Polvivaiva (osa 623)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Clown
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Clown

the Maximus
VIP
Hakua niin Pakkotoistosta kuin Googlestakin. Tietoja löytyi jonkin verran, mutta...

Prässätessä ja kyykätessä syvään tuntuu kova kipu polvilumpion alapuolella. Aivan kuin kipu tulisi lumpiojänteestä.
Jos asian olen täysin oikein ymmärtänyt, niin kierukan tai ristisiteiden vaivat heijastuvat kipuna polven muihin osiin? Vai olenko aivan väärässä?

Löytyisikö...
...Omakohtaisia kokemuksia?
...Todellista TIETOA?
...Hyviä linkkejä?

Edit: Kipu ei tunnu polven kiertoliikkeessä.

tohtorit vastustaa syväkyykkyä!
Mulla on kyykätessä samoja vaivoja vas polvessa, vaikka mulla ei ristisidettä siellä enää olekkaan. Helpotti kun tähystyksessä ottivat kaikki rämmäleet pois (kierukan palaset/katkennut ristiside) edelleenkään en pysty kyykkäämään, mutta leikkaus jonossa on hyvä olla ja lekuri sanoi kun on korjattu niin taas saa romua nostaa tosissaan!

Originally posted by Clown
Hakua niin Pakkotoistosta kuin Googlestakin. Tietoja löytyi jonkin verran, mutta...

Prässätessä ja kyykätessä syvään tuntuu kova kipu polvilumpion alapuolella. Aivan kuin kipu tulisi lumpiojänteestä.
Jos asian olen täysin oikein ymmärtänyt, niin kierukan tai ristisiteiden vaivat heijastuvat kipuna polven muihin osiin? Vai olenko aivan väärässä?

Ettei vain olisi patellajänne... googleta patellajänne ja hyppääjän polvi hakusanoilla. Patellajänne voi olla kulunut, turvonnut, tulehtunut, revennyt, mahdollisesti tullut jo arpikudosta, eli toisin sanoen kusessa olet...
Itselläni on juuri tuo hyppääjänpolvi kummassakin polvessa. Ollut jo 2 vuotta, eikä parane, vaikka kuntoutan polvia ortopedin ja fysioterapeutin ohjeiden mukaan. Tammikuussa on aika varattuna lääkärille, jolla on kokemusta kortisonin pistosta ja toivottavasti hän suostuu laittamaan kortisonia niihin polviin.
Kahdessa vuodessa olen kyykännyt vain kolmen kuukauden ajan..:curs: :itku: :wall:

Ai niin, liike on ravintoa jänteille. Paljon liikettä jaloilla todella pienellä vastuksella... vesijuoksu, kevyt kuntopyöräily jne... googleta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom