Masentaa lukea, kun on niin vähän naisia eksynyt joukkoon. Menee ihan homosteluksi koko touhu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Masentaa lukea, kun on niin vähän naisia eksynyt joukkoon. Menee ihan homosteluksi koko touhu.

Kävin kirjastossa kärkkymässä tuota eu-läpsykkää, olihan siellä ruotsinkielinen ja sekin vain paikan päällä luettavaksi. Tympeä kirjastopoika ei tajunnut yhtään kun yritin selittää haluavani juuri sen mikä löyty, mutta suomenkielisenä, ja rupes tunkee mulle muita kirjoja eu:hun liittyen ja tokas vain "..mutta sehän on vain lehti..:jahas: "
Huomenna oon menossa firman pirskeisiin hesaan, mut mä luulen et pikkuparlamentti on kiinni silloin jo.. No täytyy tarkastaa.
Kunto on heikko pitkän sairastelun takia mut jos sen verra pohjia löytys...ja on tässä nyt yritetty lukea. Se miuta tässä kaikessa pessimistisyydessä on alkanut mietityttää uudestaan, että miten opiskelemaan mahdollisesti päästessäni hoidan asumisen. Varsinkin noiden harjotteluiden aikana, kun miulla on koira.... No, jos se jotenkin sitten järjestyisi. Lemmikin omistavilta opiskelijoilta olisi kiva kuulla kokemuksia.Cartsa, katso tästä linkistä eurooppatiedotuksen palvelupisteet. http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?nodeid=37782&contentlan=1&culture=fi-FI Meillä oli kirjaston yhteydes ja kävin vaan semmosesta esitehyllystä nappaamasta.
No, jos se jotenkin sitten järjestyisi. Lemmikin omistavilta opiskelijoilta olisi kiva kuulla kokemuksia.
Varasijalle pätkähdin eli kouluun viimeistään elokuussa.
Paljonko sait pisteitä?
ja uinti 2min. Jotain tota luokkaa ne oli.juoksu 6,53 (tää on varma tieto), vatsat 29, seinämä 5p, nukke 8p, talja 11, penkki hylsyja uinti 2min. Jotain tota luokkaa ne oli.

18 pinnaa..en tiedä sit millä perusteella ne laittaa saman pistemäärän saaneet paremmuusjärjestykseen
juoksu 6,53 (tää on varma tieto), vatsat 29, seinämä 5p, nukke 8p, talja 11, penkki hylsyja uinti 2min. Jotain tota luokkaa ne oli.
Musta alkaa pahasti näyttää siltä, että täälläkin tulee penkistä hylsy.... Ei nouse, ei millään. Pari viikkoa sitten treeni kulki vielä siihen malliin, että olin varma, että kompastuskivi-penkki sujuu valintakokeissa, mut nyt on kaks treeniä mennyt niin penkin alle, ettei tosikaan.
Tässä on hyvä penkkipunnerruksen ABC Mulla se hylsy tulee seinästä. Ei todellakaan mun vahvinta alaa, en vain tajua miten siitä voi päästä yli.
ei kylläkään varmaan kymmentä pistettä tule, mutta kuitenkin. Ensimmäisellä kerralla, ku yritin tuntui etten pääse yli millään! Niin että tsemiä muilleki sitä yrittäville!