Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pohkeita ja takareisiä
takareiskoille vaikka prässi,kyykky jne...Onhan niitä mahdollisuuksia
Ei meikäläiseltä nyt helvetti kaikkea kannata kysyä.
No joo, mutta tuosta on vuosikausia aikaa ja oma treeni/ravintotietämykseni painottuu aika pitkälti kehonrakennukseen. Suorituskykyhakuisesta treenistä tietää varmasti paljon enemmän esim. jto.Ajattelin vain, kun nyt kuitenkin itse sait hyviä tuloksia pomppuun.
Kokeileppa ottaa kyykky hyvin räjähtävästi. Eli huomattavasti pienemmät painot kuin normi reenissä, mutta oikeasti ponnistat itsesi ylös. Tietenkin järjen kanssa, ettet itseäsi hajota.
Ite myös hypin paljon hyppynarulla.
Äläkä unohda venyttelyä! Alko kummasti pomppu tuntua paremmalta ja luontevammalta kun oli muistanut venytellä säännöllisesti
Tottakai myös raaka voima jaloissa on tärkeää, mutta voimatreeni on kesäkauden hommia..
Eli siis itse pelaan/pelasin koripalloa, parivuotta sitten hyvinkin aktiivisesti, ja ponnistusvoiman hakeminen on myös ollut alussa se puntin päätarkoitus.
Ei meikäläiseltä nyt helvetti kaikkea kannata kysyä.
Noi sun luettelemat ottaa enemmän etureisille.
MaVee ja kyykkyä, nii kyllä rupee ponnistus löytymään, ainakin mulla parani.
Koitappa säädellä sen selkänojan kulmaa.:jahas:
Mulla kyllä prässi ei ole ottaakseen etureisiin, jos siitä lähdetään. Ja ainahan sitä voi tehdä sitä leveemmällä jalka-asennolla.
:jahas:
Mulla kyllä prässi ei ole ottaakseen etureisiin, jos siitä lähdetään. Ja ainahan sitä voi tehdä sitä leveemmällä jalka-asennolla.
nimittäin sen ois tarkotus olla etureisiliike
Nämä liikkeet painottuvat kyllä hyvin pitkälle etureisille jos siitä lähdetään.Pohkeita ja takareisiä
takareiskoille vaikka prässi,kyykky jne...Onhan niitä mahdollisuuksia
No mikäs muu se sitten muka olisi?Jalkaprässi etureisiliike?! Njaha, kiva kuulla tämmöistäkin.