Polttajat

Liittynyt
14.5.2002
Viestejä
130
Ikä
46
meinasin alottaa kuurin jollakin näistä:

ALL STARS ECA Thermogenic Stack

MUSCLETECH HYDROXYCUT

DORIAN YATES CHEMICAL PRO-LEAN II

kaverit kerto et näistä olis jotain hyötyä rasvan poistossa, mut hiukka vielä epäilyttää.

eli onko kukaan käyttänyt ja jos on niin mitä ja onko ollu hyötyä?

onko joku parempi ku toinen?

onko vielä joku tuote (ei mitään ns.kiellettyjä) mitä vois harkita?

mihin mun toinen sukka hävis yön aikana?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo mut mistä sitä saa ja ennenkaikkea mitä se maksaa?

mä haen nyt sellasta tavaraa mitä saa ihan kaupan hyllystä..
 
tuota dnp:tä oli jollakin sivulla netissä myytävänä,kiesuksen perse jos jokainen asiaanperehtymätön jannu vois netin kautta tilata oman purnukan läsän poltteluun...:mad:
 
Jeps, teollisuusmyrkky DNP ei ole kielletty, mutta suosittelisin todella pitkää harkintaa, ennen kuin alkaa kyseisen aineen kanssa pöllytellä, ja onneksi sitä ei taida ihan jokaisesta kioskista saada. :eek:

Noi sun mainitsemat purnukat taitaa sisältää pääosin Kofeiinia, ja Ma Huangia (ephedra), jota ei käsittääkseni saisi myydä Suomessa, joten onko se nyt ns. kielletty vai ei? Kalliitahan nuo "E"CA stackit on, ja useimpia pitää ilmeisesti syödä aika reippaasti, että pelittää. Searchilla löytyy aikaisempaa juttua noista stackeista.
Kyllä se oikea ECA on se joka toimii.
 
heman,noista tuotteista ei ole mihinkään.PROLEAN ykkösestäkin tehtiin kakkonen ja sen tien hävisivät tehoaineet.katso mieluummin BOOSMANIN listalta tai etsi käsiisi MD6 tuotetta,ovat testattu ja toimivat.
 
Originally posted by Partsu
Jeps, teollisuusmyrkky DNP ei ole kielletty, mutta suosittelisin todella pitkää harkintaa, ennen kuin alkaa kyseisen aineen kanssa pöllytellä, ja onneksi sitä ei taida ihan jokaisesta kioskista saada. :eek:


Tosimiehen valinta:p ...
 
all stars:in ECA ei ole oikeaa ecaa vaan se E kirjain tulee muusta aineesta kuin efedriinistä.all stars:in purkki ei siis sisällä efedriiniä joka on rasvanpolton perusta.ei kannata ostaa.tsekkaa www.boosman.fi sielt löytyy ihan käyttökelpoisia rasvanpolttajia.tosin hintaakin on jonkin verran.
 
DNP:tä en suosittele kenellekään! Kaikki pitäis lähettä mulle, niin tuhoan ne itseäni säästämättä ;-))

MD6 on hyvä stack, mutta erittäin kallis! Maksaa tyypillisesti yli 60 egee tiskin alla!

Parasta on ostaa efee erikseen, koffarit ja asperiinit apteekista ja tehdä stack itse. Tulee halvaksi ja potkii takuuvarmasti!
 
..niin mutta useimmilla on se ongelma, ettei tota efeä ihan joka nurkilta saa..

Elikkäs jos rahnaa löytyy, niin toi Boosman on hyvä valinta, sieltä löytyy noita mahuang-tuotteita.

Vieläkin ihmettelen suuresti tota mahuangia..onko se laillista Suomessa vai ei?! Mielestäni ei ole, mutta noissa thermogeneissä on etiketit suomeksi..?!
Häh?!

Mut kantsii myös muistaa, ettei noi mahuangit potki todellakaan yhtä hyvin ku perus-efe..saapi rouskia min. 5 kapselia kerrallan..höh.
 
no voihan pylly. meni suunnitelmat uusiks.

kävin kattomassa tuolla boosmanin sivuilla niitä polttajia ja ei ne sen kalliimpia oo ku nuo body storen edellämainitut. ja jos ne kerta toimii paremmin ni joutuupi ehkä sieltä tilaamaan sitte.

niin ja kiitoksia vastauksista kaikille. :)
 
Originally posted by subotai
..niin mutta useimmilla on se ongelma, ettei tota efeä ihan joka nurkilta saa..

Elikkäs jos rahnaa löytyy, niin toi Boosman on hyvä valinta, sieltä löytyy noita mahuang-tuotteita.

Vieläkin ihmettelen suuresti tota mahuangia..onko se laillista Suomessa vai ei?! Mielestäni ei ole, mutta noissa thermogeneissä on etiketit suomeksi..?!
Häh?!

Mut kantsii myös muistaa, ettei noi mahuangit potki todellakaan yhtä hyvin ku perus-efe..saapi rouskia min. 5 kapselia kerrallan..höh.

Kannattaa tilata muitakin mahuangin kaltaisia kiinalaisia tuotteita. Japanissa 170 netin kautta tilannutta joutui eräästä rasvanpolttoon tarkoitetusta yrtti/tee-tuotteesta sairaalahoitoon ja neljä onnekasta heitti vieläpä henkensä. Kyllä siinä rasvat lähtee!
 
niin, rasvanpoltossa vanhaa kunnon sairaalatiputus-metodia ei voita kyllä mikään. :D
 
Originally posted by Wintikka
DNP:tä en suosittele kenellekään! Kaikki pitäis lähettä mulle, niin tuhoan ne itseäni säästämättä ;-))

MD6 on hyvä stack, mutta erittäin kallis! Maksaa tyypillisesti yli 60 egee tiskin alla!

Parasta on ostaa efee erikseen, koffarit ja asperiinit apteekista ja tehdä stack itse. Tulee halvaksi ja potkii takuuvarmasti!

Kyselin jo tuolla toisessa threadissa, että mitä eroa on pseudoefellä ja efellä? Eli onko yhtään samat vaikutukset? Allergialääkkeenä pseudoa saa helposti.
 
Eikös DNP juuri laihdutusta varten ole kiellettyä? Eli ei saisi myydä kapseleissa tai vastaavissa? Valistakaaka
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom