun sitä on 50kg mutta eihän se olekkaan yhtään mitään teihin muihin verrattuna. :(
Mutta hyvää se on silti!
Tomi sanoi:Joku vois myydä mulle yhden tuollaisen kuolleen poron/hirven.
Masa76 sanoi:Itsellänihän on puhdasta luutonta hirvenlihaa 68kg pakastimessa. :thumbs:
Aha kato joo, toi vip-malli on sen kuuluisan www.porotokka.com-sivuston yksi vip-eduista. Muita "Porkkiksen" etuja ovat mm. poroaiheinen avatar, private-viestit ja pääsy Salaiset porot -osiolle, joka sisältää poron ruhon parhaat palat. Marinadissa. Punttiporomimmien palstalla voit tuijotella aistikkaita ja estottomia naarasporoja. Suositulla VIP-poro-osiolla liikuntaravitsemusporotutkija Aslak Manninen vastailee vip-jäsenien kysymyksiin. Lisäksi vip-jäsenet saavat 1,5 kg Poro Whey -poronsarviuuteproteiinin 20% alennuksella!cartman74 sanoi:Poromies-malli 8,90 puolikas poronvasanruho, paino noin 10 - 15 kg
VIP-malli 10,90 puolikas poronvasanruho, paino noin 10 - 15 kg
Tomi sanoi::curs:
<-koiraJakob sanoi:Ei koiranruokaa kannata pakastimessa säilyttää ;).