Poltatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vupe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En polta

En... enää, joskus siis oon ollut viikonloppu polttaja. Baarissa yms. tuli polteltua, mutta nyt kun on naimisissa ja kotona pieni poika niin ei tule käytyä baareissa eikä poltettuakaan.

En polta. Nuuskaa menee kyllä sitten vastaavasti ~purkillinen päivässä.

En polta. Typerä harrastus tuo maksullinen itsensä myrkyttäminen. Luonteeltaan heikot sortuvat moiseen itsetunnon näennäiseen pönkittämiseen ja kovisstatuksen tavoitteluun.

esiteini 12-18v vittu mä mitään jaksa, lähetään röökille! Kaikki kovikset tekee niin!

esiaikuinen 19-50v ei taukoa voi viettää röökittä enkä mä osaa lopettaa. Sehän vaatisi tapojeni muuttamista ja kuollaanhan tässä muutenkin.

esivanhus 50+v no mä mitään muuta, lääkärit ei tiedä mitään.

Järkevimmät eivät aloita alunperinkään, järkevät lopettavat ajoissa, tyhmemmät sairauksien ilmetessä ja ääliöt aloittavat nuorella iällä ja jatkavat lyhyen matkan ennenaikaiseen hautaansa.

end of :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vupe sanoi:
Tässä pieni muotoinen galluppi.
Poltatko? Oletko polttanut? miten pääsit eroon?

Ottaa ittellä päähän ku kestävyys on niin vitun huono ku polttaa..
Paska homma,tarvis yrittää päästä lopullisesti eroon :wall:

En polta...Olen polttanut, nyt vuoden ilman tupakkaa ollu...Pääsin eroon luonteenlujuudella...Halusin lopettaa ja siks se onnistuki:rock: :)

En polta. :)

Zyban-kuuri on aloitettu ja 5 päivää oon ollut savuttomana. Sitä ennen polttelin 2 toppaa päivässä ja olen yrittänyt lopettaa useita kertoja.

Toimiva aine kyllä. Tänä aikana ei ole ollut minkäänlaisia vieroitusoireita tai mielitekoja mennä röökille. Katsotaan nyt miten homma etenee, vakuuttunut olen tässä vaiheessa kuurin tehosta.

En ole ikinä polttanut, enkä tule polttamaan! Ei jaksa enää 36 v. alottaa ;-))

Joskus olen ihmetellyt muutaman duunikaverin "1,5 askia per työvuoro" -menoa...

oon polttanut viimesen 2 vkon aikana 2 tupakkaa elämäni ekaa :(
ja nyt mä lopetin :D

Tuli sauhuteltua 5 vuotta ja aski päivässä, mutta en polta enää. Nyt 4 savutonta kuukautta takana. Lopettaminen oli paras päätös mitä olen tehnyt :D

Lopetin viikko sitten. Nälkä ja tekemisen puute vaivaa, mutta muuten ihan ok olo.

Olen aina kritisoinut lakkoja ja lopettamisia, joten varmaan parempi kun ei hehkuttaisi itsekkään liikaa ko.päätöstä.
Voihan se olla että tästä vielä tuprutellaan joskus myöhemmin joten sanotaanko että pidän taukoa. Toivotaan että tauko kestää pitkään :)

Back
Ylös Bottom