Poltatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vupe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En polta. Yläasteiässä oli se muutaman viikon "pakollinen" kokeilujakso, mutta totesin, ettei hommassa ole mitään järkeä ja lopetin.

En polta, en ole koskaan polttanut(vakituisesti), enkä tule koskaan polttamaan.

Pari vuotta sitten tuli jossain bileissä tupruteltua, oltiin kovaa jätkää niihin aikoihin norttoni suussa. :)

en ole polttanut, en edes ole koskaan elämäni aikana maistanut. Ja jos en vallan pahasti päätäni kolauta niin en myöskään aio polttamista aloittaa.

En enää.Seiskalla alko tupruttelu kaverien johdosta ja lääkärin käskystä lopettaminen, mut siihenki meni 10 vuotta et tottelin ku tuli seinä vastaan.Nyt tän vuoden polttamatta ja näin o hyvä! Iso sikari välil maistuu mut sitä ei lasketa :D

Sen verran olen joskus maistanu,et tiedän kyllä miltä rööki maistuu --> :urjo:
Siksipä en polta

En polta. Olen polttanut. Miten lopetin? Päätin että lopetan. Ei se sen kummempaa ole. Monta vuotta kuitenkin tupakoinut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poltin junnuna(16v-19v) muutaman vuoden ja lopetin. Aloitin reilu vuosi sitten uudelleen ja lopetettiin muijan kanssa sunnuntaina. Kivat nikat päällä.:itku:

Muutamia vuosia polttelin..nyt ollu pari vuotta polttamatta,enkä enään halua ikinä poltella mitään.

En. Ei oo järkee kun siitä ei mitään hyötyä ole ja ei mitään erityisen hyvää ole.
Toisten puolesta käy säääliks kun aika moni tämmönen ikäseni 15v urheilija polttaa ja/tai käyttää nuuskaa

Intin aikana tuli poltettua mutta jäi heti intin jälkeen enkä ole sen koommin koskenut paitti kavereiden mukaan humalatilassa mutta itse en moisia muista :D Ja astma estää jo ennestään käytön kun keuhkot muutenkin aina loppu ku allergiat jyllää.

Back
Ylös Bottom