Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jesuiitta sanoi:Mahtuuko tuollaiseen Kona Dew Deluxeen nastarenkaat? Ne on ihan must kun talvella paukuttaa menemään... Toinen vaihtoehto olisi vaikka Kona Jake mutta siinä ei ole levyjarruja. Mitään joustohaarukoita ei kaivata, onko ehdotuksia?
Pertti 123 sanoi:Mites muuten on nastarenkaiden kanssa, onko leveillä tukevampi vai huterampi ajaa, kuin kapeilla???
Itelläni on ne nokian kapeemmasta päästä olevat nastarenkaat, ja kun lumi on pakkautunut tai sitten on sellasta semi sohjoa ym, niin pyrä muljuu ja hakee ihan helvetisti.
Meniskö levee rengas nätimmin, jos se ei änge itteään jokaseen kapeeseen uraan mitä lumessa / sohjossa on???
turilas sanoi:http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/product_info.php?cPath=42_45&products_id=1234
mitä mieltä olette tollaisesta? toi insera voitti tekniikan maailman testin ja sikäli ihan kelpo merkki,hintakin näyttäisi olevan kohillaan.
turilas sanoi:http://www.suomenpolkupyoratukku.fi/product_info.php?cPath=42_45&products_id=1234
mitä mieltä olette tollaisesta? toi insera voitti tekniikan maailman testin ja sikäli ihan kelpo merkki,hintakin näyttäisi olevan kohillaan.
skuge sanoi:Noi kaikki pyörät vaan missä on yli 10 vaihdetta ja hinta on vielä "normaali" jossain vaiheessa rupeaa kuulumaan räkspoks tms. Itse jos olisin uutta pyörää ostamassa niin ostaisin varmaan jonkun 7 vaihteisen...
Mitä pyörää suosittelisitte mulle?snadi sanoi:aloitetaan vaikka kysymyksillä:
- miten paljon rahaa käytössä?
- missä ajat? maastossa, asvaltilla, hiekkateillä..
- Miten paljon ajat kerrallaan?
- tykkäätkö huoltamisesta vai oletko osta ja unohda koulukuntaa?
- minkäkokoinen kaveri on kyseessä?
joku perushybridi jäykällä keulalla voisi olla ok. esim. nishikin 401 hybridi on varustettu deoren osin, hybrid-pro sl tiagralla. molemmat menee budjettiin.. bike-planetista saa näitä.tikkuniska sanoi:Mitä pyörää suosittelisitte mulle?
-Rahaa max 600-700e
-Pääasiassa ajan asvaltilla
-5-20km matkat ajan pyörällä. Päivittäin tulee ajettua.
-Huollot onnistuu
-olen 175cm n. 100kg
Pitäs saaha pyörä, joka kestää pitemmän aikaa.
winnie the poo sanoi:Pyörä lähti kävelemään duunipaikan edestä perjantaina. Toinen jo puolen vuoden sisään :jahas:
Pitäs kai hommata järeämmät lukot ens kerralla.
toi cruiseri on ainoa pyörä, jonka isosta B:stä voisi hankkia.
toimii varmasti tuollaisessa biitsille ja takaisin ajelussa.