Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ehdottomasti!:D Silloinhan meitä tuleekin aika monta vieläpä, tasataan se vaje.. ;)

Onnittelut vielä kaikille kouluun päässeille!!

Helga haluisitko kertoa paljonko sulla tuli pisteitä mistäkin osiosta, ja miten kunto-osiossa jaottui pisteet? :)

Kävin kirjastossa kärkkymässä tuota eu-läpsykkää, olihan siellä ruotsinkielinen ja sekin vain paikan päällä luettavaksi. Tympeä kirjastopoika ei tajunnut yhtään kun yritin selittää haluavani juuri sen mikä löyty, mutta suomenkielisenä, ja rupes tunkee mulle muita kirjoja eu:hun liittyen ja tokas vain "..mutta sehän on vain lehti..:jahas: "
Huomenna oon menossa firman pirskeisiin hesaan, mut mä luulen et pikkuparlamentti on kiinni silloin jo.. No täytyy tarkastaa.

Kävin kirjastossa kärkkymässä tuota eu-läpsykkää, olihan siellä ruotsinkielinen ja sekin vain paikan päällä luettavaksi. Tympeä kirjastopoika ei tajunnut yhtään kun yritin selittää haluavani juuri sen mikä löyty, mutta suomenkielisenä, ja rupes tunkee mulle muita kirjoja eu:hun liittyen ja tokas vain "..mutta sehän on vain lehti..:jahas: "
Huomenna oon menossa firman pirskeisiin hesaan, mut mä luulen et pikkuparlamentti on kiinni silloin jo.. No täytyy tarkastaa.

Cartsa, katso tästä linkistä eurooppatiedotuksen palvelupisteet. http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?nodeid=37782&contentlan=1&culture=fi-FI Meillä oli kirjaston yhteydes ja kävin vaan semmosesta esitehyllystä nappaamasta.

Kovasti täälläkin yritetään syksyn ryhmiin :) Kunto on heikko pitkän sairastelun takia mut jos sen verra pohjia löytys...ja on tässä nyt yritetty lukea. Se miuta tässä kaikessa pessimistisyydessä on alkanut mietityttää uudestaan, että miten opiskelemaan mahdollisesti päästessäni hoidan asumisen. Varsinkin noiden harjotteluiden aikana, kun miulla on koira.... No, jos se jotenkin sitten järjestyisi. Lemmikin omistavilta opiskelijoilta olisi kiva kuulla kokemuksia.

Varasijalle pätkähdin eli kouluun viimeistään elokuussa. Nyt 5kk aikaa kuntoilla joten olis kiva jos joku vois kertoa koulun aikana suoritettavista kuntotesteistä, mitä niihin sisältyy? Vois ruveta täsmäharjottelemaan..
Onnea kaikille keväällä koulun aloittaville, perässä tullaan!

Cartsa, katso tästä linkistä eurooppatiedotuksen palvelupisteet. http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?nodeid=37782&contentlan=1&culture=fi-FI Meillä oli kirjaston yhteydes ja kävin vaan semmosesta esitehyllystä nappaamasta.

No, jos se jotenkin sitten järjestyisi. Lemmikin omistavilta opiskelijoilta olisi kiva kuulla kokemuksia.

Juu mä kattosin nuo paikat, lähin on turku taikka helsinki, ja just sopivasti pikkuparlamentti menee kiinni sopivasti just ennen ku ehin sinne, pöh..:( Täytyy käydä kattoo salon kirjastosta jos siellä olisi kun meidän kirjastossa ollut mitää esitteitä..

Sun koirasta, olisiko sulla ketään sukulaista joka kykenis kattoo viikot? Sisko tms?

Paljonko sait pisteitä?

18 pinnaa..en tiedä sit millä perusteella ne laittaa saman pistemäärän saaneet paremmuusjärjestykseen mut mitäpä tuolla väliä, koulussa sisällä jokatapauksessa, ennemmin tai myöhemmin.

haast 3/5
tutkintokieli 6/8
psyk 2/6
kirjatentti 3/3
kuntokoe 4/5

Eiköhän siinä vaikuta silloin ne mahdolliset sakot tai jos on jotain ansioita kuten vaikka ylimääräisiä kielikursseja tai muuta vastaavaa. Muistasitko vielä sun kuntotestin tarkemmat tulokset kun olis kiva tietää millä saa tuon 4/5 pojoa

Heh, mua ei niin hirveesti kiinnostanu ne tulokset eli en niitä paljon vilkuillu siinä koe-tilanteessa ja nythän niitä ei sit enää kerrottukaan...mut luulisin et näin: juoksu 6,53 (tää on varma tieto), vatsat 29, seinämä 5p, nukke 8p, talja 11, penkki hylsy :rock: ja uinti 2min. Jotain tota luokkaa ne oli.

juoksu 6,53 (tää on varma tieto), vatsat 29, seinämä 5p, nukke 8p, talja 11, penkki hylsy :rock: ja uinti 2min. Jotain tota luokkaa ne oli.

Musta alkaa pahasti näyttää siltä, että täälläkin tulee penkistä hylsy.... Ei nouse, ei millään. Pari viikkoa sitten treeni kulki vielä siihen malliin, että olin varma, että kompastuskivi-penkki sujuu valintakokeissa, mut nyt on kaks treeniä mennyt niin penkin alle, ettei tosikaan. No, hyvä tietää, ettei tilanne oo silti ihan toivoton, vaan pisteitä voi saada enemmän ku 1/5 vaikka penkki ei menisikään läpi! :)

juoksu 6,53 (tää on varma tieto), vatsat 29, seinämä 5p, nukke 8p, talja 11, penkki hylsy :rock: ja uinti 2min. Jotain tota luokkaa ne oli.

Siis 4/5 noilla tuloksilla vai ymmärsinkö jotain väärin. Mitäköhän sitten 1-3 pisteen suorituksiin on tarvittu. Varmaan riittänyt kun kävellyt omin jaloin suorituspaikalta toiselle.

Tulihan se kirjekin nyt. Tämmösiä pisteitä tuli:

haastattelu 4/5
tutkintokieli 8/8
psykologiset 4/6
kirjatentti 3/3
kuntokoe 5/5

yht. 24 p. :D

Ihmettelen kyl minäki, et miten voi saada 4/5 noilla *Ritu*:n tuloksilla kuntokokeesta..

Ihmettelen suuresti myös sitä, miten sain täydet kirjatentistä. Se ei kyl menny hyvin. Ei oo ollu todellakaan ankara arvostelu.

Itsellä alkaa tuntua siltä että uinnista tulee varma hylsy, ei vain pysty millään uimaan 3 minuuttiin :( Pystyn uimaan selkää ja ihan vähän rintaa...täytyy vielä kokeilla vapaauintia jos sillä sais räpiköityä nopeemmin. No pääasia että saan sen suoritettua enkä huku kesken uinnin :D Onneksi muista kunto-osioista ei varmana tule hylsyä.
Enää reilu 2 viikkoa testeihin ja lukeakin pitäisi vielä ehtiä ja paljon...huh.

Mulla se hylsy tulee seinästä. Ei todellakaan mun vahvinta alaa, en vain tajua miten siitä voi päästä yli. Juoksukin saisi mennä vähän paremmin mutta kyllä se ainakin vähän alle 8min meni kun viimeksi kokeilin. Muut nyt menee tällä hetkellä kohtuullisesti vaikken vieläkään täysin tyytyväinen ole. Mutta toivotaan että se silti riittää tai että ehtii vielä treenata sen verran, ettei tule hankaluuksia.

Musta alkaa pahasti näyttää siltä, että täälläkin tulee penkistä hylsy.... Ei nouse, ei millään. Pari viikkoa sitten treeni kulki vielä siihen malliin, että olin varma, että kompastuskivi-penkki sujuu valintakokeissa, mut nyt on kaks treeniä mennyt niin penkin alle, ettei tosikaan.

Paljonko saat nostettua penkistä? Olisko siellä salilla missä käyt ketään joka vois jeesiä sua parantamaan tulosta? Myöskin täältä saa hyvää infoa, esmees punttimimmien osiosta saa hyviä vinkkejä :) Tässä on hyvä penkkipunnerruksen ABC

Mulla se hylsy tulee seinästä. Ei todellakaan mun vahvinta alaa, en vain tajua miten siitä voi päästä yli.

Onko mitään mahollisuutta mennä ees jaloilla kiipeemällä?

Kyllä jännittää, ei enää montaa viikkoa testeihin ja parantamisen varaa olisi vielä paljon(penkki, seinä ja juoksikin tarvisi kellottaa, mikä on tämän päivä kunto, kun juossut vaan pitkää lenkkiä eikä lyhyttä pyrähdystä)..Harmillista Hanne, kun olet sairastellut. Toivottavasti viimeiset viikot ennen kokeita pääset terveenä treenaamaan.

Lady:lle tsemppiä uinnin kanssa ja Enyo:lle seinän ylitysharjoituksiin.
Onko kukaan pe 9.4. D2 ryhmässä? :-)

Minä menen kokeisiin 8.4. Kyllä alkaa vähän jännittää, jos oikein ajattelee. Kävin yrittämässä seinämän ylitystä ja ylihän se meni :) ei kylläkään varmaan kymmentä pistettä tule, mutta kuitenkin. Ensimmäisellä kerralla, ku yritin tuntui etten pääse yli millään! Niin että tsemiä muilleki sitä yrittäville!
Mulle iski kans pari viikkoa kestävä kuume/mahatauti ja se otti kyllä pannuun ja raskaasti ja vei mehut. Ei jaksanu salilla tehdä sen jälkeen puoliakaan normaalista. Mut jospa tänään jo jaksais.

Tuo EU:aineisto on kyllä niin tuhannen kuivaa ettei jaksais millään päntätä sitä. Mitähän lie sieltä kysyvät..arg! Ja tietenki mun tuurilla ku olin opetellu sen etiikkakirjan lähes kokonaan niin vaihtui tuo materiaali:(
Juoksu menee varmaan mulla parhaiten ja taljasta tulee varmasti täydet, mutta muista en taida napata täysiä, mulle ainakin talja on paljon helpompi vaikka 50kg:n painolla ku tuo penkki. Liekkö sit hiihdon harrastaminen vaikuttaa et talja menee niin kevyesti..

Back
Ylös Bottom