Tuossa ohjelmassa on vain kaksi oman kehon painolla tehtävää hyppyliikettä mut ei se välttämättä liian vähän ole. Mun silmään ihan hyvän oloinen ohjelma (en ole testannut).
Sit jos tykkää oman kehon painolla tehtävästä pompputreenistä tai ei ole mahdollisuutta käydä salilla niin on olemassa ainakin toi Air Alert, mitä voin suositella aika lailla varauksin. Jos on mitään häikkää jalan nivelissä niin ei kannata tuhlata siihen enempää aikaa, koska ohjelma käy todella rankaksi loppuvaiheessa. Kyseessä on siis nimenomaan pomppua kehittämään tehty kymmenen viikon treeniohjelma, jossa treeni kovenee viikko viikolta. Google löytää.
Vähän ristiriitaisia kokemuksia olen kuullu tuosta, joillakin ohjelman läpi vetäneillä on kyllä kasvanu pomppu ihan kivastikin mut joillakin ei niinkään ja aika monet (kuten minä) on joutunut lopettamaan ohjelman kesken polvivaivojen yms. takia. Paremman tuloksen saa lähtökohtaisesti varmasti salitreenillä ja muuten hyppelemällä esim. lajinomaista treeniä, mut mikäli vaihtelua haluaa niin tuossa on yksi vaihtoehto. Ainakin rasittaa kiitettävästi jalkoja ja käy kunnon päälle ekojen viikkojen jälkeen.
Jostain jenkeistä tuo on lähtöisin eli luvataan vähän liikaa yhdeltä treeniohjelmalta. Mikäli nyt kaikesta varoittelusta huolimatta haluaa testata tuota niin kannattaa miettimään liikkeitten suoritustekniikat tosi hyvin läpi ettei tule tehtyä huonolla tekniikalla + pitää lihasten ja nivelten kunnollinen lämmittely osana treeniä. Ite kyl miettisin ensin esim. tota edellisessä postauksessa olevaa ohjelmaa.