Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä menen kokeisiin 8.4.
Cartsa sanoi:Onko mitään mahollisuutta mennä ees jaloilla kiipeemällä?
Tuuli77 sanoi:Lady:lle tsemppiä uinnin kanssa ja Enyo:lle seinän ylitysharjoituksiin.
Siis 4/5 noilla tuloksilla vai ymmärsinkö jotain väärin. Mitäköhän sitten 1-3 pisteen suorituksiin on tarvittu. Varmaan riittänyt kun kävellyt omin jaloin suorituspaikalta toiselle.
Ihmettelen kyl minäki, et miten voi saada 4/5 noilla *Ritu*:n tuloksilla kuntokokeesta..
Ihmettelettekö nyt mies- vai naisnäkökulmasta noita Ritun tuloksia? Eiks hää naine ole? Ja jos oikein muistan täält keskusteluista, ni ei jonain vuonna naisten 5/5 nyt niiin hirveen paljo enemmä vaadittu.
Tsemppiä kaikille huhtikuussa valintakokeessa pyristeleville, ylitetään ittemme!
Ehkä vastasit omaan kysymykseesi?1: Rakas haastattelu. En tajua mitä teen tai sanon siä väärin. Olin ihan oma itseni
Toi haastattelu mua kiinnostaa, kyseleekö ne sinun mielipiteitä eri asioihin vai käskee kertomaan jostakin asiasta jotain, esim. omasta menneisyydestä? Kun tätä ketjua lueskellessa on jäänyt vähän epäselvä kuva.
Oisko tähän kellään kommenttia? Ei mitään yksityiskohtia ole tarkoitus kysellä, mutta noin ympäripyöreesti jos joku vastaisi
Kyllä ne rosvot silti juoksevat ja painivat yhtä kovaa vaikka vastassa olisikin nainen, he eivät anna tasoitusta pisteissä ;)Ihmettelettekö nyt mies- vai naisnäkökulmasta noita Ritun tuloksia? Eiks hää naine ole? Ja jos oikein muistan täält keskusteluista, ni ei jonain vuonna naisten 5/5 nyt niiin hirveen paljo enemmä vaadittu.
Kyllä ne rosvot silti juoksevat ja painivat yhtä kovaa vaikka vastassa olisikin nainen, he eivät anna tasoitusta pisteissä ;)
Mä vedän armottoman itkudiivakohtauksen, jos prosentit menee yli kympin.Rasvaprosentit mitataan samoilla laitteilla...
Mä vedän armottoman itkudiivakohtauksen, jos prosentit menee yli kuuden.
Paljonko saat nostettua penkistä? Olisko siellä salilla missä käyt ketään joka vois jeesiä sua parantamaan tulosta? Myöskin täältä saa hyvää infoa, esmees punttimimmien osiosta saa hyviä vinkkejä Tässä on hyvä penkkipunnerruksen ABC
Onko kukaan pe 9.4. D2 ryhmässä? :-)
Kyllä ne rosvot silti juoksevat ja painivat yhtä kovaa vaikka vastassa olisikin nainen, he eivät anna tasoitusta pisteissä ;)
No sitähän mie en epäile yhtään ;) ;) Mut jos pääsykokeissa pisteytykset on mitä on, ni hittoako siinä sit toisen pisteitä ihmettelemään?
Kaikki kunnia naisille, mutta voimankäyttötilanteessa he ovat kyllä pahasti kiipelissä. Nyt se on nähty, ja valitettavasti omin silmin :(
Lady:lle tsemppiä uinnin kanssa ja Enyo:lle seinän ylitysharjoituksiin.
Onko kukaan pe 9.4. D2 ryhmässä? :-)