Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jarggf
Apteekeissa niitä myydään myös, ainakin tietääkseni.
Originally posted by PepsiGirl
Mua hoitanut ortopedi kyllä sanoi mulle, että polvituet on lähinnä "henkisiä tukia" eli niistä ei pahemmin hyötyä ole.
fysiotarvike antinkadulla, hinnoista en tiä mut meen kohta kattoon ittelle neopreenishortseja:thumbs:Originally posted by Rock^
Kellään tietoa mistä sais polvitukia edullisesti? 02-alueelta tms.
Originally posted by PepsiGirl
Mä ostin polvituen apteekista. Huono puoli on se, että ne ei ole kovin tukevat ainakaan ohueen jalkaan... Mua hoitanut ortopedi kyllä sanoi mulle, että polvituet on lähinnä "henkisiä tukia" eli niistä ei pahemmin hyötyä ole. Tietty polvitukien valmistajat ja niitä markkinoivat ovat eri mieltä... Mutta parempi henkinenkin tuki kuin ei mitään.;)
Originally posted by JSmith
Omassa tuessani on lisäksi polvilumpiota ohjaava palikka, mutta tuntuu että se ei kauheana vaikuta koska reisilihasten veto on melko reilu verrattuna siihen mitä tuollainen pehmytrakenteinen tuki voi kehittää.
Originally posted by fysio
Ei sen voimaa tarvitse voittaakkaan. Pääasia että se ohjaa ja antaa vinkkiä reisilihaksille mihin suuntaan lumpiota pitää liikuttaa. ;)