Poronlihaa 10kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylla hirven liha on hyvaa. Voipi olla etta menee kilo tai pari paistia kerralla kun paasee taas pitkasta aikaa syomaan sita. :D
Sitten ollaankim ahkyssa koko loppuilta.

Wanha threadi, mutta nostetaanpas nyt ylös...

Onko kukaan tilaillut täältä poronlihaa ja minkälaisin kokemuksin? Vai onko kyseessä niin uusi kauppa, ettei vielä kokemuksia ole. Houkuttaisi kovasti kokeilla tuollaista 10-14 kg pakettia.

Kalliinn näköiset hinnat mun mielestä...:jahas:

Joo. Varmasti on kallista kun mukana on pakkaus, kuljetus ja sitten varmasti kunnon voittomarginaalit. Itse en ole nähnyt Tampereella myytävän poronlihaa tuollaisina paketteina ja autottomana en paketteja mistään kaupungilta lähtisi edes hakemaan, joten siinä mielessä maksaa mielellään vähän hintaakin.

Hieman OT: Mutsi tilasi n. 10 vuotta sitten puolikkaan poron, joka toimitettiin pakastettuna. Mutsi oli sen sitten laittanut autoon takapenkille turvavöihin kotimatkalle! Oli pari autoilijaa kuulemma hieman ihmeissään katsellut. :D

Viimeksi muokattu:
Hinta on aina suhteellinen käsite. Ei 13,90€/kg ole laatulihasta mitenkään tavatonta, vars. tuolleen käsiteltynä ja paloiteltuna. Sopii mennä mihin tahansa markettiin tsekkaamaan, mitä laadukas liha maksaa. Siellä 10-20€/kg paikkeilla tuppaa hinnat pyörimään, vähintään.

Jos oisi pakastintilaa, niin tilaisin justiin tuommosen 10-14kg pakkauksen. Poronliha on lihaa sieltä parhaasta päästä kumminkin, niin ravintoarvoiltaan, kuin maultaankin. Kyllä siitä kelpaisi valmistaa herkullista ruokaa niin arkena, kuin sunnuntainakin. :kuola: Hyvä, että on olemassa tämmöinen palvelu ja toivottavasti on vielä sittenkin, kun mulle tulee ajankohtaiseksi tehdä tilaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom