Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Minä menen kokeisiin 8.4.

Sama päivä minullakin. Missä ryhmässä olet?

Cartsa sanoi:
Onko mitään mahollisuutta mennä ees jaloilla kiipeemällä?

Ei onnistu ainakaan tuolla jäisellä seinällä, jolla harjoittelen. Täytyy edes yrittää opetella se parkour ylitys, että saisi edes vähän pisteitä siitä osiosta. Ties vaikka sen opittua onnistuisi kuienkin pääsykokeessa heilauttamaan itsensä yli paremmilla pisteillä.

Tuuli77 sanoi:
Lady:lle tsemppiä uinnin kanssa ja Enyo:lle seinän ylitysharjoituksiin.

Kiitos, sitä tarvitaan. :)

No onneksi sentään tuo selkä lähtenyt paranemaan päin selkeästi ja pääsen varmasti pääsykokeeseen. Vähän jäi treenaaminen välillä vähemmälle, kun selkä oli todella kipeä ja olisin kyllä kaiken sen ajan treenaamiseen tarvinnut, mutta näillä nyt mennään. Täytyy panostaa todella kirjalliseen osioon, että saa kompensoitua jotenkin ne kuntokokeessa menetetyt pisteet.

Laitetaan nyt tänne kun aikani kuluksi poliisin fb-sivua selailin. Sieltä kannattaa muutenkin käydä katsomassa josko joku jo olisi kysynyt kouluun pääsemiseen liittyvistä asioista. Valintayksikön naiset vastaavat.

"10.3.2010 päivitetty tietomme työttömien poliisien määrästä on, että noin 80 henkilöä on työttömänä. Yli 30 on sellaisia, jotka ovat valmistuneet helmikuun lopulla. Uskon, että hekin työllistyvät vielä ennen kesää. 50 muun työttömän joukossa on joitakin henkilöitä, jotka eivät aktiivisesti hae poliisin työtä, mutta on toki niitäkin jotka hakevat, mutta syystä tai toisesta eivät ole saaneet virkaa."

Ainakin aikaisemmin tuo koulun tilasto on käsittääkseni käsittänyt vain työttömät työnhakijat. Eli ei niitä jotka ovat muissa hommissa mutta hakevat silti vk:n paikkaa. Mikäli asia on edelleen niin, on ilman poliisin hommia reilusti enemmän kuin tuo 80.

Siis 4/5 noilla tuloksilla vai ymmärsinkö jotain väärin. Mitäköhän sitten 1-3 pisteen suorituksiin on tarvittu. Varmaan riittänyt kun kävellyt omin jaloin suorituspaikalta toiselle.

Ihmettelen kyl minäki, et miten voi saada 4/5 noilla *Ritu*:n tuloksilla kuntokokeesta..

Ihmettelettekö nyt mies- vai naisnäkökulmasta noita Ritun tuloksia? Eiks hää naine ole? Ja jos oikein muistan täält keskusteluista, ni ei jonain vuonna naisten 5/5 nyt niiin hirveen paljo enemmä vaadittu.

Tsemppiä kaikille huhtikuussa valintakokeessa pyristeleville, ylitetään ittemme! :)

Toi haastattelu mua kiinnostaa, kyseleekö ne sinun mielipiteitä eri asioihin vai käskee kertomaan jostakin asiasta jotain, esim. omasta menneisyydestä? Kun tätä ketjua lueskellessa on jäänyt vähän epäselvä kuva.

Oisko tähän kellään kommenttia? Ei mitään yksityiskohtia ole tarkoitus kysellä, mutta noin ympäripyöreesti jos joku vastaisi :)

Oisko tähän kellään kommenttia? Ei mitään yksityiskohtia ole tarkoitus kysellä, mutta noin ympäripyöreesti jos joku vastaisi :)

Mikä on huono ammatti? miten tulen toimeen esimieheni kanssa? mikä on ollut stressaavinta tähän asti elämässäni?

Tollasia ne multa kyseli. Vastasin miten ajattelin ja koitin perustella aina vastaukseni hyvin. Lepposa tilaisuus ainakin mun kohdalla. En tainu 20min. pidempää siellä olla ja täydet pisteet tuli.

Menneisyydestä ne kyseli, että olenko koskaan tapellut, sanoin että onhan sitä joskus ylä-asteella tullut painittua. Rehellinen kannattaa olla. Kyllä ne huomaa, jos alat lässyttää ihan omiasi.

Toivottavasti osasin vastata riittävän ympäripyöreästi:D

Ihmettelettekö nyt mies- vai naisnäkökulmasta noita Ritun tuloksia? Eiks hää naine ole? Ja jos oikein muistan täält keskusteluista, ni ei jonain vuonna naisten 5/5 nyt niiin hirveen paljo enemmä vaadittu.
Kyllä ne rosvot silti juoksevat ja painivat yhtä kovaa vaikka vastassa olisikin nainen, he eivät anna tasoitusta pisteissä ;)

No voehan, ei siis päästy samaan ryhmään. Itse olen C1 ryhmässä.

Tuosta shagrathin toteamuksesta tuli mieleen, että onko sitten koulussakin kuntotestit miehillä ja naisilla erilaiset?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Ainoa mikä taitaa olla täysin yhteneväinen on muistaakseni pahamaineinen viivajuoksutesti. Saattaa tosin olla että uintitestitkin olivat samanlaiset.

Muuten eroa on sitten juostavan matkan pituudessa (miehet 3 km, naiset 2 km), jos ne ei vielä ole nostanut naisten matkaa, puhetta on ollut. Lihaskuntotesteissä miehet kiskoo leukaa/ taljaa ja naiset taljaa. Muut liikkeet taitavat olla samoja, mutta naiset tekee pienemällä kuormalla.

Rasvaprosentit mitataan samoilla laitteilla...

Kyllä ne rosvot silti juoksevat ja painivat yhtä kovaa vaikka vastassa olisikin nainen, he eivät anna tasoitusta pisteissä ;)

No sitähän mie en epäile yhtään ;) ;) Mut jos pääsykokeissa pisteytykset on mitä on, ni hittoako siinä sit toisen pisteitä ihmettelemään?

Paljonko saat nostettua penkistä? Olisko siellä salilla missä käyt ketään joka vois jeesiä sua parantamaan tulosta? Myöskin täältä saa hyvää infoa, esmees punttimimmien osiosta saa hyviä vinkkejä :) Tässä on hyvä penkkipunnerruksen ABC

Tänks, mä olen ottanut kaikki apuvoimat jo käyttööni, mitä vaan on mahdollista. Mun salilla on personal trainereita, joita vetäisin hihasta heti tammikuussa ku tajusin, ettei penkki suju yhtään. Niillä ohjeilla meni loistavasti (7 sarjan penkkitreeni, 2x3 sarjaa ojentajaa, bosu-punnerruksia), mutta nyt on sitten vajaat pari viikkoa ollut ihan tuskaa. Muutama viikkoa sitten - kun olin vielä "vauhdissa" siis - 32,5 kg nousi kevyesti ja tarkoitus oli siitä seuraavassa treenissä nostaa 35 kiloon. Tolla vauhdilla mun olis pitänyt päästä 37,5 kiloon ennen kokeita. Joskin silti olis pitänyt rukoilla ja suorittaa kaikki mahdolliset poppakonstit, et olis saanut sen kaks toistoa väsyneenä. :D 32,5 kiloon kuitenkin jymähti, en tiiä missä mättää. Verrattuna muutaman viikon takaiseen huippuhyvin menneeseen treeniin tää on nyt ihan säälittävää rimpuilua. Täytyy nyt vielä yks treeni katsoa, miltä tuntuu, ja jos menee edelleen v*tuiks niin pakko kai vaan keskittyä muihin osa-alueisiin. 32,5 kg:sta on ihan liian pitkä matka kirittäväks 37,5 kiloon kolmessa viikossa, josta loppuosa on otettava rennosti.

Onko kukaan pe 9.4. D2 ryhmässä? :-)

Tää Vantaan tyttö tulee D3:een, eli samana päivänä kyllä mut ainakin jossain määrin eri järjestyksessä :)

Mä sain luettua alkuviikosta EU-läpyskän pari kertaa läpi. Harmi, ettei noiden asioiden erittäin hyvällä tuntemuksella voi hyvittää penkki-hylsyä :D Oon siitä onnellisessa asemassa, et noi asiat on jo töiden ja aiempien opintojen puolesta hyvin hallussa - jää hyvin aikaa treenaamiseen, kun ei tarvitse stressata ainakaan EU-juttujen takia. Lakitekstiäkin tullut päntättyä sen verran, että uskallan jättää valintakoemateriaalien lukemisen pääsiäisen jälkeiselle viikolle. Lomaakin irtosi just toi viikko, jee :)

Morjensta!

Tässä ois yksi Vantaan sälli aloittamassa koulun 24.5. Rankka oli hakuprosessi, mutta nyt on voittajafiilis! Koulussa nähdään!

Kaikki kunnia naisille, mutta voimankäyttötilanteessa he ovat kyllä pahasti kiipelissä. Nyt se on nähty, ja valitettavasti omin silmin :(

Lady:lle tsemppiä uinnin kanssa ja Enyo:lle seinän ylitysharjoituksiin.
Onko kukaan pe 9.4. D2 ryhmässä? :-)

Kiitos, sitä todellakin tarvitaan. Onneksi tuota uintia ei pisteytetä. On kyllä sellanen stressi jo päällä että oksat pois...
Onko kukaan A2 ryhmässä ja kokeet 6.4.??

Suositut

Back
Ylös Bottom