Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei periaatteesa liity tuohon päänsärkyyn mutta joskus kovan reenin esim. kyykyn ja maven sarjojen jälkeen tulee semmonen pyörryttävä olo. mistä voisi johtua?
Jos tää nyt ei ollu mikään läppä ni ehkä kannattaisi vähän miettiä.Totta, kyllä mä nyt oon ainakin hengittänyt oon kun tässä kirjottelen :D sehän nyt on sivuseikka, se hengittäminen. kuhan sarja menee onnistuneesti läpi :D
Ei auta välttämättä lepokaan, venyttely pitkittää säryn tulemista mutta joillain on esim. sellainen työ että yhdistettynä salilla käymiseen menevät niskat ja hermot lukkoon lopulta aina. Säännöllinen hierojalla käynti auttaa..
Niskalihaksiin EI AUTA lepo. Se on ainoa lihasryhmä, joka ei aukea itsestään levossa, vaan vaatii hierontaa, venyttelyä ja lihaksia rentouttavia lääkkeitä.
Kyllä, säännöllinen esim. joka toinen viikko hierojalla saa ko. "vaivan" pysymään poissa.
Mutta ilman kunnollisia venytyksiä, tulee melko nopeasti takaisin. Ja ko. "vaiva" on useinmiten nillä, jolla on tiukka lihasrakenne jo ennestään ja rasvat alhaiset. Mutta, eniten tuon tuloon vaikuttaa lihasrakenne.