Oonko ainut jolla toi päänsärky pamahtaa aina otsalohkoon eikä takaraivoon?
Just ennen joulua taas paukahti toi vaiva päälle kyykkyväännössä, ja pari viikkoa kesti tällä kertaa.
Mulla siis se jyskyttävä paine pamahtaa otsaan (tapahtunu nyt kai neljä kertaa parin vuoden aikana).
Joka kerta se on mulla pamahtanu päälle joko kyykkyä tai mavee tehdessä viimisillä puristuksilla ja sen jälkeen se perinteisesti on kestäny sen ->3vk.
Mä en ainakaan oo huomannu levolla/venyttelyllä siihen akuuttiin tilanteeseen saavan mitään helpotusta, vaan oon aina treenannu varovasti vaikka päässä jyskyttääkin. Ja se tosissaan on niin herkillä sitten kun se alkaa että tuntuu kaikessa sykettä nostavassa toiminnassa....ja emäntä tosissaan tykkää :jahas:
Ku broidi alko käymää salilla, ni sillä tuli aika pahat ponnarit, se meinas pari kertaa oksentaa ja pää oli koko illan kipeä. Aina vaan mentiin silti treenaa ja heti ku jyskytys oli tuloillaan ni himmattiin. Niskaa se treenas siitä lähtien monta kuukautta, ja ei toi vaiva kokonaisuudessaa sit vissii ollu haittana ku sen ekan kuukauden.
Ongelman ydin oli varmaan siinä, että prässiin sai lyödä heti sen 200kg( tehtiin +15 sarjoja), vaikka kaveri ei ollut ennen salilla käynyt. No eipä ihmekään, jos niskaan ja päähän vähän sitä painetta pääs muodostuu. Ei siihe lepo ois pidemmän päälle auttanu, treenattii vaan ja sitte se vaiva vaan pikkuhiljaa hävis.