Poltatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vupe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Poltin 8 vuotta ja lopetin homman kuin seinään maaliskuussa samaan aikaan kuin aloitin dietin. Sanon vain että olipa rankkaa olla dietillä ja vieläpä ilman tupakkaa. :D

Koskaan en ole mitään tupakkatuotteita edes maistanut.

Tuli pari vuotta blaadattua, nyt vuoden verran menty vapolla. Tarkotus ois tämäkin lopettaa, kun aiheuttaa samalla tavalla ku rööki tuollaista kurkkukipua.

reilu puolenkymmentä vuotta olut polttamatta, nykyisin olen sitä mieltä että tupakoitsijat ovat säälittäviä nikotiinin orjia ja vapoilukin on jotensakin...naurettavaa. aikuiset ihmiset dusailemassa jonkun sähköhärvelin kaa ja imemässä jotain litkua sisäänsä. no tapansa kullakin.

4 vuoden aktiivinen röökaus(n. aski päivässä) loppui vähän alle 1,5 vuotta sitten. Mitään purkkaa, laastareita en ole vetänyt, kerralla irti vaan. Enään ei missään tilanteessa tee mieli tupakkaa, en muista enään edes et oisin joskus polttanut. Ilman kahvia tuli oltua n. vuosi, nyt taas kahvi maistuu eikä tule kahvitellessa rööki mieleen ollenkaan.:thumbs:

Ite tein testin n. 5 vuotta sitten, meneekö treenit paremmin ilman tupakkaa, kokeilin yhden kuukauden ja treeni meni paremmin... Enkä polttanut enää...
Onneks pääsin ite siihen tulokseen. :)

Ai täällä on tämmönenki ketju. Minäpä kaunistan tilastoja sitte omalta osaltani. En oo koskaan polttanut säännöllisesti, muutaman kerran oon maistanut ja siihen se on jäänyt. Viimeiset (sikari)savut vedin armeijasta kotiutuessa yli 5v sitten. Sekin oli niin s**tanan pahaa, että ei oo sen jälkeen tehnyt mieli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse aloitin polttamisen ylä-asteella ja armeijassa piti lopettaa mutta siellähän se vaan tuplaantu. Noh ryhdyin työelämään ja röökaaminenkin loppu kun seinään. Eikä ollu ees ongelma, ellei... Alkoholia kun tuli vähän koneeseen niin sitä sortui sellaiseen humala poltteluun. Nyt ollaan oltu tupakista pois jo neljä vuotta ja alkoholiinkaan ei ole koskettu kohta vuoteen. Taitaa jatkuakin tällä linjalla. Aerobinen kestävyys on parantunut huomattavasti. Sähkötupakkaa kokeilin kun se tuli mutta hirveetä paskaa. Mieluummin vaikka pussinuuskaa.

En oo koskaan polttanut, enkä tulekkaan. Ei todellakaan innosta ajatus haisevasta syöpäkääryleestä suussa... :jahas:

Noin kahdeksan vuotta tullut poltettua, joista 6 vuotta vajaa aski päivässä. Vittu mitä paskaa.

12 vuotiaana sitä rupesin harjoittelemaan, 14 vuotiaana piti jo olla oma aski taskussa. Siitä tähän on ollut muutamia 1/2-1v. taukoja mutta sitten oon taas tippunut tuohon tervaan. Nyt joutunut polttaan 2 vko. kun nuuskat loppu, tänään saa tuliaiset ja taas pääsen irti tuosta myrkystä. Nuuskalla menty viimeiset 6kk.

Taisin alotella polttamisen pikkuhiljaa 17-vuotiaana. Poltin 23-vuotiaaksi asti, silloin lopetin ensimmäisen kerran tosissaan ja olinkin 3-vuotta polttamatta. Sitten ajauduin ulkomaille reissuhommiin vuodeksi ja siellä alkoi taas palamaan ja paloikin about 2 askia halpaa tupakkaa päivässä. Sen jälkeen paloi vielä tonne 2012 kevääseen asti, jolloin lopetin jälleen kerran ja nyt olenkin ollut kohta jo vuoden polttamatta. Nyt voin sanoa, että en enää ikinä ala polttamaan, on sen verran paska harrastus.

Kohta tulee kaksi vuotta täyteen totaali tupakoimattomuutta. Sitä ennenkin oli kausiluontoista.

Ainut huono puoli on se että nykyään on alkanut vituttamaan tupakoitsijat ihan älyttömästi. Minustakin on tullut se niuho päänaukoja kun vähänkin savu ottaa nokkaan. Mutta minkä teet. Olen huomannut että käsittämättömästä syystä tupakoitsijalla on oikeus määrittää milloin ja missä on tupakan mittainen tauko ja yleensäkin polttaa kaikissa lainsallimissa tilanteissa ja paikoissa.

Jos mä pummaisin kyydin vaikkapa töistä kotiin ja sitten ennen autoon nousua hengittelisin raitista ilmaa pari minuuttia että kuski saa odotella ja vielä autoon istuessa pieraisisin kiitokseksi niin en varmaan saisi kyytiä toista kertaa. No tupakoitsijalle tämä on ihan hyväksyttyä käytöstä :D

Kohta tulee kaksi vuotta täyteen totaali tupakoimattomuutta. Sitä ennenkin oli kausiluontoista.

Ainut huono puoli on se että nykyään on alkanut vituttamaan tupakoitsijat ihan älyttömästi. Minustakin on tullut se niuho päänaukoja kun vähänkin savu ottaa nokkaan. Mutta minkä teet. Olen huomannut että käsittämättömästä syystä tupakoitsijalla on oikeus määrittää milloin ja missä on tupakan mittainen tauko ja yleensäkin polttaa kaikissa lainsallimissa tilanteissa ja paikoissa.

Jos mä pummaisin kyydin vaikkapa töistä kotiin ja sitten ennen autoon nousua hengittelisin raitista ilmaa pari minuuttia että kuski saa odotella ja vielä autoon istuessa pieraisisin kiitokseksi niin en varmaan saisi kyytiä toista kertaa. No tupakoitsijalle tämä on ihan hyväksyttyä käytöstä :D

Kamalinta on istua bussissa juuri pysäkillä tupakkansa stögänneen vieressä. En suosi julkista liikennettä.

16.12.2012 poltin viimeisen röökini, karkealla arviolla 15v kerkesin aktiivisesti polttaa ja ensimmäiset henkoset taisin imaista jo 9v. Vituttaa näin jälkijättöisesti et oli niin saatanan tyhymä, et hukkas tuohon paskaan niin paljon aikaa ja rahaa.

Tupakoinnin lopetin ilman mitään "apuja", tulin siihen tulokseen et ei se himo lopu, ellei siitä nikotiinista irtaudu kerta rysäyksellä. Viikon kaks tais olla hiukan ankeempaa totutellessa, sit se alkoi jo helpottaa niin, että meni jo päiviä ettei käynyt edes mielessä. Nykyisellään suhtautuminen röökiin on lähinnä mallia välinpitämätön, täysin se ja sama et polttaako joku tai ei, omapahan on asiansa. Ainut haju joka aiheuttaa inhoa, on se tunkkainen tuhkis löyhkä heti röökinpolton jälkeen.

Mulla lähti sikareista.
Tuli istuttua kuistilla ja kateltua luonnon omaa valoshöytä eli ukkosta.

Hyvää juomaa, kunnon sikari ja upeet näkymät. :kippis1:
Päivitetään tätä.

Tuossa meni useampi vuosi ilman poltteluita. 2010 alkoi palamaan uudestaan.
Tällä hetkellä hyllystä löytyy 6 kpl piippuja sekä humidori. Polteltua tulee n. 0-4 krt viikossa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom