porin salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xmx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

xmx

millasia saleja porista löytyy?

vaatimuksina kyykkypaikka/power rack, penkki, leuanveto, veto jne, eli vapailla painoilla tehtävät liikkeet pitäisi onnistua.

mahtuuko esim. urheilutalon tai jonkin muun halvan / ilmaisen salin yleisövuoroihin sekaan? löytyykö täysin ilmaisia saleja?

(search ei tuottanut tulosta. poistakaa ketju jos siltä näyttää)

Mainitsemasi liikkeet onnistuvat hyvin Porin Kuntokeskuksessa. Kk-kortti on ~50€. Muutenki hyvä sali ja hyvää porukkaa.

Pian Poriin aukeaa uusi sali jossa täysin uudet laitteet, mutta tarkempaa tietoa minulla ei siitä ole.

Ilmaisen salin Porista löydät Urheilukeskuksesta. Karu, mutta toimiva.

Itse vannon Porin Kuntokeskuksen nimeen. Loistava paikka, ilmapiiri oikea, MAHTAVA henkilökunta. Kaikki mainitsemasi asiat löytyy ja paljon päälle, todellakin rahansa arvonen.

power rackkejä ei löydy mielestäni urheilukeskukselta eikä urheilutalolta siis ainoaksi vaihtoehdoksi jää tuo aiemmin mainittu kuntokeskus, jossa itsekin käyn. Oletan että kuntoklubi tyyliset salit ei tule kysymykseen.

power rackkejä ei löydy mielestäni urheilukeskukselta eikä urheilutalolta siis ainoaksi vaihtoehdoksi jää tuo aiemmin mainittu kuntokeskus, jossa itsekin käyn. Oletan että kuntoklubi tyyliset salit ei tule kysymykseen.

jep, kiitos vastauksista kaikille. kuntokeskus vaikuttaisi asialliselta, mutta on liian kallis per kuukausi käyttökertoihin nähden. taidanpa mennä jumppaamaan urheilukeskuksen salille.

osaako joku vielä sanoa miten nuo ovat auki? kaupungin sivuilla oli ainakin urheilutaloni yleisövuorot. mites toi urheilukeskus?

tarkkaan en enää muista joten joku saa korjata jos tietää :D uk: 0800 - 20.30 tota luokkaa, et luulis riittävän aika ;)

kävin tänään urheilukeskuksen salilla. juuri sopiva meikäläiselle, kaikki tarvittava löytyi. jopa parempi mihin olen tottunut. ainoastaan power rack näytti puuttuvan. hieman isommat tilat eivät myöskään olisi pahitteeksi.

Olen juuri Poriin muuttanut ja hakusessa olis perus punttisali, jossa mahdollisuus tehdä kyykkyä, jalkaprässiä, penkkiä, mavee, yms.

Muutin kanssa poriin toissa viikolla ja otin jäsenyyden porihallista,käyttäny kuntokeskusta ennen muuttoa kun täällä päin käynyt,kuntotornissa hyvät vehkeet olkapäitten treenaamiseen,mutta muuten aika ahdas mesta.Welnescentteri porihallin kaltainen,sinuna menisin kuntokeskukseen,siellä on voimapuoli erikseen missä on hyvä tehdä noita mainitsemiasi liikkeitä ja on edullinen,uusi kylmäsali raviradan vieressä maksaa 29,95 kk,en oo käyny kattomassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen juuri Poriin muuttanut ja hakusessa olis perus punttisali, jossa mahdollisuus tehdä kyykkyä, jalkaprässiä, penkkiä, mavee, yms.

Suosittelen Kuntotornia. Löytyy kaikki tarvittava perustreenaamiseen, mukavan leppoisa sali muutenkin. Muutenkaan ei ole liian kallis + ei tarvitse sitoutua.

Kyllähän toi kuntokeskus on hyvä paikka monipuoliseen reenaamiseen,ja iso paikka eikä ahdas niinku kuntotorni. Ja nyt laajentuu taas tua kuntokeskus

Suositut

Back
Ylös Bottom